News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Asennusohjeita EI ...

Started by PerjantaiPuli, Wed 06.09.2006 08:21:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PerjantaiPuli

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jiidee

"myydään upea, rahalla laitettu mk2-korinen Golf, paljon uutta tuningosaa, myydään pitovaikeuksien takia"
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

kenny

jos toi on pistetty peruttamista silmällä pitäen  :think:

en ole kyl nähnyt yhtään autoa vielä, johon tommoinen alumiini siipi sopisi.   :think:

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

ranta-jorma

Quote from: kenny on Wed 06.09.2006 08:31:29 (UTC+0300)

en ole kyl nähnyt yhtään autoa vielä, johon tommoinen alumiini siipi sopisi.   :think:

Itse sitä mieltä autojen laittamisesta, että joku mukava väri pintaan ja vanteet alle, tietty jotain pieniä yksityiskohtia voi nakerrella, jotta katsojat miettivät nukkumaan mennessä, että mikä siinä oikein pisti silmään.

Muuten tää tuninkihomma on monessa vehkeessä karannu lapasesta, toisaalta on niitä tosi hienojakin rasseja, mutta jotkut voisi jättää noi vahkeet rakentamatta.

Painotan vielä, että minä olen tätä mieltä ja kaikki saa tehdä autoilleen mitä haluaa. :jepso:
Hopeinen kuu luo merelle siltaa.....

jalkapuoli

onkohan toi tuunaaja ajatellut tuon homman loppuun asti ??  :think:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

kenny

Quote from: ranta-jorma on Wed 06.09.2006 10:49:24 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Wed 06.09.2006 08:31:29 (UTC+0300)

Itse sitä mieltä autojen laittamisesta, että joku mukava väri pintaan ja vanteet alle, tietty jotain pieniä yksityiskohtia voi nakerrella, jotta katsojat miettivät nukkumaan mennessä, että mikä siinä oikein pisti silmään.

Muuten tää tuninkihomma on monessa vehkeessä karannu lapasesta, toisaalta on niitä tosi hienojakin rasseja, mutta jotkut voisi jättää noi vahkeet rakentamatta.

Painotan vielä, että minä olen tätä mieltä ja kaikki saa tehdä autoilleen mitä haluaa. :jepso:

:jepso: täysin samaa mieltä  :jepso:

jiidee

Jos sillä on huonot takajouset ja se haluaa nostetta perään... :lach:

L D

Quote from: kenny on Wed 06.09.2006 11:39:39 (UTC+0300)
Quote from: ranta-jorma on Wed 06.09.2006 10:49:24 (UTC+0300)

:jepso: täysin samaa mieltä  :jepso:
Peesaan  :jepso:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview