News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lexa

Quote from: artopaananen on Wed 10.08.2016 10:22:07 (UTC+0300)
Arto Lauri 204. 54 Nuclear END

https://www.youtube.com/watch?v=onuKrxE8JPY
Arto taas. :facepalm: Nyt olet jo ilmeisesti hoksannut että sen saa vain piiloonkin, ei tartte kokonaan poistaa. Mutta edelleen, Youtube kertoo että video on "yksityinen", eli käyttäjä piilottama...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

artopaananen

Niin TE SUPO olette nyt vaatineet toistuvasti Yotubelta

poistamaan tämän mm. 204 videoni!

Siitä tulee sitten suoraan ilmoitus minulle!

Mitä OSAA tästä SUPO-nettipoliisien sikailusta ette mielestänne ymmärrä?

Minä taas en ymmärrä mikä PERUSTE SUPO-poliisipaskoilla on vaatia toistuvasti IEA materiaalien ja käyrien faktoja poistoon? Ja ylipäätään puuttua asiallisiin dokumentteihini. Jotka eivät EDES loukkaa ensimmäistäkään videoitten esityksen lakia?

Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Ensio

Quote from: artopaananen on Sat 13.08.2016 01:02:42 (UTC+0300)
Niin TE SUPO olette nyt vaatineet toistuvasti Yotubelta

poistamaan tämän mm. 204 videoni!

Siitä tulee sitten suoraan ilmoitus minulle!

Mitä OSAA tästä SUPO-nettipoliisien sikailusta ette mielestänne ymmärrä?

Youtube ei pyydä mitään, se poistaa lataukset, jos video rikkoo Youtuben sääntöjä ja/tai sen sisältö on riitautettu ja tehty ilmoitus Youtuben ylläpitäjälle. Näin se Arto menee.

"YouTuben työntekijät tarkistavat ympäri vuorokauden seitsemänä päivänä viikossa, rikkovatko ilmoitetut videot yhteisön sääntöjä. Sääntöjä rikkovat videot poistetaan. Joskus video ei riko sääntöjämme, mutta ei sovi kaikille. Näihin videoihin voidaan asettaa ikärajoitus. Tileille annetaan varoituksia yhteisön sääntöjen rikkomisesta, ja vakavat tai toistuvat rikkomukset voivat johtaa tilin sulkemiseen. Tilin omistaja ei voi tilinsä sulkemisen jälkeen avata uusia tilejä."

https://www.youtube.com/yt/policyandsafety/fi/communityguidelines.html#communityguidelines-enforce

Nythän on käynyt niin että itse poistelet/laitat latauksiasi yksityisiksi videoiksi. Miksi näin teet?
ken tietäis sen, mutta kenpä ei kerro

artopaananen

Suomen talous syöksyy -33% tuosta vaan

YDINVOIMIN!

Kuulin juuri, että nyt alkaa MYÖS Putin toppuutella ydinvoimahankkeitaan Venäjällä! Ja kertoilee, että Saksan malliin ja AURINKO/TUULI! Venäjä starttaa useita aurinkokenno tehtaitaan!

Syy on kuulemma uraanin loppuminen ja se, että ydinvoimaloiden Pu-239 päästöt on tappamassa kuulemma KOKO Venäjän! Vasta 6kk sitten muuten myös Venäjän presidentti Gorbatsov sanoi 100% SAMAA!.. . Sanoi Venäjän kestävän enää muutamia vuosia!

Hyvin menee, eikä KUKAAN jää toki kaipaamaan, mutta?.. . .
Mitähän siellä Venäjän ydinvoima kaupungeissa onkaan nykyään irti?
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

artopaananen

Arto Lauri 207. CCCP

https://www.youtube.com/watch?v=yOvtG4FJHzU
-----------------------------
Arto Lauri 204. 54 Nuclear END

https://www.youtube.com/watch?v=onuKrxE8JPY
-------------------
Arto Lauri 205. Hillary U-235

https://www.youtube.com/watch?v=vXMKEj_037U
-----------------------

Apative

Ei me Arto uskota, kun et voi esittää todisteita. Väitän, että keksit kaiken päästäsi ja kärsit myös vainoharhoista. :bonjour:
"I don't care that they stole my idea . . I care that they don't have any of their own"

― Nikola Tesla

"EMBRACE DEMOCRACY, OR YOU WILL BE ERADICATED."

― Liberty Prime

"Valta kasvaa kiväärin piipussa."

― Mao Zedong

artopaananen

Minulle on 100% yhdentekevää a i n a, mitä TE armeijan ja CIA/SUPO kybernettirotat . Tekemisistäni ajattelette! Ei TODELLAKAAN MITÄÄN VÄLIÄ!..
---
Kerron myös suoraan 207 videossa miten TE SUPO sensuroitte jatkuvasti asiavideoitani!

Teette jatkuvasti TEKAISTUJA KANTELUITA näistä minun videoistani!

Niistä tulee sitten minulle suora Yotube pakottamana kehoitus POISTAA

VIDEO POIS KATSELUSTA! Eikä minulle jätetä siinä mitään muuta vaihtoehtoa!

SUPO esittämä rikollinen kanne sitten tutkitaan Yotube omissa kriisipalavereissä.

Ja vasta. Yleensä viikkojen päästä minulle tulee TAAS Yotube ilmoitus.

Että SUPO kanne on osoittautunut perättömäksi. Ja videoni SAA TAAS

PALAUTTAA yleiseen jakeluun! Näin sen näkee menevän kuka tahansa asiat tietävä tubettajakin!

SUPO poliisit tietää tämän käytännön yhtä lailla, kuin minäkin!

Mutta "koitatte" tietysti peitellä rikoksianne ihmiskuntaa ja minua vastaan kaikin tavoin.

Koska Yotube systemaattisesti

ON TODENNUT TEKAISTUT SYYTÖKSENNE ARTO LAURI VIDEOITA VASTAAN PERÄTTÖMIKSI!

Laitan tämän nyt muutaman kerran esille. Että MUILLE tulee selväksi. Että KAIKKI tämän tiimoilta käyty keskustelu kuuluu SUPO-Lauermalaisten harkittuun psykosodankäyntiin! PS. MYÖS tiedoksi jatkoon! EDELLEENKIN painostuksistanne huolimatta poistan KAIKKI ne kommentit videoistani. Joita TUHATPÄISET kyberrottalaumanne sinne oksentelette!

Lexa

Ei tube tieyääkseni poista videoita ennen kuin se on tehnyt jo päätöksen asiasta, eikä se käytännössä koskaan palauta kerran poistamaansa materiaalia. :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Apative

Ei taida olla sinulle arto yhden tekevää, kun kerran poistat kommentteja.. Netissä esitetään niin kovaa, mutta sitten toisaalta asuu vanhempien luona 50v:nä?
"I don't care that they stole my idea . . I care that they don't have any of their own"

― Nikola Tesla

"EMBRACE DEMOCRACY, OR YOU WILL BE ERADICATED."

― Liberty Prime

"Valta kasvaa kiväärin piipussa."

― Mao Zedong

paavo

Quote from: Apative on Sun 14.08.2016 11:21:26 (UTC+0300)
Ei taida olla sinulle arto yhden tekevää, kun kerran poistat kommentteja.. Netissä esitetään niin kovaa, mutta sitten toisaalta asuu vanhempien luona 50v:nä?

https://youtu.be/WqdUZwchOa4