News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

tee se itse...

Started by jalkapuoli, Mon 09.10.2006 16:29:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Betonishamaani

Quote from: jiidee on Tue 10.10.2006 10:39:21 (UTC+0300)
O-ou...mulla on kerran tunkki pettänyt alta, ettei nyt enää naurata... :shock:
Mulla kans joskus pullotunkki luiskahti alta ja jalka suorana auton alla. Onneksi kaatui lokarin kaareen ja tökkäsi siihen ettei lattiaan asti tullut, kun ei jalkaa kerennyt liikauttaakkaan. Tuli kyllä hermosavut poltettua sen jälkeen. Sehän olisi voinut vaikka sattua :shock:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Turkale

Mikähän tuossakin on homman nimi  :blink:

Itse ainakin laitan jotain pölkkyjä ym. tavaraa auton alle varmistukseksi jos joudun jotain tunkin varassa roplaamaan.

furioso

minulla on kunnon säädettävät metallipukkikannattimet tuon tyyppisiä remontteja varten.. :jepso:

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

kenny

Quote from: Turkale on Tue 10.10.2006 17:40:36 (UTC+0300)

Itse ainakin laitan jotain pölkkyjä ym. tavaraa auton alle varmistukseksi jos joudun jotain tunkin varassa roplaamaan.

mä meinasin et siinä vaihdetaan iskareita?  ei tainnut löytyä sopivia puristimia  :think:

Betonishamaani

Quote from: kenny on Tue 10.10.2006 18:46:03 (UTC+0300)

mä meinasin et siinä vaihdetaan iskareita?  ei tainnut löytyä sopivia puristimia  :think:
Tai ei ole vaan haluttu helpoimmalla tavalla sitä tehdä..
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

kenny

Turkale

Quote from: kenny on Tue 10.10.2006 18:46:03 (UTC+0300)

Kun tarkemmin katsoo niin siltähän tuo tosiaan näyttää! Tosin onkohan moinen viritelmä tuossa hommassa kuitenkaan tarpeen  ::osmoke

Löylyttäjä

Quote from: Lex Arma on Tue 10.10.2006 12:37:34 (UTC+0300)
Yhden hallitunkin näen, ja yhden pikkutunkin. Jotain punaista pilkottaa taustalla mikä voisi hyvinkin olla vielä toinen pikkutunkki.
Taitaapi olla furioson mainitsema kannatin kyseessä...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview