News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Jääkiekon MM-kisat 2013

Started by Señorita iCola, Wed 10.04.2013 20:46:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toistuuko -95 ja -11 jälleen kerran maailmanmestaruuden merkeissä?

Kultaa tulossa!
Ainakin mitaleista pelataan!
Ei tuu mittään!

PajakkiVasseli.com

Mä katos elän jo nykyaikaa ja omistan ihan änäri 13:sta.Ootko kade.  ::prosmoke

Ei se mua haittaa ollenkaan etten ole valmentanut ketää missään lajissa.Sua tuo tuntuu pännivän pahemman kerran.Kyllä mä ymmärrän että sä varmasti tahtoisit valmentamaan vaikka niitä junnukiekkoilijoita,mutta kyllä noihinkin hommiin taitavat vähän kattoa minkälainen ihminen siihen sopii.Vähän vaikea kuvitella sinua valmentamassa. :friends:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

metuzalem

Ai sulle kade nhl 13:sta no en todellakaan !!!!  Ja mun ei  tartte  enään siitä unelmoida. Koska unelmat on jo saavutettu ja sopivuudesta hmmm no  jokunen vuosi jo takana  mutta myös edessä.   No turha sulle on näistä miesten jutuista jauhaa, ota vaan ohjain käteen ja mee hakkaamaan  Winnipegillä kautta, koita päästä pleijareihin :hahaa: :hahaa:.

huolehdi ettei OJ lämäriä vaivaa anoreksia

ps . mulla on muitakin lahjakkuuksia kuin kymmenien tuhansien viestien kirjoittaminen  foorumeille.
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

PajakkiVasseli.com

Että ihan miesten jutuista. :lach:

Mikäpä sen miehisempää kuin jauhaa helvetin vaikeaselkoista tekstiä josta harva ottaa selvää ja samalla vittuilla kaikille ja itse ei ymmärrä sitä vittuilua.Oikein kunnon suomijunttimeininki.Vaikka sulla ikää taitaa olla jo ihan reilusti niin ala nyt hyvä ihminen kasvaa pois jo tuosta Veijo 15 viisitoistaveen angstivaiheesta joka ei päässyt penskana pelaamaan JYP junnuihin johtuen joko iskän tai äiskän huonosta elämäntilanteesta tai sitten lapsen vajaaälyisyydestö. :psp:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

PajakkiVasseli.com

metuzalem

Elämän ohjeita antavat yli 20000 viestiä kirjoittaneet ja foorumilla ikänsä roikkuneet. Ette tekään nyt mitään järjenjättiläisiä ole mutta kaippa lämpöisen paskan saatte itte tehtyä ja jotenkin sossun hilloilla elettyä.

Mutta hienoo että kaikki yhden ja yksi kaikkien ....

Upeeta on vertailla puntti mäleessä kuinkahan paljon mulla jo on vietejä kirjoitettuna. IIIKK   sillä on jo 40000

ootte te ressukoita
Juupe Pajuoja, Stouni Kiviharju , AP Berg ja Irokeesi Nummelin. Siinä oikeet mohikaanit matkalla kohti liiga karsintaa....  ja mellä kaikilla on niin mukavaa

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

[:]Kylkiluu[:]

Ei muuta kun jakamaan argumentointiin pätevyyspisteitä sen mukaan, onko koskaan valmentanut junnuja, toiminut joukkueenjohtajana tai huoltajana, terottanut luistimia tai erkannut jonkun mailaa  :psp:

Betonishamaani

Toimiiko sulla muuten internet kolikoilla, kun käy postaamassa ja karkaa offline. Vai tuleeko hoitaja kierrokselle :serlokkismoke:

Betonishamaani

Quote from: [:]Kylkiluu[:] on Thu 09.05.2013 00:39:34 (UTC+0300)
Ei muuta kun jakamaan argumentointiin pätevyyspisteitä sen mukaan, onko koskaan valmentanut junnuja, toiminut joukkueenjohtajana tai huoltajana, terottanut luistimia tai erkannut jonkun mailaa  :psp:

On tuo metu kyllä sen oloinen, että mailaa on erkattu :brows:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview