News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

epäilempä että joku joutuu vähän keräämään tavaroita :think:

Asiasta kukkaruukkuun...
Meinas tulla oikeen niin maan perusteellinen vitutus...
eilen homma sujuu kaikinpäin mainiosti, paitsi sitten tulee semmottii tilanne, et näkyy nopeurajotus merkki 80km/h
sitte näkyy loskan peittämä merkki joka voi olla 80km/h, mutta myös 60km/h, näkyy vaan pari kaarevaa viivaa merkin alaosasta.
ja sitte näky telkänpönttö, josta telkkä tykkäs valokuvata ohiajavia autoja  :angry: novi kerto nopeudekseni 83km/h, joten voisin olettaa kuvan onnistuneen melko hyvin.

Voimme siis olettaa, että ajoin 23km/h ylinopeutta.

Nooh, samana iltana pomo päättää heittäytyä puheissaan salamyhkäseksi ja kertoo asiasta vaan puolet, ja sitten kun asia ois ajankohtanen niin herra istuu kokouksessa ja häntä ei voi häiritä.  :kerpele: :angry:
Suivaannun asiasta sen verran pahasti, että kännykkäkin lensi seinään, ja eihän nää nykyluurit mitään kestä, ni sehän siis hajosi totaalisesti.

Tänään pääsen ekaan purkuun, jossa perälaudan moottori päättää palaa, ja paikka tietenkin Helsingin ydinkeskustan tunneli. Ihme että ei laukassu palohälyytystä, vaikka työns savua niin maan perusteellisesti, ja vähän siellä liekkejäkin näky.

Päivä meni sitten pikakuorman kanssa perälautakorjaamolla, ja viiden minuutin välein soittelee asiakkaat, että missä mä oikein viivyn ku piti olla jo 30min. sitte tavara paikalla. tai ajojärjestely ja pomo soittelee ja kyselee, että mikä on tilanne.  :angry: :kerpele: :angry:

Noh, lauta saadaan korjattua, eihän sinne mennykkään ku melkein kaikki uusiksi, ja pääsee jatkaa ajoa kolme tuntia myöhässä.
pääsen vikaan purkupaikkaan ni huomaan laudan toimivan vähän hitaanlaisesti, noh, eihän tämä haittaa. muta heti ku saa tavarat laudalle ni tämäpä päättää mennä ittekseen kiinni, jä minä jään kontin sisään jumiin, ja jään pienimuotoisen urheiluvaruste vyöryn allekkin siinä samalla.

kyllä miestä ny koetellaan  :kerpele: :angry: :kerpele: :angry: :kerpele: :angry:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

furioso

onneksi et sentään laudan väliin jäänyt.vittumaisia nuo.itse huomasin että oli jäänyt perälaudan kaukosäädin työtakin taskuun viikonlopuksi.no saa sitä sitten ihailla kunnes sunnuntaina pääsee sitä taas käyttämään... :psp:

paavo

Sentään kaukosäädin :drool:
Kyllä tänään kulki hanko tiellä :runki: irtoperän taakse satuin ja sitten mentiin. Ei ransun viisari juuri alle satasta näyttäny, oli mäkeä tai tasaista ja mun mittari on aika tarkka.
Sitten se pakollinen iski Siippoossa..taas kurvasi sen veturin eteen paku joka körötteli kuutta-seitsemää kymppiä Nummelaan asti.
Voi vittu niitten kanssa.

Pokerface

koppis

Nyt alkaa onnistumaan tällä kilometri aisallakin peruuttaminen :jepso:

tulisi vaan uus auto jo niin saisi peruutusvalotkin :kerpele:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

furioso

peruutusvalot on herkuttelua.ei ole mullakaan kärryssä kun työpari peruutti lämmitystolpan varikolla nurin.pahus kun osui juuri lampun kohdalle.. :hahaa:

koppis

Quote from: furioso on Fri 12.12.2008 21:49:46 (UTC+0200)
peruutusvalot on herkuttelua.ei ole mullakaan kärryssä kun työpari peruutti lämmitystolpan varikolla nurin.pahus kun osui juuri lampun kohdalle.. :hahaa:
Mulla on nyt pari kuukautta vanha kärry mutta kun autossa ei ole lisä pistoketta niin ei toimi kärryn valot :kerpele:

eikä autossakaan ole kun takavalo umpioissa olevat hyvin himmenneet pikkuvalot, niistäkin palaa jatkuvasti sulake... saattaa olla palanut taas, ne on niin himmeät ettei tiedä peilistä katsoessa että onko ne edes päällä :kerpele:

kärrin viiksivalo on kirkkaampi :kerpele:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

Mun pitäis taas ensiviikolla mennä kattelemaan miten onnistuu, kun oon 2 viikkoo pidelly pekkasia pois, että vieläkö se kärry tottelee minua.

Quote from: furioso on Fri 12.12.2008 21:49:46 (UTC+0200)

Meikäläisen vakioajokissa on veturissa  2x h3 työvalot etupyörien takana. normaalit pakkivalot + 2xh3 työvalot veturin perässä ja kärryssä vielä kääntöpöydän takapäässä molemmin puolin h3-valot sekä perässä vielä 2 normaalia pakkilamppua.
Niillä jo alkaa nähdä vähän suttuisemmassakin kelissä, eikä tule myöskään niin helposti hivoteltua mihinkään...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview