News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Postaa, kun autossa on vikaa

Started by omglolnoob, Wed 01.11.2006 11:02:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Käsijarrun vaijerissa onpi vettä. Näin pakkasella junttaa jarrun jumiin, joten parempi kun en käytä käsijarrua.

Betonishamaani

Quote from: kulli paavo on Wed 01.11.2006 19:57:50 (UTC+0200)
Käsijarrun vaijerissa onpi vettä. Näin pakkasella junttaa jarrun jumiin, joten parempi kun en käytä käsijarrua.
Sama juttu..Yks aamu oli jumissa, kun olin ajatuksissa nykäissyt käppärin päälle illalla.. Mutta irtosi muutaman kilometrin jälkeen  :psycho:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Minun pitää irrotella sorkkaraudalla. Mukava oli tänäänkin bussipysäkillä ryömiä puskurin alla, taskulamppu valona.

nyyyps

Itse en ruukaa käyttää käsjarrua ollenkaan, koska neuroosieni vuoksi en luota siihen.

Kaverin autolla tulin kouluun, itse ei ole automies eikä osaa pitää sitä kunnossa. vaihekeppi meinaa pompata paikaltaan (=ruuvaamme illemmalla pidätinkannen takaisin kiinni), ja lämppärin moottori ei toimi (=haemme illemmalla romupösöstä ja vaihdamme tilalle)
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Masa

Quote from: omglolnoob on Thu 02.11.2006 09:08:30 (UTC+0200)
Itse en ruukaa käyttää käsjarrua ollenkaan, koska neuroosieni vuoksi en luota siihen.

Kaverin autolla tulin kouluun, itse ei ole automies eikä osaa pitää sitä kunnossa. vaihekeppi meinaa pompata paikaltaan (=ruuvaamme illemmalla pidätinkannen takaisin kiinni), ja lämppärin moottori ei toimi (=haemme illemmalla romupösöstä ja vaihdamme tilalle)
Onko se Pökötti. Sitä ei saa pysymään kunnossa ammattimieskään  :lach: :lach: :lach:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

Betonishamaani

Quote from: kulli paavo on Wed 01.11.2006 20:06:16 (UTC+0200)
Minun pitää irrotella sorkkaraudalla. Mukava oli tänäänkin bussipysäkillä ryömiä puskurin alla, taskulamppu valona.
Ajattelin olla koko talvena käyttämättä, sulaapahan keväällä  ::smoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Mun pitää käyttää se astutuksessa talven aikana...kai siinä joku suojapäivä sattuu, vienpä sitten.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview