News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

=Lutris=

Onneksi tuulivoima ei voi olla vääräkätistä  :psp: ja tuultakin pukkaa noin suunnilleen vaakasuorasti  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Lutris=

Pyöriiköhän veneen potkuri mulla varmasti oikeaan suuntaan  :think:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Mustis

Quote from: =Lutra Lutra= on Thu 07.01.2016 15:20:56 (UTC+0200)

Pyöriiköhän veneen potkuri mulla varmasti oikeaan suuntaan  :think:

Mulla ainakin veneen potkuri pyörii eri suuntiin riippuen siitä haluanko veneen menevän eteenpäin tai taaksepäin.  :umn:

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Susey

nyyyps

Minun perintömaille ei taida tulla tuulivoimalaa.
Tuulivoimayhtiö on pimittänyt Puolustusvoimien kielteisen lausunnon kaavamenettelyssä vispilöiden rakentamiselle. :jepso:
YVA-vaiheessahan lausuntoa ei vielä oltu edes saatu. :jepso:
Hienoa, että tuulivoimaa näin suoraselkäisin perustein pykätään joka paikkaan. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

artopaananen

Ei mitään. SUPO- POLIISEJA ON AINA KIVA VETÄÄ JULKISESTI KÖLIN ALLE.

Mitäs tulevat sekoilemaan amatöörit ammattilaisten sektoreille.  :good: :huraa:

PS. Itse kun kävin kemnihaaran voimalan porukoilta kyseistä asiaa kysymässä, paljonko tehot nousivat kun luopuivat väärinpäin pyörivistään. Niin toi 15% mulle kerrottiin. Tarkempaa arvoa näköjään SUPO:kaan ei häväistynä tuohon antanut.

Uskomatonta TUNAROINTIA, ettei noinkaan isosta firmasta virhettä tajuttu korjata vuosikymmenienkään aikana?. .

No OL-3 tapauksessa sama toistuu, mutta nollia tulee TAAS lisään. Aina olen ihmetellyt, miten TYHMÄT johtaa näitä Suomen energiaimperiumeja.. Siis AINA! ::tuplao

Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

=Juku=

Saat sinne ydinvoimalan   ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Ei ne taia sitäkään voida laittaa, kun on salassa pidettävä uhanalainen laji sinne pesänsä tehnyt. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori