News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Perussuomalaisia !!!

Started by PerjantaiPuli, Wed 21.02.2007 12:27:10 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Quote from: D-udeson on Thu 22.02.2007 09:07:38 (UTC+0200)
Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 08:05:33 (UTC+0200)
En minä mikään paha rasisti ole.. Mutta kyllä mielestäni jotain vikaa on Suomessa ja Suomen maahanottopolitiikassa,
kun tuntuu oikeasti isoissa kaupungeissa olevan tuo kestorusketus niin muodissa.

Senkin vuoksi varmaan olen katkera, että aikanani olen ollut täysin varaton, ja joutunut tukeutumaan
yhteiskunnan minulle suomiin tukiin, ja nähnyt sen miten maahanmuuttajat saa huokalutkin sosiaalitoimen
piikkiin, mutta meikäläisen sähkölasku on kuulemma liian suuri. ::smoke

Jos on suomalainen varaton henkilö, joka tarvii oikeasti apua selviytyäkseen ruokakupongin voimin niin hälle annetaan häthättää 15€ ruokarahaa viikoksi. Tulee Yön timo niin saa rahaa,puhelimen, television,asunnon internetin yms. yms. kun ei muuten pärjää..  :kerpele:
Näin on. Kelasta tuli just päätös, että raskaudesta johtuva alhainen verenpaine ja huimaus ynnä selkäkivut eivät ole riittävä syy sairaspäivärahaa. Eli vaimolta evättiin 2kk palkka, eikä sossusta saa mitään, koska saimme joulukuussa veronpalautuksia. Jotka mulla meni verovelkojen maksuun. Mutta ei siellä sitä huomioida.
On tää hienoa. Mulla ollu vielä alkuvuosi hiljaista töiden puolesta. No maanantaina onneksi töihin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

D-ude

Quote from: örtzi on Thu 22.02.2007 09:13:16 (UTC+0200)
Quote from: D-udeson on Thu 22.02.2007 09:07:38 (UTC+0200)
Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 08:05:33 (UTC+0200)
En minä mikään paha rasisti ole.. Mutta kyllä mielestäni jotain vikaa on Suomessa ja Suomen maahanottopolitiikassa,
kun tuntuu oikeasti isoissa kaupungeissa olevan tuo kestorusketus niin muodissa.

Senkin vuoksi varmaan olen katkera, että aikanani olen ollut täysin varaton, ja joutunut tukeutumaan
yhteiskunnan minulle suomiin tukiin, ja nähnyt sen miten maahanmuuttajat saa huokalutkin sosiaalitoimen
piikkiin, mutta meikäläisen sähkölasku on kuulemma liian suuri. ::smoke

Jos on suomalainen varaton henkilö, joka tarvii oikeasti apua selviytyäkseen ruokakupongin voimin niin hälle annetaan häthättää 15€ ruokarahaa viikoksi. Tulee Yön timo niin saa rahaa,puhelimen, television,asunnon internetin yms. yms. kun ei muuten pärjää..  :kerpele:
Näin on. Kelasta tuli just päätös, että raskaudesta johtuva alhainen verenpaine ja huimaus ynnä selkäkivut eivät ole riittävä syy sairaspäivärahaa. Eli vaimolta evättiin 2kk palkka, eikä sossusta saa mitään, koska saimme joulukuussa veronpalautuksia. Jotka mulla meni verovelkojen maksuun. Mutta ei siellä sitä huomioida.
On tää hienoa. Mulla ollu vielä alkuvuosi hiljaista töiden puolesta. No maanantaina onneksi töihin.
:friends:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

bone

Suomessa on kyllä tuo maahan muutto paapominen ihan vituillaan, siis en ole yhtään rasisti tai mitään, mutta niinkun lex mainitsi niin on se hiukan vittu maista kun maahan muuttajat tulevat suomeen pitävät yritystä 2v verottomana pystyssä ja sen jälkeen se siirtyy kaverin nimeen ja siellä saa olla hommissa 5v verottomana, eli eivät maksa edes vero ja nostavat tukia niin paljon että ei kukaan suomalainen. Tämä on sama homma kuin tuossa feminismi hommassa pelätään että ollaan rasisteja ja annetaan kaikki ilmaiseksi sitten suomalaiset kärsii, pitää kyllä sanoa että ymmärrän näitä arjalaisia ja uus natseja varsin hyvin, mutta mielestäni se viha pitää kohdistaa valtion politiikkaan eikä niihin ketkä siitä hyödyntävät.
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Mujeril

Itselläni ei sinänsä ole ulkomaalaisia vastaan, mutta välillä kismittää niiden ylivalta. Esimerkiksi kaverini (kerrostaloasukki) joutuu kärsimään naapureista, joilla yöelämä on paljon aktiivisempaa kuin päivisin. Valituksia on taloyhtiölle tullut jo kaksi kappaletta, mutta eipä se menoa hidasta. Kummasti naapureilla on myös varaa kahteen autoon ja lautasantenniin, vaikka kumpaakaan ei olla työelämässä nähty..

Sanon vaan että Suomessa meno on sitä, että ulkomaalaisille et mitään negatiivista voi sanoa ilman että haukutaan rasistiksi. Eli ikinä he eivät voi olla normaali osa Suomea kun erotellaan jatkuvasti..

Lexa

Sehän siinä on.. Suomessa ollaan tosiasiassa älyttömän rasistisia,
suomalaisia kohtaan. Vain koska pelätään rasismisyytöksiä,
ja sen vuoksi suositaan maahanmuuttajia ja muita vähemmistöjä.

Hyvä esimerkki tuo lakupekka -logo... Ketään ei oikeasti haitannut,
ja logoa oli jopa käytetty maahanmuuttajien omissa kampanjoissa
aikanaan.. Nyt pelätään pahaa R-sanaa, ja ilman mitään konkreettista
näyttöä leimataan se rasistiseksi ja vähemmistöjä loukkaavaksi.

Kysynpä, kuka koki sen oikeasti loukkaavaksi?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

D-ude

Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 12:19:39 (UTC+0200)

Missä kaupungissa ne petoniset porsaat piti poistaa katukuvasta ku loukkas karvakäsiä :think:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Mujeril

Quote from: D-udeson on Thu 22.02.2007 12:20:30 (UTC+0200)
Quote from: Lex Arma on Thu 22.02.2007 12:19:39 (UTC+0200)

Missä kaupungissa ne petoniset porsaat piti poistaa katukuvasta ku loukkas karvakäsiä :think:
Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan? Tietoa kehiin, heräsi uteliaisuus  :think:

Ja ikävä on neekerin suukkoja, en edes tiedä miksi niitä nykyisin kutsutaan..

Lexa

Lexa

Ainiin.. Ne neekerin suukot on nykyään vain Brunbergin suukot.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview