News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Kuinka kauan pokeforum nurin?

Started by peter, Tue 03.01.2006 22:32:34 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenaontelo

Quote from: Lex Arma on Mon 22.01.2007 13:22:39 (UTC+0200)
Kuten sanoin, en pidä sinua yksin syyllisenä, mutta et ole myöskään täysin syytön.
Siellä on niin sekava meininki välillä, että 10 sivun joukossa yksi postaus jossa päätetään
koko foorumia koskevasta asiasta, saattaa hyvinkin monelta jäädä kokonaan näkemättä.

Siksi mielestäni, kun sinulla on selkeät keinot tiedottaa, tulisi sellaisista tiedottaa.

Mutta kaikki on tuntunu unohtanut sen olellisen että tuo on räpellys jota ei tule ottaa vakavasti tai jauhaa pelkkää vakavaa asiaa... Se on kyllä totta että "tärkeätkin triidit mene looraksi tuolla ja sitä itse vastausta saa odottaa 10 sivua mutta sitä se räpellys on ::hihsmoke

Onneksi nyt siellä on modejen ja adminien tiedotus osio jos jotaan sanottavaa tulee...

Kyllä olis sillo aikasemmin jo tarkemmin asiasta tiedottaa mutta eiköhän se jo nyt ole kaikille selvää... Taisi vaan foorumi kokea liikaa vahinkoa tuon aikana... Ois vaan minunkin perjantaina pitäny olla paikalla niin oltais paljon vähemmällä päästy. :cray:

LSD

Kuten sanoin, en pidä sinua yksin syyllisenä, mutta et ole myöskään täysin syytön.
Siellä on niin sekava meininki välillä, että 10 sivun joukossa yksi postaus jossa päätetään
koko foorumia koskevasta asiasta, saattaa hyvinkin monelta jäädä kokonaan näkemättä.

Siksi mielestäni, kun sinulla on selkeät keinot tiedottaa, tulisi sellaisista tiedottaa.

Minä itse aikoinaan täpinöissäni innostuin tästä asiasta. Sen takia sinne tulikin lukittu moderiitti liimalla. Jostain syystä keskustelu ei silloin päätynyt sinne lainkaan. :think: No samapa tuo. Eiköhän tämän asian voi jo kupata? :blink:

Se on harmi, että et ollut perjantaina paikalla sekä irkissä, että poortilla. :jepso: Mutta perjantai on perjantai.

Diver

Viinan voimalla foorumit syntyy, ja niin taitaa kaatuakin :sorry:

Lexa

Nyt voi asian minun puolesta kuopata. Tahdoin vain nähdä Kärsän ymmärtävän osallisuutensa,
vaikkei ollutkaan paikalla - eikä suoraan vaikuttanut tapahtumiin.

Hieman nimittäin harmittaa Peterin puolesta, joka todella teki niinkuin parhaaksi näki.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nenaontelo

Quote from: Lex Arma on Mon 22.01.2007 13:31:26 (UTC+0200)
Nyt voi asian minun puolesta kuopata. Tahdoin vain nähdä Kärsän ymmärtävän osallisuutensa,
vaikkei ollutkaan paikalla - eikä suoraan vaikuttanut tapahtumiin.

Hieman nimittäin harmittaa Peterin puolesta, joka todella teki niinkuin parhaaksi näki.

Quote from: SDL on Mon 22.01.2007 13:27:43 (UTC+0200)

Samaa mieltä eiköhän tästä oo jo tarpeeksi jauhattu ja tiedän että en tarpeeksi selvästi tuonnut sääntöjä esiin :sorry:

Mutta peteriä tässä venailen... kiinnostaa vaan tietää onko hän mulle vielä jostaan "vihainen" en ainakaan hänestä halua vihamiestä sen verta mukava hemmo... oisit rankaissu opaa eritavalla ja potkinu ulos koko pokelta, mutta mulle riitti kun hän tarpeeksi katui tekojaan ja että pokeforum pysyi sentään pystyssä...  :friends:

peter

Tehtiin Kärsän kanssa sovinto. Ei tässä jaksa olla riidoissa, kun on tultu tähän asti niin hyvin toimeen.  :friends:

Lexa

Quote from: peter on Mon 22.01.2007 17:46:03 (UTC+0200)
Tehtiin Kärsän kanssa sovinto. Ei tässä jaksa olla riidoissa, kun on tultu tähän asti niin hyvin toimeen.  :friends:
:good: Hyvä teille molemmille. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

OIKEIN :good:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

L D

Juuri näin  :good:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview