News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Nyt on oma potti apache foorumilla

Started by Hanzuu, Fri 01.12.2006 14:28:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

http://www.joulupata.fi/cgi-bin/joulupata/lahjoitus.cgi

"Joulupadan varoilla hankitaan ruokaa ja tarpeita varattomien lapsiperheiden ja muiden vähäosaisten joulupöytään."

Jokainen voi lahjoittaa valitsemansa summan,vaikka 1e,tämä on täysin vapaaehtoista! Muistakaa valita keräyspotti kohtaan apache foorumi,kerätään omalla yhteisöllä rahaa vähempiosaisille. Haastoin nyt alkuun 5 eurolla.

Tämä on todellakin vapaaehtoista,tein vain ton potin tuonne jos joku haluaa osallistua.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

:good: Ei yhtään huonompi idea.
Tosin - Taidan tällä hetkellä olla niitä vähempiosaisia itse, tuonne ensi vuoden alkupuolelle asti... ::nsmoke
Katson kuitenkin, josko tuohon saisi jossain vaiheessa jotain vielä riipaistua. :sorry:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

tilpehööri

Be safe at night, sleep with a nurse

Kastori

oiskohan tämän paikka stickynä tuolla huumorin puolella näin joulun ajan.. näkyis sitte kaikille täällä kävijöille..
aattelin vaan..

paavo

pahasusi

Quote from: Kastori on Fri 01.12.2006 21:40:25 (UTC+0200)
oiskohan tämän paikka stickynä tuolla huumorin puolella näin joulun ajan.. näkyis sitte kaikille täällä kävijöille..
aattelin vaan..

Hanzuu ja Pahasusi äänestää  :good:

paavo

pahasusi

:lach: ... juu piti näin joulun kunniaksi paukasta tonttu tuohon heilumaan  :jepso:

Kalikka

Siis mä en nyt taas tähän aikaan ymmärrä mitä tässä haetaan? Mikä ihmeen apache pata? Meneekö ne rahat sitten Peterille vai kelle? KELLE NE MENEE JA MILLÄ PERUSTEELLA?

Miksi niitä patoja on noin monta? Onko tarkoitus kilpailla kenen pata kerää eniten hynää? Jos ei, miksei sielä ole sitten vain yksi vaihtoehto "Lahjoita vähäosaisille"?

En sano, että Susi olisi vähäosainen, mutta lahjoitin kerran 20€, toivottavasti meni hyvään.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview