News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Betonishamaani

Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, joka oli pieni villakoira, kertoi: "Minulla on
oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee
meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt
olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa."

Toinen koira, joka oli kultainen noutaja, kertoi: "Minun isäntäni ja
emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä
minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sittten päreet, ja
revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa
lopetuspiikkiä."

Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi: "Minulla on ystävällinen,
kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin.
Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En
voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle
temput."

Toiset koirat kysyivät: "Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?", johon kolmas
 koira
 vastasi: "Ei, vaan minulta leikataan kynnet."
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

sorza

paavo

Matematiikan koe mustalaisille  Nimi________________________

1.
Feijan isä Kyösti varastaa kolme kultakelloa päivässä. Hän tienaa kustakin kellosta 60 €. Montako 3 €:n kahvipakettia Feijan äiti joutuu hameeseensa kätkemään saadakseen saman tulon perhelleen, kun isä Kyösti on vankilassa?  ______________________________________________________________________________________________________

2.
Kyösti Hagert tuomittiin oikeudessa varkauksista kuudeksi kuukaudeksi ja vakuutuspetoksesta neljäksi kuukaudeksi vankeuteen. Kuinka kauan pikku Feija joutuu odottamaan isäänsä, kun tuomiosta vähennetään tutkintovankeusaika yksi kuukausi?  ______________________________________________________________________________________________________

3.
Palmrothit asuvat maalla. Matka paloasemalta on 8 km. Kuinka kauan hälytyksen tekoa on viivytettävä, kun paloauton nopeus on 100 km/h ja puolen tunnin jälkeen sytyttämisestä palo ei ole enää hallittavissa? ______________________________________________________________________________________________________

4.
Tamaran äiti Hulda lähti hakemaan kaupasta litran jäätelöä. Kuinka nopeasti Huldan on tultava kotiin kun pakkauksessa olevan ohjeen mukaan jäätelö säilyy jääkaapissa (5o C) noin 2 tuntia? Huldan hameen alla on 37o C ja matkaa kaupasta on 3 km. ______________________________________________________________________________________________________

5.
Feija Åkerblom ja hänen toverinsa Dmitri, Aarne, Taisto ja Rainer ovat matkalla raveihin. He ovat löytäneet sotainvalidien keräyslipasta 42 € . Paljonko he voivat sijoittaa totopeleihin rahaa kun lastenlippu maksaa 3 € kpl, ja alueelle on valvonnan takia käytännössä täysin mahdotonta päästä ilman lipun ostamista, ja niinpä ystävistämme ainoastaan 4/5 onnistuu aidan alta livahtamaan huvialueelle? ______________________________________________________________________________________________________

6.
Mertsin isän auton moottoriin mahtuu 4,5 litraa öljyä. Montako koukkua äidin hameen alle tulee asentaa, jos kaupassa on vain puolen litran Mobil Rally Formula-öljykannuja?             

Pisteet:___________ Arvosana:___________

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

PerjantaiPuli

Luostariin tuli uusia noviiseja.
Abbedissa kysyi, "kuka tulokkaista on nähnyt peniksen?"

Puolet nosti kätensä, jolloin abbedissa käski mennä pesemään
silmät pyhällä vedellä.

Sitten hän kysyi, "kuka on pitänyt penistä kädessään?"

Muutama nosti kätensä ja he joutuivat pesemään kädet pyhällä
vedellä.

Sitten yksi noviisi nosti kätensä ja kysyi:

"Voinko mennä pesemään suuni, ennen kuin nuo muut tulevat
pesemään perseensä?"

:lach: