Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pyöveli

Puolan vaihdoin, Säädin tyhjäkäyntiruuvia ensiavuksi kun ei muuten tyhjäkäynnillä jaksa pysyä käynnissä, samalla hoksin että pari tulpan johtoakin kaipaa vaihtoa..
ja se varsinainen tyhjäkäynnillä tukehtumisen syykin on vielä selvittämättä  :sdfg:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

-teme-

paavo

Mä epäilin noita ledejä mutta kyllä ne on ajaneet ohi muista lisävaloista.

jta

Jos halutaan kunnollista pitkää kantomatkaa niin xenonit vielä puolustaa vahvasti paikkaansa siinä vaikka kovasti alkaa nuo ledit sitäkin paikkaa hätyytteleen.

Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

Quote from: jta on Sat 21.01.2017 21:00:35 (UTC+0200)
Jos halutaan kunnollista pitkää kantomatkaa niin xenonit vielä puolustaa vahvasti paikkaansa siinä vaikka kovasti alkaa nuo ledit sitäkin paikkaa hätyytteleen.
Olen kyllä tyytyväinen noihin mitkä nyt on.

Ledejä vaan kovasti kehutaan ja esitellään vaikka millaisia kuvia todisteeksi.
Työmaalla olen ledien kanssa pelannut ja saa olla melkoinen led mörkö joka hakkaa ison halogeenin.

Ledejä kun ripottelee ympäriinsä, saa tosin tasaisemman valaistuksen ja poistuu ne haitat josta on puhuttukin jo.

jta

Quote from: Pyöveli on Sat 21.01.2017 21:08:31 (UTC+0200)
Quote from: jta on Sat 21.01.2017 20:41:17 (UTC+0200)
Ruisku vaiko kaasutin?

1 piste ruisku.
Käykö kylmänä hyvin? Jos käy ja lämmetessä alkaa juonitteleen niin tarkista ruiskun lämpötila anturi. Alkaa saamaan liikaa soppaa kun kone lämpenee.

Ja ihan mielenkiinnosta että onko mikä auto?

jta

Quote from: paavo on Sat 21.01.2017 21:21:04 (UTC+0200)
Quote from: jta on Sat 21.01.2017 21:00:35 (UTC+0200)
Olen kyllä tyytyväinen noihin mitkä nyt on.

Ledejä vaan kovasti kehutaan ja esitellään vaikka millaisia kuvia todisteeksi.
Työmaalla olen ledien kanssa pelannut ja saa olla melkoinen led mörkö joka hakkaa ison halogeenin.

Ledejä kun ripottelee ympäriinsä, saa tosin tasaisemman valaistuksen ja poistuu ne haitat josta on puhuttukin jo.
Tämäkin on vähän että onko millasilla ledeillä valo tehty. Esim. cree ledit on jo sellaisia ettei montaa tarvita että päästään samaan valotehoon kuin halogeenilla. Useasti noissa vanhemmissa työvaloissa saattaa olla ihan tavallisia 5mm superkirkkaita ledejä niin noita saa olla sadoittain että päästään edes jonkinlaiseen valotehoon. 5050 smd ledillä päästään taas parempaan tehoon pienemmällä määrällä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview