News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä

Started by Masa, Thu 13.10.2005 09:12:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrash

ja vielä tässäkin

tilpehööri

jees, jätetäänpä pojat ne oikeet nimet pois julkisuudesta ellei henkilö itse niitä kailota täällä  :jepso:

en poista nuita postauksia mutta tyhjennän viestin sisällöt kolmesta edellisestä postauksesta  :good:

(vaikka tarttee kyllä myöntää että repsahdin nauruun tuolle jostain syystä ensin :lach: )

Be safe at night, sleep with a nurse

Predatel

Mutta, eikös se ole sallittua jos itse Thrash sen sallii? Hänen nimensähän se on.  :jepso:

Edit: Muut saavat hyvistä vitseistä +  ::nsmoke

Fusion

tilpehööri

no jos Thrashin vastaus on että "mun nimee EI saa käyttää" ni vaikuttaako se siusta siltä että se on silloin sallittu, HÄ??!  ::nsmoke

ja kuten kirjotin tuohon aiemminkin jo (lue vähän tarkempaan, ennenku alat vaan jänkyttämään vastaan! ),
asia on toinen jos itse vapaaehtoisesti nimeään ja pärstäänsä täällä julkaisee tai ilmoittaa itse että sie saat niitä tällä huudella ja levitellä.

menikö nyt perille?? ( ja juu, tää oli nyt varotus )

Be safe at night, sleep with a nurse

Thrash

Quote from: tilpehööri on Sun 25.05.2008 05:03:36 (UTC+0300)
no jos Thrashin vastaus on että "mun nimee EI saa käyttää" ni vaikuttaako se siusta siltä että se on silloin sallittu, HÄ??!  ::nsmoke

ja kuten kirjotin tuohon aiemminkin jo (lue vähän tarkempaan, ennenku alat vaan jänkyttämään vastaan! ),
asia on toinen jos itse vapaaehtoisesti nimeään ja pärstäänsä täällä julkaisee tai ilmoittaa itse että sie saat niitä tällä huudella ja levitellä.

Juu ihan kiva että suojelet mun yksityisyyttäni täällä, ei se tosin niin vakavaa ole :friends:

Predatel

Quote from: Thrash on Sun 25.05.2008 13:40:42 (UTC+0300)

Juu ihan kiva että suojelet mun yksityisyyttäni täällä, ei se tosin niin vakavaa ole :friends:
Tuo nimeä EI SAA KÄYTTÄÄ oli lähinnä JUMALAUTA kommentti, tehty hauskaksi siis.

Fusion

Lexa

Quote from: Milhindor on Sun 25.05.2008 15:44:18 (UTC+0300)

Se on sit niin, että jos ruvetaan vänkään rankojan sanaa vastaan, saa luvan olla helvetin hyvät perusteet.
Ja mielestäni kun nimimerkeillä täällä toimitaan, niin jos kun jonkun nimeä ruvetaan julkaisemaan, se on pare olla k.o. henkilö itse ensimmäisenä.
PISTE.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

IsoPahaJolppi

:shock: No jopas... kannattaisi varmaan alkaa jo kohta uskoa
Mutta takaisin topicin aiheeseen

- Miehesi taitaa pitää minusta, sanoi anoppi tyttärelleen.
-Hän lupasi opettaa minulle huomenna jonkin kivan pelin
-Aijaa, minkä pelin. tytär kysyi
- Venäläisen ruletin
Mies tinkasi ja tinkasi apteekissa aikansa farmaseutin kanssa. Lopulta apteekkari itse tuli selvittämään tilannetta
Kun mies oli saanut asiansa esitettyä apteekkari huokasi alistuneena
- Kaikesta huolimatta arsenikin ostoon on oltava lupa. Pelkkä anopin kuvan näyttäminen ei kelpaa
Raaka-arska oli matkoilla, kun hän sai kotosuomesta sähkeen, jossa sanottiin
Anoppi kuollut piste Mitä teemme Piste Hautaammeko balsamoimmeko vai krematorioimme piste.
Arska lähetti vastauksen:
Vältetään riskejä piste tehdään kaikki kolme
-Nyt ei paljoo naarata, sanoi savolainen kalastaja, kun anoppi veneestä tippui.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Thrash

Quote from: Lex Arma on Mon 26.05.2008 09:03:44 (UTC+0300)
Quote from: Milhindor on Sun 25.05.2008 15:44:18 (UTC+0300)

Se on sit niin, että jos ruvetaan vänkään rankojan sanaa vastaan, saa luvan olla helvetin hyvät perusteet.
Ja mielestäni kun nimimerkeillä täällä toimitaan, niin jos kun jonkun nimeä ruvetaan julkaisemaan, se on pare olla k.o. henkilö itse ensimmäisenä.
PISTE.
Antakaa sille vaan banaania, kyl se siitä :psp:

jalkapuoli

Luokkaretkellä :

Opettajatar käytti luokkaretkeläisiä taidemuseossa.
Katseltiin naista esittävää veistosta. Opettaja, vanhapiika, kysyi:
-Mitä hienoa sinä Pekka näet tässä veistoksessa?
-Aika jyty on lantiolinja! vastasi Pekka.
Opettaja kimmastui ja antoi tunnin jälki-istuntoa sekä kahden päivän
pakkoloman koulusta.
Rauhoituttuaan hän kysyi saman toiselta pojalta,
jonka mielestä rinnat olivat kuin oikeat bosat.
Tälle pojalle seurasi näsäviisaudesta kaksi tuntia arestia
ja kolmen päivän sulkeminen opetuksesta.
Kolmanneksi kysyttiin Pikku-Matilta, mitä hienoa hän näki taideteoksessa.
Matti huokaisi:
-Näkyy vittu ja viikon loma.
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.