Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: jta on Thu 30.04.2015 15:39:32 (UTC+0300)
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/281311-Kansalaisaloite-moottoripy%C3%B6r%C3%A4kortin-korotusk%C3%A4yt%C3%A4nn%C3%B6n-yksinkertaistamiseksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1025
En voi kannattaa :nope: Minä olen tuon lain muutoksen jälkeen suorittanut rajoittamattoman A-kortin. En nähnyt siinä ongelmaa.
Enkä vieläkään näe siinä ongelmaa, että tehot porrastetaan iän mukaan :nope: Ajat kortin kun siltä tuntuu, ja korotat kun siltä tuntuu. Ei ole paha.
Voit jopa tehdä niinkin, että suoritat kerralla rajoittamattoman - kuten minä.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Susey

No eiku hankaloitetaan vaan entisestään kortin saantia, kun nytkin motoristien määrä on vähenemään päin.. ::nsmoke

Jarre

Quote from: Lexa on Thu 30.04.2015 19:51:04 (UTC+0300)
Quote from: jta on Thu 30.04.2015 15:39:32 (UTC+0300)
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/281311-Kansalaisaloite-moottoripy%C3%B6r%C3%A4kortin-korotusk%C3%A4yt%C3%A4nn%C3%B6n-yksinkertaistamiseksi
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1025
En voi kannattaa :nope: Minä olen tuon lain muutoksen jälkeen suorittanut rajoittamattoman A-kortin. En nähnyt siinä ongelmaa.
Enkä vieläkään näe siinä ongelmaa, että tehot porrastetaan iän mukaan :nope: Ajat kortin kun siltä tuntuu, ja korotat kun siltä tuntuu. Ei ole paha.
Voit jopa tehdä niinkin, että suoritat kerralla rajoittamattoman - kuten minä.
totta. Kuka nyt ei voi odottaa 21-vuotiaaksi kun kevytmoottoripyöräkortin saa 16-vuotiaana.
Carpe Natem

Lexa

Muttakun ei tuo olemassa oleva lainsäädäntö ole mitenkään erityisen vaikea, en mä halua sitä enää mihinkään tiukentaa - mutta mikä tuossa on kamalan vaikeaa? :think:

EDIT: Tämä Sudelle, ei Jarrelle.

Jarre

No ku nyt se maksaa monia satoja euroja kun korottelee korttia vaikka teoriassa sä osaat jo ajaa, kun kortti on jo...
Carpe Natem

Susey

Quote from: Lexa on Thu 30.04.2015 20:13:22 (UTC+0300)
Muttakun ei tuo olemassa oleva lainsäädäntö ole mitenkään erityisen vaikea, en mä halua sitä enää mihinkään tiukentaa - mutta mikä tuossa on kamalan vaikeaa? :think:

EDIT: Tämä Sudelle, ei Jarrelle.
Hintahan se. Helposti tuon kortin suorittaa, ja minun mielestäni nykyinen (A1 ->) kevyt A -> rajoittamaton A on hyvä systeemi, mutta tuon kortin suorittaminen on tehty niin naurettavan kalliiksi ettei sitä kukaan aja. :jees:

Minulla oli sellainen kuva että olivat hankaloittamassa tuota erikseen niin että joka vaihdoksessa pitäisi suorittaa kokeet uudelleen mutta voin muistaa väärinkin :serlokkismoke:

Lexa

No se on tietty noissa aina (hinta) perseestä, mutta kyllä jos ihan rehellinen olen - niin en mä montaa kevarikuskia haluaisi nähdä suoraan 1800 kuutioisen HD:n kyydissä kun ne täyttää 21...

Lexa

Quote from: Susey on Thu 30.04.2015 20:17:20 (UTC+0300)
Hintahan se. Helposti tuon kortin suorittaa, ja minun mielestäni nykyinen (A1 ->) kevyt A -> rajoittamaton A on hyvä systeemi, mutta tuon kortin suorittaminen on tehty niin naurettavan kalliiksi ettei sitä kukaan aja. :jees:
Tästä olen samaa mieltä siis, hinta on törkeä - mutta idea hyvä. :jees:

Jarre

Niin, mut sen Autokoulukohdan vois keventää omalla pyörällä suoritetuksi lyhyeksi (halvempi ku se oikea) inssiksi
Carpe Natem

Susey

Quote from: Lexa on Thu 30.04.2015 20:18:38 (UTC+0300)
No se on tietty noissa aina (hinta) perseestä, mutta kyllä jos ihan rehellinen olen - niin en mä montaa kevarikuskia haluaisi nähdä suoraan 1800 kuutioisen HD:n kyydissä kun ne täyttää 21...
Minä sain rajoittamattoman A:n kevarista ihan pelkillä viranomaismaksuilla. :jees:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview