News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Quote from: kulli paavo on Mon 28.04.2008 07:04:53 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Wed 23.04.2008 10:57:19 (UTC+0300)
Jätän kaupan pihassa yleensä sinne kauemmas tai varjopaikoille. Yleensä niin ettei ketään ole vieressä.
Kyllä kyllä ::hihsmoke

Vanha namusetä :lach: :lach:

jta

Quote from: koppis on Mon 28.04.2008 05:48:25 (UTC+0300)
ja se on kanssa oikein mukavaa kun ajelee 60t autolla ja ennen risteystä edessä menevä auto pikkusen nostaa kaasua että valuu siihen lähelle, sitten polkastaan paniikki jarrutus, aletaan kääntämään rattia ja tässä vaheessa laitetaan se vilkku :kerpele:
Ja se vilkkukin tulee vahingossa kun siinä paniikissa rattia punoo ja sormi sattuu osuun viikseen.

Se on kiva kun väliin autoilijat ihan välinpitämättömyyttään pelleilee raskaankaluston kans. Joko kiilataan ohituksen jälkiin heti eteen silleen että melkein puskurit raapii yhteen tai muuten vain hidastellaan edessä.

Ja motoristeja kohtaan tulevasta käyttäytymisestä en edes viitsi alkaa avautuun. Tulisi pitkä tarina.

koppis

Quote from: jta on Tue 29.04.2008 02:25:49 (UTC+0300)
ja se on kanssa oikein mukavaa kun ajelee 60t autolla ja ennen risteystä edessä menevä auto pikkusen nostaa kaasua että valuu siihen lähelle, sitten polkastaan paniikki jarrutus, aletaan kääntämään rattia ja tässä vaheessa laitetaan se vilkku :kerpele:
Ja se vilkkukin tulee vahingossa kun siinä paniikissa rattia punoo ja sormi sattuu osuun viikseen.

Se on kiva kun väliin autoilijat ihan välinpitämättömyyttään pelleilee raskaankaluston kans. Joko kiilataan ohituksen jälkiin heti eteen silleen että melkein puskurit raapii yhteen tai muuten vain hidastellaan edessä.

Ja motoristeja kohtaan tulevasta käyttäytymisestä en edes viitsi alkaa avautuun. Tulisi pitkä tarina.

se on kivaa ennen isoa ylämäkeä :angry: mäen päällä vuhti on sitten alle 40
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Quote from: koppis on Tue 29.04.2008 05:15:44 (UTC+0300)
Quote from: jta on Tue 29.04.2008 02:25:49 (UTC+0300)

se on kivaa ennen isoa ylämäkeä :angry: mäen päällä vuhti on sitten alle 40
Tuossa viikolla oil yksi pitkäkilpinen taas kilometritolkulla takapuskurissa kiinni puoliksi vastaantulevien kaistalla "kyttäämässä" ohituspaikkaa, joita tuli ja meni siinä n. 15km matkalla useita hyviä, ja vielä parempia. No sitten tämä heimo-huima päätti suorittaa ohituksen pitkässä alamäessä, jossa vähän väkisinkin alkaa täyskuormalla itselläkin vauhti kiihtymään.
Ja tietysti sieltä tuli jo joku vastaankin, mutta toveri vaan hipsuttelee siinä vierellä niin, että jouduin ihan oikeasti tallaamaan jarruhihnoja jämpimiksi ja vetämään aivan reunaan. Siitä se sitten riipaisi eteen takas niin, että luulin hetken sen vievän gyllenhammarista puskurinpäåän mukaansa
No eikä tässä vielä kaikki. Kun se  toppahousu oli viimein päässyt eteen, niin sattuipa sitten siinä notkon pohjalla olemaan peltipoliisi, jota tämä teiden ritari hiukan päätti kunnioittaa, ja sipaisi vauhdin napakalla jarrutuksella vauhdin 95:stä kuuteenkymppiin.
oli se saanut jo vedettyä sitä etäisyyttä muhun ainaskin 7metriä, kun se runttasi vauhdin alas, siinä oli jo hetken mielessä, että ei ehdi oma kyyti millään hiipumaan, vaikka oli hihnat punaisena, mutta eipä onneksi osunut.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

kenny

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 30.04.2008 14:50:52 (UTC+0300)

Tuossa viikolla oil yksi pitkäkilpinen taas kilometritolkulla takapuskurissa kiinni puoliksi vastaantulevien kaistalla "kyttäämässä" ohituspaikkaa, joita tuli ja meni siinä n. 15km matkalla useita hyviä, ja vielä parempia. No sitten tämä heimo-huima päätti suorittaa ohituksen pitkässä alamäessä, jossa vähän väkisinkin alkaa täyskuormalla itselläkin vauhti kiihtymään.
Ja tietysti sieltä tuli jo joku vastaankin, mutta toveri vaan hipsuttelee siinä vierellä niin, että jouduin ihan oikeasti tallaamaan jarruhihnoja jämpimiksi ja vetämään aivan reunaan. Siitä se sitten riipaisi eteen takas niin, että luulin hetken sen vievän gyllenhammarista puskurinpäåän mukaansa
No eikä tässä vielä kaikki. Kun se  toppahousu oli viimein päässyt eteen, niin sattuipa sitten siinä notkon pohjalla olemaan peltipoliisi, jota tämä teiden ritari hiukan päätti kunnioittaa, ja sipaisi vauhdin napakalla jarrutuksella vauhdin 95:stä kuuteenkymppiin.
oli se saanut jo vedettyä sitä etäisyyttä muhun ainaskin 7metriä, kun se runttasi vauhdin alas, siinä oli jo hetken mielessä, että ei ehdi oma kyyti millään hiipumaan, vaikka oli hihnat punaisena, mutta eipä onneksi osunut.

Monella on se periaate että Rekan tai kuorma-auton takana ei ajeta   ::nsmoke     

Hanzuu

Quote from: kenny on Wed 30.04.2008 14:57:06 (UTC+0300)

Minä taas mielellään menen rekan tai kuorma-auton perässä turvallisen välimatkan päässä.Ne toimii niinku tienraivaajana jos tulee elukoita tai muita hulluja eteen.  :sorry:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

kenny

Quote from: Hanzuu on Wed 30.04.2008 14:59:05 (UTC+0300)

Minä taas mielellään menen rekan tai kuorma-auton perässä turvallisen välimatkan päässä.Ne toimii niinku tienraivaajana jos tulee elukoita tai muita hulluja eteen.  :sorry:

:jepso:  Hirvialueella teen itse samoin   

maija

Minä kyllä ohitan ne rekat ja kuorma-autot, mutta taatusti en jää eteen hidastelemaan!  :nykytaide:

Hanzuulla ihana vappulook  ::lsmoke

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

IsoPahaJolppi

Quote from: kenny on Wed 30.04.2008 15:01:45 (UTC+0300)
Quote from: Hanzuu on Wed 30.04.2008 14:59:05 (UTC+0300)

:jepso:  Hirvialueella teen itse samoin   
Ajelen useastikin pimeellä itsekkin ihan mielelläni ison takana, silleen sopivalla etäisyydellä, että saa itse katsella pientareet, sieltä raskaan vehkeen valoist, kun niissä on kuitenkin aika räyhäkkäät "ämpärilamput" keulalla ja katolla
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview