News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Naapurirakkautta

Started by peter, Fri 26.08.2005 17:06:34 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ferret

Meillä muutti naapuriin joku nuori pariskunta joka ei ilmeisesti koirista välitä. Katsotaan miten asia kehittyy..  :psycho: Tilannetta hankaloittaa se et toisella puolella naapurissa asuu vanha rouva inhottavan pikkurakkinsa kanssa.. parempaa ku big brother..
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

paavo

Nooh, meilläkin kävi kahdesti poliisit koiran takia.
Eka oli kun ex naapuri hylkäsi sakunsa meille hoitoon. Päivällä soittivat poliisista jotta tulisin irrottamaan koiran juoksunarun vesirännistä. Haukkuu kuulemma apua...minä ihmettelin mikseivät irrota sitä kun kerran näkevät mikä on hätänä?
Suuttu saatana, sanoi että hurtta on sen näköinen ettei huvita mennä kokeilemaan.

Piti ajaa reilu 50km töistä kotiin, eikä koiralla ollut mitään hätää, ikäväänsä oli ulissu.

Toisen kerran oli hauskaa...
Oma koira haukku yöllä tarhassaan ja joku naapureista soitti kytät. Yöllä ilmestyi valot pihaan ja ämyreistä raikasi käsky ottaa koira sisälle haukkumasta!
Voi vittu kun hävetti siinä keskityksessä paistatella...vaan eipä tulleet autonsa takaa tarkemmin katsomaan millainen peto siellä möykkää.

ferret

Quote from: kulli paavo on Thu 26.10.2006 20:17:28 (UTC+0300)
Nooh, meilläkin kävi kahdesti poliisit koiran takia.
Eka oli kun ex naapuri hylkäsi sakunsa meille hoitoon. Päivällä soittivat poliisista jotta tulisin irrottamaan koiran juoksunarun vesirännistä. Haukkuu kuulemma apua...minä ihmettelin mikseivät irrota sitä kun kerran näkevät mikä on hätänä?
Suuttu saatana, sanoi että hurtta on sen näköinen ettei huvita mennä kokeilemaan.

Piti ajaa reilu 50km töistä kotiin, eikä koiralla ollut mitään hätää, ikäväänsä oli ulissu.

Toisen kerran oli hauskaa...
Oma koira haukku yöllä tarhassaan ja joku naapureista soitti kytät. Yöllä ilmestyi valot pihaan ja ämyreistä raikasi käsky ottaa koira sisälle haukkumasta!
Voi vittu kun hävetti siinä keskityksessä paistatella...vaan eipä tulleet autonsa takaa tarkemmin katsomaan millainen peto siellä möykkää.

:lach: okei pistit paremmaksi... Miu koira on ei ääntä pidä koska rivarissa asutaan (samojedi),  mutta kun on nuita perkeleen vittumaisia kusipäitä valittajia I have no life tyyppejä.. Kun vain omistat koiran ni se on tarpeeksi että voi tulla aukomaan päätä. Tulisivat vain kerranki selvinpäin valittaan ni...!!! (meidän on pitäny soitaa poliisit hakemaan ne)  :kerpele:
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

Nostetas legenda :psp: Yli 100 000 kävijää tässä triidissä! :bounce:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Sauva

Mulle yks naapuri joskus mainitti "äänekkyydestä" öisin...

nahkaparturi

Quote from: D.Ildo on Sat 25.08.2007 10:20:31 (UTC+0300)
kannattaa pistää stereot kymmenen jälkeen vähän pienemmälle, on miullekin siitä valitettu :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Sauva

Quote from: nahkaparturi on Sat 25.08.2007 10:36:26 (UTC+0300)
Quote from: D.Ildo on Sat 25.08.2007 10:20:31 (UTC+0300)
kannattaa pistää stereot kymmenen jälkeen vähän pienemmälle, on miullekin siitä valitettu :kahvi:
Tai tukkia sukka suuhun sänkyhommis. :parku:

lene

itse laitoin alakertalaisille lapun :D. olisi pitänyt tallentaa se, kumminkin parvekkeella olin syömässä ja roska nätisti tuulen mukana leijaili alakerran patrsille niin keksin pistää asiasta lapun heille ja pahoittelut.. eivätköhän saaneet hyvät naurut :D

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview