News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Jos tarkkailee sitä ajanlaskua ja tiedettä, jossa me muut elämme, en kyllä voi olla 50-vuotias. :think:

En tiedä, voitteko muutkin tämän asian varmistaa. Olen syntynyt 1983. :umn:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: nyyyps on Tue 10.05.2016 10:03:51 (UTC+0300)
Jos tarkkailee sitä ajanlaskua ja tiedettä, jossa me muut elämme, en kyllä voi olla 50-vuotias. :think:

En tiedä, voitteko muutkin tämän asian varmistaa. Olen syntynyt 1983. :umn:
Sopivalla pyöristyksel täsmää  ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

Lexa

Olen syntynyt 84, olenko mä sit 48v? :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

=Lutris=

mä olen -64 ja SUPO:n listoilla  :jees:

:psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo

Rekisterit vanhenee joskus, vanheneehan? :okahvi:

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Susey

Quote from: Lexa on Sat 07.05.2016 10:26:59 (UTC+0300)
::tuplao

Ylläkin oleva 182. 666

https://youtu.be/isHjzEvsktI#

Nyt on jotain mitä ei osannut odottaa, enkä kyllä oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. :foliopipo:
Jaksaa se höperö edelleen yllättää :psylach:

nyyyps

Eipä ole täällä näkynyt venäläisiä tankkeja. Eikä Pyhäjokeakaan täällä näy: se on etelässä, ei Lapissa. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

joko stasi ja gestapo arkistot ovat vanhentuneet.. :sdfg:

artopaananen

Joo Helsingissä ydinherrat kyllä VAATII ydinpaskimonsa ensin 75km päähän. Kun sieltä paskat tulee Helsinkiin HEITTÄMÄLLÄ. Niin sitten Olkiluotoon 250km päähän.

Nyt kun edes SE ei enää riittänyt. OL-4 hanke pantiin lahtiin. Ja Helsingin herppeiset sikamahat vaatii jo 800km TURVARAJAA! Mutta täällä SUPO- nettipoliisit räksyy 35cm paksuuksistaan.

Kiinnostavaa , missähän tuokin suojaus sitten muuten tehdään? Perus reaktori kun on vain 23cm  ja ydinjätteellä Posivan sekoiluissa kissanhiekkaan 5cm. Toki ydinvoimaloiden seinässä Ei enää esim. Tshernobylissä kursailla 0,5mm foliot kuulemma riittää IHAN HYVIN!

Arton viimeinen video muuten kertoo TON suoraan! No miksi säteilyn suojista ON  luovuttu 100% kokonaan? Syy on VARSIN selkeä. Miksi maksaa sellaisesta, jolla EI OLE hevonhemmetin tarkoitusta! Ei tuollaiset 2,3 miljoonan, miljoonan asteeseen kaasuuntuvat ydinmassat pysy metrienkään suojien sisällä. Niin ne vuotaa kuin vappuinen ilmapallo. Muutamassa PÄIVÄSSÄ KAIKKI ESTEITTÄ hengitysilmaan ja tuuleen tappamaan!

Arto Lauri on tehnyt aiheesta VALTAISAN ansiokkaat demot ja tutkimustyöt! Nyt kun tämä tajutaan kasvavasti kautta Maailman vuotaneen ulos kansalle. Ydinrotat ovat s e l v ä s t i   lakanneet kertoilemasta suursatujaan. Ei puhu ydinala enää sanaakaan ns. "räjähtämättömistä" ydinvoimaloistaan.

Kun jokainen , kiitos Arton, tietää, että 400kg ydinjätettä räjähtää yli 6 MEGATONNIN YDINASEENA!. Ja reaktori vuotaa kolmatta tonnia Pu-239 kaasujaan/y! Arto jää kyllä HISTORIAAN NÄISTÄ TUTKIMUKSISTAAN! Koska vastaavia EI olla uskallettu julkaista koskaan ennen!
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.