News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Postaa kun olet melkein sukua julkkikselle

Started by Kastori, Sun 13.08.2006 21:08:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

[:]Kylkiluu[:]

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Griffin

Quote from: spuge on Sat 15.05.2010 23:57:31 (UTC+0300)
Voi minua,olen onneton,mutta tule nyt sinäkin esiin sieltä vieraista ja piiloteusta  :kahvi:
Tähh??

Quote from: omglolnoob on Sun 16.05.2010 00:01:07 (UTC+0300)
Ach, tosiaan, olen sukua porovarkaalle. (Kukapa ei?)
Miun iskä se ei ollu :aatu:

spuge

Mun pappani on joskus Karjalassa tappanu jonkun...ja Griffinille,on jotenkin kivempaa kun näyttää olevansa paikalla eikä lymyile taustalla... :kahvi:

NaiNeN

Mie voisin laittaa sukupuuni muutaman sadan vuoden ajalta jos haluatte tutustua  :nykytaide:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

maija

Quote from: Memme on Sun 16.05.2010 00:00:21 (UTC+0300)
Nyt lähiaikoina mun pitäs saada serkkupojan ajantasalla pitämä sukupuu  :jees:

Siitä voi selviä yllättäviäkin sukulais suhteita  :think:  Esim. joku pikkupikkupikku- serkku on joku kuuluisa...
Kaverin toka serkku on ratamoottoripyöräilijä (voittaja kisat useampaan otteeseen)... En oikein voi pistää sen nimeä tähän..
Sitten saattaa joku saada selville kenet tunnen ja sit se johtaa siihen et ne ENTISET "KAVERIT" voi ottaa jotain kautta yhteyttä.. Ja sitä me ei haluta, ja, ja, ja, ja...  :parku:

Mun miehen yks armeijakaveri tunsi aina "kaikki"....
Tupakaveri oli sitten kuitannut sille tuntevansa myös yhden miehen, joka tuntee yhden poliisin  :psycho: :psycho:

Poslari

Mun molemmat isoisät on kanssa ollu tappamassa ihmisiä!Ja toivottavasti paljon! Karjalassa kait nääkin tapahtui.Molemmat kyllä sitten itse kanssa kuolivat siellä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaatuneitten_muistop%C3%A4iv%C3%A4
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Mr.Lagavulin

Quote from: maija on Sun 16.05.2010 11:54:53 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Sun 16.05.2010 00:00:21 (UTC+0300)
Nyt lähiaikoina mun pitäs saada serkkupojan ajantasalla pitämä sukupuu  :jees:

Siitä voi selviä yllättäviäkin sukulais suhteita  :think:  Esim. joku pikkupikkupikku- serkku on joku kuuluisa...
Kaverin toka serkku on ratamoottoripyöräilijä (voittaja kisat useampaan otteeseen)... En oikein voi pistää sen nimeä tähän..
Sitten saattaa joku saada selville kenet tunnen ja sit se johtaa siihen et ne ENTISET "KAVERIT" voi ottaa jotain kautta yhteyttä.. Ja sitä me ei haluta, ja, ja, ja, ja...  :parku:

Mun miehen yks armeijakaveri tunsi aina "kaikki"....
Tupakaveri oli sitten kuitannut sille tuntevansa myös yhden miehen, joka tuntee yhden poliisin  :psycho: :psycho:

Mun kaverin broidi tuntee kaksi poliisia.Itsensä ja pelikuvansa  :psycho:
Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

=Juku=

Quote from: NaiNeN on Sun 16.05.2010 11:17:13 (UTC+0300)
Mie voisin laittaa sukupuuni muutaman sadan vuoden ajalta jos haluatte tutustua  :nykytaide:
niitä on hauska katsella (jos vaikka osuisi ristiin vanhojen pappien, tuomareiden tai rikollisten kohdalla  :lach: )

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Muistelen, kun lukiossa muuan räystäsperse aina kehui niin olevansa hihnavaaralle sukua, niin kovasti.
Kysyin, että mitä kautta, ja hapan oli naama, ku sanoin, että olen suoremman koivun takaa sukua, kuten puolet sodankylästä muutenkin.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview