News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Tänne keräillään kysymyksiä ja puretaan teiniangstia !

Started by Masa, Thu 16.02.2006 19:58:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kuolapallo

Vanhemmat on eroamassa  ::smoke  mitäs pitäis tehdä että tämä masennus lähtis  :drunk:

Diver

Quote from: Xoo7 on Fri 30.11.2007 21:10:03 (UTC+0200)
Vanhemmat on eroamassa  ::smoke  mitäs pitäis tehdä että tämä masennus lähtis  :drunk:
Ei siihen auta mikään, katsoo vaan omaan tulevaisuuteen. On tosi paskaa, tiedän :friends:

furioso

Quote from: Xoo7 on Fri 30.11.2007 21:10:03 (UTC+0200)
niin rennosti vaan kun pystyy.ei se  liene sinun vikasi.. :friends:

Kuolapallo

Ookei.. olisinpa 18 niin pääsisin täältä jo helvettiin tätä ei jaksa..  :kahvi:  taidanpa sitten vaan ottaa rennosti  :drunk:

Diver

Quote from: Xoo7 on Fri 30.11.2007 21:15:56 (UTC+0200)
Ookei.. olisinpa 18 niin pääsisin täältä jo helvettiin tätä ei jaksa..  :kahvi:  taidanpa sitten vaan ottaa rennosti  :drunk:
Paljo olet?

paavo

Mulla oli sama tilanne sun iässä. Se on paskaa.
Hauskanpito vaan karkasi käsistä ja se ei ollut lopulta hauskaa, onneksi tuli intti ja paikkakunnalta muutto avuksi ja pääsin aloittamaan oman elämäni kompuroinnin.
Muista ajatella jotain tulevaisuuteen liittyvää siinä suossa rämpiessäsi, tulevaisuus antaa oikein elettynä monta mahdollisuutta.

Kuolapallo

Quote from: Diver on Fri 30.11.2007 21:18:01 (UTC+0200)
Quote from: Xoo7 on Fri 30.11.2007 21:15:56 (UTC+0200)
Paljo olet?

14, maaliskuussa 15.

paavo

Jahas, pitää sitten korjata omaa lausuntoani muutama vuosi ylöspäin.
Kerkiät ottaa sitä huutovettä aivan riittävästi, vaikka odottaisit nelisen vuotta lisää. Et usko miten pitkä elämä loppujen lopuksi on. Tämä oli positiivinen ilmaus, olen kerinnyt tehdä hirveästi mukavia asioita tähänkin ikään ja hyvässä lykyssä mulla on puolet jäljellä.

Diver

Ja minä komppaan tuota Paavon juttua, hae sinne niin nopeesti ku pääset. Muistaakseni 16v on raja, mut sieltä löytyy kaverit kelle avautua, usko vaan. Mun vanhemmat teki eroo kun olin armejassa, enkä edes halunnu lomille :sorry:

Kuolapallo

jepjep.. voishan sinne armeijaan mennä 16-vuotiaana ja jäädä sinne 2-vuodeks.. sitten voinkin mennä amikseen (kai) ja hommata oman asunnon.  :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview