News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

F1 2016

Started by Kastori, Sat 07.02.2015 16:11:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

maikkarin ongelma on sama ku radiossa novalla.. niin laajalla skaalalla vauvasta vaariin pitäs miellyttää ihmisiä että ei sais missään nimessä ärsyttää eikä provosoida eikä jättää mitään maku-, eikä hajujälkiä mihinkään.. tasasta soopaa kaikki..

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Örtzi

Pitäiskö vaihtaa F1 2016 tai tehdä uus..  :think: No tää uus aika-ajokäytäntö ei oikein kyllä vakuuta.. Ajatellaan esim. että ajetaan vaikka Span kisaa, kuivalla kelillä mennään noin 2 minuutin pintaan, sateella yli.. Eka tippuu, toiseksi hitain ylittää juuri maalilinjan, ei mitään jakoa ehtiä kierrosta edes loppuun kunnes tippuu. Tappaa edes yrityksen. 2 kuljettajaa vaikka rengasrikkojen takia ilman aikaa tossa 7 minuutin kohdalla, kumpi tippuu, molemmat? Sekavan oloinen järjestelmä. Ja jos johdat sarjaa, niin rangaistaan taas siitä, ei mitään järkeä.  ::smoke
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/radikaali-mullistus-f1-aika-ajoon-voimaan-heti/5753788
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Jarre

Aika helvetin sekava toi uus systeemi...mä ihan rehellisesti jotenkin pidin siitä missä ne veti perjantaina ekan ja lauantaina käännetyssä järjestyksessä tokan vedon kisabensat tankissa...ja vaan yks veto...ei mitään älytöntä pyörimistä pitkin rataa...
Carpe Natem

Kastori

paavo

Uusi kuulostaa oikealle kilvanajolle ja voi olla mukavampaa seurattavaa.

paavo

Kastori

Örtzi

Mä kun vähän luulen että tuo ei tuo yhtään lisää sitä kilvanajoa, päinvastoin. Tuo Spa, joka tuossa on esimerkkinä mulla, varikolta kun lähdet, niin menee 4 minuuttia ennenkuin on nopea kierros ajettu, siis kuivalla kelillä. Pieni ongelma säätöjen kanssa joka vie muutaman minuutin alusta (tapahtuu yllättävän usein) ja yhtäkkiä onkin monta kaveria, joiden ei kannata lähteä edes aika-ajokierrosta suorittamaan vaan jättävät väliin säästääkseen renkaita ja autoa. Jne..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview