News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumimuna

^ Samanlaisia tuntoja. Ei täällä juuri kukaan välitä oikeasta kaista-ajosta.
Paitsi minä.
Horatsu MauMau ::lsmoke

NaiNeN

Ihanaa  :huraa:

Ajellaan Gummari joskus samalla kylällä niin olis joku toinenki  :friends:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Atomisaattori

Quote from: NaiNeN on Mon 04.07.2011 09:53:26 (UTC+0300)
Viime aikoina eniten on ärsyttäny nuo kaistanvaihtajat  :kerpele:
Siis semmoset jotka kakskaistaselle käännyttäessä menevät suoraan haluamalleen kaistalle eikä sille lähimmälle niinku pitäs ja  ne jotka vaihtaa kaistaa sillon ku se on kiellettyä. Vittu, mie olen ainut koko kaupungissa joka tekkee niinku pittää :kyrp:
Jos olen jonon keulilla kääntymässä niin suhaan suoraan oikealle kaistalle. :blink: Ei tartte myöhemmin sit ihmetellä onko tilaa kaistan vaihdoille.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Quote from: Liekki on Mon 04.07.2011 11:10:24 (UTC+0300)
Siis semmoset jotka kakskaistaselle käännyttäessä menevät suoraan haluamalleen kaistalle eikä sille lähimmälle niinku pitäs ja  ne jotka vaihtaa kaistaa sillon ku se on kiellettyä. Vittu, mie olen ainut koko kaupungissa joka tekkee niinku pittää :kyrp:
Jos olen jonon keulilla kääntymässä niin suhaan suoraan oikealle kaistalle. :blink: Ei tartte myöhemmin sit ihmetellä onko tilaa kaistan vaihdoille.
Kyllä mieki otan oman kaistan heti ku saan, jos en vain kenenkään eteen kiilaa. :blink:
Justiinsaki jos ekana lähen ja nopia olen. Taikka sitten ensin omalle kaistalle, siitä välittömästi vilkku uuvestaan päälle ja vaihan omemmalle kaistalle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kumimuna

Quote from: omglolnoob on Mon 04.07.2011 18:35:32 (UTC+0300)
Quote from: Liekki on Mon 04.07.2011 11:10:24 (UTC+0300)
Kyllä mieki otan oman kaistan heti ku saan, jos en vain kenenkään eteen kiilaa. :blink:
Justiinsaki jos ekana lähen ja nopia olen. Taikka sitten ensin omalle kaistalle, siitä välittömästi vilkku uuvestaan päälle ja vaihan omemmalle kaistalle.
Näinhän tieliikennelaki määrää. Ja kun se on laki.
Horatsu MauMau ::lsmoke

Señorita iCola

Tuo on sallittu poikkeuskäännös tuo suoraan haluamansa kaistan otto, jos seuraavasta mutkasta kääntyminen vaatisi ryhmittymistä sille muutenkin  :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Varsinki jos oikeinkin selvästi näkee tai on tiedossa, että se tie on lyhyt että oikeaoppinen kaistanvaihto olis vain enempi haittaa ku hyötyä. Pittää vain muistaa kattoa, ettei kiilaa ketään eteen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Quote from: Lady iCola on Wed 06.07.2011 10:56:13 (UTC+0300)
Tuo on sallittu poikkeuskäännös tuo suoraan haluamansa kaistan otto, jos seuraavasta mutkasta kääntyminen vaatisi ryhmittymistä sille muutenkin  :jees:
Poikkeuskäännös on sallittu vain silloin kun et pysty käännöstä oikein tekemään, eli käytännössä henkilöautoilijoille ei ikinä  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Señorita iCola

Quote from: NaiNeN on Wed 06.07.2011 13:43:43 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Wed 06.07.2011 10:56:13 (UTC+0300)
Poikkeuskäännös on sallittu vain silloin kun et pysty käännöstä oikein tekemään, eli käytännössä henkilöautoilijoille ei ikinä  :jees:
Olet väärässä, autokoulussa tuota opetettiinkin ja tässä vielä liikenneturvan näkemys asiaan.

http://www.liikenneturva.fi/www/fi/kysyttya/autoliikenne.php?we_objectID=7325

Señorita iCola

http://www.liikenneturva.fi/www/fi/kysyttya/haku.php?we_objectID=2919&pid=678

QuoteSuoraan oikealle kaistalle kääntyminen on liikennesääntöjen vastaista ja saattaa yllättää sääntöjen mukaan liikkujan. Jos kuitenkin heti kääntymisen jälkeen aikoo kääntyä oikealle, niin silloin tällainen poikkeuskäännös on luvallinen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview