News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Virukset ja muut ökkömönkiäiset

Started by Lexa, Thu 15.03.2007 10:01:01 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Tuota, pitää sen verran täsmentää aiempaa, että AdAware oli vain esimerkki mun puolelta. Ei varsinainen kehu, ei varsinainen kehotus käyttää sitä. AdAware on ollut ihan hyvä softa sillon joskus kun ite oon viimeksi siihen koskenut, mutta kun en ole pariin kolmeen vuoteen siihen koskenu, niin en sano sen puolesta tai sitä vastaan yhtään mitään. :nope:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Quote from: LexA on Wed 21.10.2009 08:32:26 (UTC+0300)
Tuota, pitää sen verran täsmentää aiempaa, että AdAware oli vain esimerkki mun puolelta. Ei varsinainen kehu, ei varsinainen kehotus käyttää sitä. AdAware on ollut ihan hyvä softa sillon joskus kun ite oon viimeksi siihen koskenut, mutta kun en ole pariin kolmeen vuoteen siihen koskenu, niin en sano sen puolesta tai sitä vastaan yhtään mitään. :nope:
Juu, pari-kolme vuotta sillä vielä teki jotain, nykysin ei oikein. :jepso:
Olet irroittanut näppisi ajoissa. :jepso:

Mullaki mahtaa vielä olla nostalgiasyistä ad-awaren skanneri koneella, mutta en ole tainnu päällä käyttää aikoihin. Kaiken muun, mitä se yrittää automaattisesti rullailla, olen karsinu.

Quote from: 79atanos on Tue 20.10.2009 20:12:57 (UTC+0300)
Ai saatana. Jooh, formatointiin vaan, keksi verukkeeksi joku kiva sittiäinen ::hihsmoke Tuskin ketään oikein kiinnostaa hinkata muutamia rootkit-skannereita ja muita ohjelmia läpi etenkään jos oletettavasti sama homma toistuu lyhyen ajan jälkeen. Melko varmasti se kone olisi ihan puhdistettavissa, mutta eri asia kannattaako.
Juu, kaikki kaljuksi vain, ulkonen kovoki. "Tämä saastuttaa kaiken, saastutti minun tikunki, ku siirsin tuota, mutta onneksi oli Linux."
Sen jälkeen voin pitää pojille "mitäminäolenjomontakertaasanonu"-luennon.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Soittelin, että onkos asennusmediaa löytyny, ei ole. ::nsmoke
Mitenhän tuon kierouen sitten suunnittelis, kun kuitenki siinä on ihan laillinen lisenssi ja sitä käyttäis. Linuksia en heille laita, kun eivät osaa käyttää, ja vastako sais koko ajan olla "korjaamassa". :sdfg:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Mikä lisenssi? :think: OEM? Jos on OEM, niin minkä merkkinen kone? Mikä versio winukkaa?

nyyyps

OEM-XP, kone muistaakseni fujitsulta. :think:
Ja perjantaina olen jo sitä laittamassa, tänään lähen kotoa liikenteeseen "pysyvän" nettiyhteyden korvilta poispoispois yhen aikaan.

Lexa

Quote from: omglolnoob on Wed 21.10.2009 10:25:43 (UTC+0300)
Ja perjantaina olen jo sitä laittamassa, tänään lähen kotoa liikenteeseen "pysyvän" nettiyhteyden korvilta poispoispois yhen aikaan.
Darned... Mulla ois Fujitsun OEM-XP Pro levyjä himassa... Mutta en saa millään sulle niitä perjantaiks, kun en ole tänään menossa himaan lainkaan...

nyyyps

Quote from: LexA on Wed 21.10.2009 10:29:18 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 21.10.2009 10:25:43 (UTC+0300)
Darned... Mulla ois Fujitsun OEM-XP Pro levyjä himassa... Mutta en saa millään sulle niitä perjantaiks, kun en ole tänään menossa himaan lainkaan...
Novoihitsi. :psycho:

Ei sillä, ei ole minun kone. Jotain kieroutta siihen tarttee keksiä, kai sitten siivota, ja samalla poistaa saakelisti kaikkea (forkata mm. ulkonen kovo), että oppisivat.
Ei siitä mitään tule, jos aina työllä tuskalla siivoan ja pelastan, kiitosta en saa.
Poikien isälle soitin, ja sanoin, että koneesta saattaa pojat sitten kärtytä, mutta ei ne muuten opi, tämä tuumas että hyvä, tee mitä tarttee ja vähän kieroutta päälle. :hihi:

haba2120

Kiitos täsmennyksestä LexA.

Oletko omglolnoob atk-alalla vai tuttujen koneita fixailet?

Minun täytyy huomauttaa että tarkistan kerran viikossa molemmat koneet. En ole mielestäni kovin hysteerinen
tietoturvassa.  :kahvi: ::smoke
Ikuinen habattaja, Impulsiivinen seikkailija.

haba2120

Quote from: hilu on Tue 20.10.2009 19:02:16 (UTC+0300)
Spywareblaster, malwarebytes...

ÖÖ mihin vielä tarttet spybottia tai ad-awarea??

Ne on ihan turhia. Kun Spywareblaster on asennettu nii evästeetkään ei näy.

Oliko tuo minulle?
Ei mulla ole ad-awarea. Spybotti nyt on vaa  :think:
Spywareblaster, niitten tartte näkyäkkää.
Ikuinen habattaja, Impulsiivinen seikkailija.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview