News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Miksi pelaan golffia

Started by Riesa, Wed 11.07.2007 22:22:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Riesa

"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"

Sauva

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

kenny

IsoPahaJolppi

Kellään taviksella ole varaa maksaa niitä rahoja mitä se harrastus maksaa  :kerpele: Mulla ainakaan.
Ampuminen riittää mulle.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Thu 12.07.2007 00:03:07 (UTC+0300)
Kellään taviksella ole varaa maksaa niitä rahoja mitä se harrastus maksaa  :kerpele: Mulla ainakaan.
Ampuminen riittää mulle.
Yhdistät lajit... menet golf kentälle ampumaan ohi lentäviä palloja samoin kiekkoja ammutaan :jepso:
Tosin tuo saattaa olla hiukan hankalaampaa kun se on aika pieni ja kulkee niin perkeleen lujaa :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Lexa

Quote from: koppis on Thu 12.07.2007 08:43:15 (UTC+0300)
Ampuminen riittää mulle.
Yhdistät lajit... menet golf kentälle ampumaan ohi lentäviä palloja samoin kiekkoja ammutaan :jepso:
Tosin tuo saattaa olla hiukan hankalaampaa kun se on aika pieni ja kulkee niin perkeleen lujaa :sorry:
:think:

Kehittämisen arvoinen idea... Ryhmäpeli:

Yhdistetään ampuminen ja golf: Ajellaan golf-kärryllä viheriöllä ampumassa golffaajia. Jokaisesta saa pisteen, paitsi jos se on mailapoika - sitten saa miinuspisteen.
Päivän mittaan vähiten pisteitä saanut tarjoaa kierroksen muille. ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Örtzi

Quote from: Lex Arma on Thu 12.07.2007 08:49:48 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Thu 12.07.2007 08:43:15 (UTC+0300)
Ampuminen riittää mulle.
:think:

Kehittämisen arvoinen idea... Ryhmäpeli:

Yhdistetään ampuminen ja golf: Ajellaan golf-kärryllä viheriöllä ampumassa golffaajia. Jokaisesta saa pisteen, paitsi jos se on mailapoika - sitten saa miinuspisteen.
Päivän mittaan vähiten pisteitä saanut tarjoaa kierroksen muille. ::hihsmoke
Taidan lähteä tästä ruissaloon. Lukekaa iltalehdestä loput..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Neponen

golf on hieno laji ne muka yrittää saada pallon 18 eri reikään mut oikeesti ne harhauttaa muita sillä oikeesti ekaks ne kadottaa muka pallon metsään ja ottavat mailapoikansa rajusti takaa päin ja varvin jälkeen pallo löytyy golffaajan taskusta.
:nykytaide:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Riesa

Ampuminen riittää mulle.

On on!! :jepso: Itse kerään liikkuvia löytöpalloja radalta ja mailat tein itse...
"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäkronaltsin"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview