News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Rasvakeitin

Started by peter, Wed 18.10.2006 20:51:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taistelutiikeri


jiidee

Quote from: Susi on Mon 23.10.2006 19:58:24 (UTC+0300)
Kaveri säilytti konetta pakastimessa. Tunnin pelisession jälkeen pakastin suli. :parku:

Ja äiti tuli kiittelemään ruokien pilaantumisesta ...  :lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nyyyps

Eräs näistä minunluokkalaisistani piti prossun päällä pakastettua amerikanpekonipakettia, puolen tunnin välein kävi pakastimella vaihtamassa pakettia, entinen kylmään, uusi tilalle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Ei ilmeisesti ollut kuullut kylmä-kalleista... :think: Ameriikanpekonihan on kallista tuohon tarkoitukseen.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Rikkaiden kakaroita.
Eräs toinen luokkalaisistani yritti vittuilla minulle, kun tähtään Keskon Mestarimyyjäkoulutuksessa stipendiin, jotta saisin ostettua uudet kunnolliset kengät. Ei taida poikaraukka tietää, että minua ei vanhemmat enää elätä, vaan maksan oman vuokrani ym, ja todellakaan paljoa rahaa ei yleensä käyttöön jää.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Lexa

Melko tuttua niiltä ajoilta kun itse opiskelin pienen hetken muita oppilaita paria vuotta vanhempana..
Siinä nopeasti huomaa miten se asenne elämään, ja opiskeluunkin, muuttuu ihmisen kasvaessa aikuisemmaksi.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: Herra 47 on Thu 26.10.2006 10:17:27 (UTC+0300)
Melko tuttua niiltä ajoilta kun itse opiskelin pienen hetken muita oppilaita paria vuotta vanhempana..
Siinä nopeasti huomaa miten se asenne elämään, ja opiskeluunkin, muuttuu ihmisen kasvaessa aikuisemmaksi.

Kyllä vain. Tässä teinidraamassa, josta olen teiniangstitriidissä avautunut, näkyy juuri tätä "ikäpolvien välistä kuilua". Tyttö kun on ainoa lapsi ja vanhemmat varakkaita.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Diipadaaoa

Tota eikös tossa ylimmän rivin viimisessä kuvassa ole tuo alumiiniastia, jonku sähköhellan tms. päällä?

Lexa

Quote from: Diipadaaoa on Fri 27.10.2006 18:28:01 (UTC+0300)
Tota eikös tossa ylimmän rivin viimisessä kuvassa ole tuo alumiiniastia, jonku sähköhellan tms. päällä?

Kattos serlokkia!  :serlokki:

Niin näyttäis todella olevan... :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Turkale

No jopas, näinkö meitä huijataan  :aatu: Kuka töhö keittelee emolevyä hellalla rasvassa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview