Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

unikeko

Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 22.09.2008 23:23:46 (UTC+0300)
:think: Mitenkähän nyt noiden irtoperien kanssa oikein sanoisi siitä homman keveydestä....
Ei tuo ihan aina oikein köykäiseltä hommalta ole näyttänyt, vierestä seurattuna, kun pojat on nysvänneet kylkiä auki/kiinni sahoilla tai levytehtailla...
Hyvin usein niihin kuitenkin tulee laivakuorma päälle, ja ne on sit melkeen tuota metsäteollisuuden kamaa, tai paperirullia, joiden sitominen lavoille on aika jännän näköistä hommaa vierestä katsella, kun pojilla ei useimmiten ole minkäänlaisia kulmasuojia tms. apuvälineitä mukana
niin no naapuri on irtoperäajossa, hänenmukaansa on kummallinen viikko jos on enemmän ku kaks päivää niin ettei käydä vaihtamas konttii satamassa, muutenkin on aika harvinaista 1krt. viikossa) et itte joutuu kuormaan koskemaan.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Kontin ajo on kyllä toiseksi helpointa hommaa mitä voi löytyä, minun homma vielä helpompaa... tosin niitä autoja suomessa vaan kaksi :hihi:

Vaikka me kontitkin sidotaan ite  ja lyyään ite sinetit kiinni niin siti se on helppoa :jees: Se periaatteessa kuuluu kyllä trukkikuskille mutta tuossa on tehty joku sopimus et me sidotaan ne
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

paavo

Edelleen muistutan sukulaismiehen, joka on bussikuski, mietteestä.

Helppo homma, kuorma kävelee itse sisään ja ulos.

IsoPahaJolppi

#383
Quote from: unikeko on Tue 23.09.2008 12:35:56 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 22.09.2008 23:23:46 (UTC+0300)
:think: Mitenkähän nyt noiden irtoperien kanssa oikein sanoisi siitä homman keveydestä....
Ei tuo ihan aina oikein köykäiseltä hommalta ole näyttänyt, vierestä seurattuna, kun pojat on nysvänneet kylkiä auki/kiinni sahoilla tai levytehtailla...
Hyvin usein niihin kuitenkin tulee laivakuorma päälle, ja ne on sit melkeen tuota metsäteollisuuden kamaa, tai paperirullia, joiden sitominen lavoille on aika jännän näköistä hommaa vierestä katsella, kun pojilla ei useimmiten ole minkäänlaisia kulmasuojia tms. apuvälineitä mukana
niin no naapuri on irtoperäajossa, hänenmukaansa on kummallinen viikko jos on enemmän ku kaks päivää niin ettei käydä vaihtamas konttii satamassa, muutenkin on aika harvinaista 1krt. viikossa) et itte joutuu kuormaan koskemaan.

Kumpaa sinä nyt tällä irtoperällä tarkoitat merikonttiautoa vai irtoperää ts. kapellipeitteellä olevaa puoliperää
tip / hallens / dhl... ja mitä niitä nyt on

Tämä nyt on vähän pilkunviilausta, mutta rekkamiesbaareissa kun joskus sivusta on kuunnellut noita kokeneimpia rekkamiehiä, niin irtoperämiehiksi kutsuvat niitä, jotka hakee noita kapellikärryjä rannasta ja purkaa-lastaa-palauttaa satamaan niitä.

Kommentistasi päätellen naapurisi voisi olla vaikka merikonttimiehiä...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

Quote from: kulli paavo on Tue 23.09.2008 13:45:40 (UTC+0300)
Edelleen muistutan sukulaismiehen, joka on bussikuski, mietteestä.

Helppo homma, kuorma kävelee itse sisään ja ulos.

:old: Entäs sitten, kun ajetaan tilurikeikkaa tallinnanlaivalta, Saattaa joutua kantohommiin, kun joltakulta pettää kunto, tai sit pahimmoillaan pääsee siivoomaan kalulapaskoja lattialta...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Ne taitaa olla melkoisia matkoja. ::hihsmoke
Pari kuskia tiedän siirtyneen tilausliikenteestä nosturiautoja ajamaan, oli kuulemma pelle pelottoman hommaa.
Sai keksiä vaikka mitä konsteja päästäkseen erilaisista tilanteista

unikeko

Quote from: IsoPahaJolppi on Tue 23.09.2008 14:00:11 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Tue 23.09.2008 12:35:56 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Mon 22.09.2008 23:23:46 (UTC+0300)
:think: Mitenkähän nyt noiden irtoperien kanssa oikein sanoisi siitä homman keveydestä....
Ei tuo ihan aina oikein köykäiseltä hommalta ole näyttänyt, vierestä seurattuna, kun pojat on nysvänneet kylkiä auki/kiinni sahoilla tai levytehtailla...
Hyvin usein niihin kuitenkin tulee laivakuorma päälle, ja ne on sit melkeen tuota metsäteollisuuden kamaa, tai paperirullia, joiden sitominen lavoille on aika jännän näköistä hommaa vierestä katsella, kun pojilla ei useimmiten ole minkäänlaisia kulmasuojia tms. apuvälineitä mukana
niin no naapuri on irtoperäajossa, hänenmukaansa on kummallinen viikko jos on enemmän ku kaks päivää niin ettei käydä vaihtamas konttii satamassa, muutenkin on aika harvinaista 1krt. viikossa) et itte joutuu kuormaan koskemaan.

Kumpaa sinä nyt tällä irtoperällä tarkoitat merikonttiautoa vai irtoperää ts. kapellipeitteellä olevaa puoliperää
tip / hallens / dhl... ja mitä niitä nyt on

Tämä nyt on vähän pilkunviilausta, mutta rekkamiesbaareissa kun joskus sivusta on kuunnellut noita kokeneimpia rekkamiehiä, niin irtoperämiehiksi kutsuvat niitä, jotka hakee noita kapellikärryjä rannasta ja purkaa-lastaa-palauttaa satamaan niitä.

Kommentistasi päätellen naapurisi voisi olla vaikka merikonttimiehiä...

Tip, Hagenter, erinäisiä säiliöitä, merikontteja, jos se kiinnitetään vetopöytään, ni sillon se saattaa roikkuu naapurin perässä
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

 :think: Got the point.
Noissakin on tietty aika paljon varmaankin variaatioita minkä huolitsijan ajossa on.
Ne mitä minä olien nähnyt, ovat aika usein samoja autoja/ huolitsijoiden kärryjä, mitkä sit käy noissa sahatavarapaikossa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Suljetuilla alueilla ajavat tolkuttomilla painoilla tiekäyttöön verrattuna.
Ojakkalan kuivatuotteen montulla on kilvettömiä autoja hukkamaata läjittämässä.

koppis

Sellutehtaalla sunilassa on junan vaunusta tehty tukkikärri, siinä taitaa olla painot kohillaan :think:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview