News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pehr schwago

Mies tuli kotiin ja löysi vaimonsa makaamasta alasti sängystä. Sängyn vieressä seisoo tuntematon mies housut alas laskettuina. Ennen kuin mies ehtii sanoa sanaakaan, vieras sanoo kovalla äänellä:
- Viimeisen kerran, rouva, jos ette heti maksa sähkölaskua, kusen lattialle!  ::hihsmoke

Thrash

Mies oli just ostanu ittellee uuden Bemarin ja kokeili vähän nopeuksia motarilla. Hetken päästä takana vilkku liianki tutut valot ja mies päätti lähteä karkuun. Tunnin ajojahdin päästä mies jäi kiinni ja poliisi sano että on ollu rankka päivä eikä millään huvittais noi paperihommat ni jos miehellä on tarjota ennenkuulumaton selitys ni pääsee varotuksella. Mies mietti hetken ja sanoi: "Vaimoni jätti minut eilen ja lähti yhden poliisin matkaan. Pelkäsin että tulit tuomaan häntä takaisin."
"Turvallista matkaa!"

furioso

Hanzuu

Rakas poikani

Kirjoitan tätä hitaasti, koska et osaa lukea nopeasti. Me emme asu enää siellä, mihin me jätimme sinut ensin. Isäsi luki lehdestä, että eniten onnettomuuksia tapahtuu 20 kilometrin säteellä kotoa, joten me muutimme pois. En pysty lähettämään sinulle osoitettamme, koska entiset asukkaat ottivat talon numeron mukaansa seuraavaan taloon, eivätkä he ole muuttaneet osoitettaan.

Tässä paikassa on pyykkikone. Ensimmäisenä päivänä pistin paitasi sisään ja vedin nupista, emmekä ole nähneet niitä sen koommin. Täällä on satanut kahdesti tällä viikolla. Kolme päivää viime viikolla ja neljä päivää tällä viikolla. Se takki, jonka halusit minun lähettävän sinulle, Eulaalia tätisi kokeili sen painoa ja arveli, että on liian kallista lähettää sitä postitse, koska siinä oli painavat napit ja siksi me leikkasimme ne irti ja laitoimme taskuihin. Siskosi sai tänä aamuna lapsen. En ole vielä saanut selville, että onko se tyttö vaiko poika, siksi emme tiedä, oletko setä vaiko täti.

Ei muuta tällä kertaa. Kirjoita pian.

Rakkaudella, äitisi

J.K. Olisin lähettänyt kirjeen mukana rahaa, mutta kun kuori oli jo valmiiksi kiinni.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Hanzuu

Kaksi vanhaa Irlantilaista miestä olivat paikallisessa Pubissa muistelemassa ja ryyppäämässä, kunnes yksi tuli tunteelliseksi ja kysyi ystävältään: "Noel, kun aikani koittaa, niin voisitko tehdä minulle palveluksen?"

Hänen ystävänsä vastasi: "Liam, olet ollut ystäväni jo 30 vuotta. Voit vain pyytää ja minä teen sen sinulle. Mitä haluat minun tekevän?"

Ensimmäinen sanoi: "Kotonani on uunin reunuksella erittäin vanhaa Irlantilaista wiskiä. Kun minut haudataan, voisitko kaataa sen päälleni hautaan?"

Sekunnissa toinen vastasi harmissaan: "Liam, sinä tiedät että olen otettu kysymyksestäsi ja tuli mieleeni kysyä, että pahastutko jos lasken sen ensin munuaisteni läpi?"
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Pyöveli

Norjalainen oli nussimassa lammasta, joka oli jäänyt päästään kiinni aitaan. Ruotsalainen kulki ohi.
Norjalainen kysyi, "Haluatko sinäkin?"
"Joo!" Ruotsalainen sanoi työnsi päänsä aidanrakoon.

--------------------------------------------------------------------------

Kaks turkulaist naist men autol (saabill) siene ja sopiv siin matka varrel, ett jos eksyvä toisist, ni toine mene autoll ja huutta siält. Toine sit ymmärtäs tull huuro suunta. No eksyvähä ne ja toinen tek just simmottis ku ol sovitt.
Myähemmin turun käräjäoikeudessa syytettiin erästä uuusmaalaista miestä väkisin makaamisesta. Tuomarille mies selitti, mitä oli tapahtunut:
"Kävelin metsässä, kun läheisellä tiellä nainen kailotti helvetin kovaa":

"Tuu-tän, saapil-lua, saapil-lua!"

Tuomio: naiselle kahdeksan päiväsakkoa yllyttämisestä.

--------------------------------------------------------------------------

Tässä minun osasi tältä erää  ::hihsmoke
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Kastori

Vanhempi pariskunta aamukahveella istui ja papparainen siinä lehteä selaili ja sanoi:
-Kas täällä lukee että se on Mikkosen vanhapiikaki kuollu.
Mummeli tähän:
-Katsos. No mihinkäs se kuoli?
-Ei oo pantu, vastasi pappa..

erbot

Yksi papparainen ajeli hissuksiin Fiat 600:lla pitkin maantietä ja kas kummaa Fiatti puutui tien laitaan, sitä hetken kummastellen pappa otti penkin alta hinaus köyden ja kiinnitti sen autoonsa liftin toivossa.
Hetkisen odotettuaan paikalle tulikin Porsche ja kuski siitä kysymään mikä hätä papalla oli, pappa tähän "josko hinaisit huoltamolle, kun se ei oo kaukana" Porsche mies siihen "no tämän ainoan kerran, kun on toi autos nii kevyt ja pien"
Näin kävi, Fiatti punottiin kiinni Porsche taakse ja sovittiin että, pappa vilkuttaa valoja kun ollaan lähellä huoltamoa.
No jonkun matkaa oltiin taivallettu ni eikös takaa tullut Ferrari ja ohi molemmista! Porsche kuski tästä suivaantuneena unohti papan kusiaisineen narun päässä ja kilpaa ajamaan Ferrarin kanssa. Huoltamo lähestyi pappa vilkutti valojaan, ei reaktiota, väläytteli useammin, ei mitään, pappa avasi ikkunan, vilkutti kättään ja valoja samaan aikaan, EI mitään. Huoltamo tuli ja meni!
Huoltamolla oli huomattu outo kolmikko ja aseman hoitaja soittamaan seuraavalle asemalle: "Täältä ajo just ohi Ferrari ainaki 150 km/h ohi Porsche perässä! ". Toinen siihen " mitä sitten, niillä pääsee kovemminkin" vastaus tähän kuului". EN mä sitä meinaakkaan, ku sitä et kusiainen yritti päästä niist viäl ohi"!
Elämä on kuin golfpallo. Ensin saa sarjan kovia iskuja ,jonka jälkeen joutuu maassa olevaan kuoppaan!

aropupu

Japanista
Japanilainen ja lappalainen siemailivat tunturissa ystävyyden maljoja.
Sekaisin heiteltiin niin sakea kuin votkaakin. Vaikka molemmat
perusluonteeltaan rauhallisia ja kohteliaita ovatkin, jossakin
vaiheessa ryypiskelyä miesten välille sukeutui riita, joka riistäytyi
käsikähmäksi.

Japanilainen kumautti ensin. Lappalainen heräsi tunnin päästä
ja kysyi:
- Mikä se oli?
- Se oli karatelyönti, se on sieltä meiltä päin, japanilainen kertoi.

Tappelu jatkui ja japanilainen kumautti uudestaan. Lappalainen heräsi
tunnin päästä ja kysyi.
- Mikä se oli?
- Se oli karatepotku, se on sieltä meiltä päin, japanilainen
kohteliaasti kertoi.

Kahina jatkui ja lappalaisenkin isku osui. Japsi heräsi kahden päivän
päästä teholla ja kysyi:
- Mikä se oli?
- Hiacen tunkki. Sekin on sieltä teiltä päin, Lapin äijä valisti.

aropupu

Mietteitä vankilasta:

Keski-ikäinen mies oli joutunut vankilaan tekemänsä rikoksen takia.
Eräs ilta osa vankeja istui samassa huoneessa ja kertoivat miksi he olivat sinne joutuneet.

Tämä herra istui hiljaa ja kuunteli muiden kertomia tarinoita, kunnes tuli hänen vuoronsa kertoa.
Vastasi: Sain linnaa harrastettuani seksiä hevosen kanssa.

Saliin tuli hiljaisuus, kunnes joku kysyi "oletko tosissasi?"

"Olen olen, rakensinhan minä telineitäkin 2 viikkoa sitä varten".