News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

unikeko

Quote from: omglolnoob on Tue 21.10.2008 18:43:20 (UTC+0300)
Hiasessa on kantavuus tonni, ja siinä atekossa kaks. Aika hassua.
Ja hiasessa heppoja siinä isommassa koneessa vajaa sata. Aika hassua seki.

No, toivottavasti saat vakiauton pian takasin.
nää meirän vanhemmat ategot on hauskoja sinäänsä.
812 mikä mul on ny alla on niin puhditon ku olla ja voi 5 pykäläinen loota vielä takaa sen ettei liikaha just tasan yhtään mihinkään, syynniteltu kuljettamaan höyheniä vissiin  :think:
on meinaan loppupeleissä aivan hervottoman iso kontti
sitten puolestaan
1023 6 pykäläisellä lootalla ja kontti jossa mä en mahu seisomaan suorassa, puoltoista metriä lyhempi ku toi toinen, ja voimaa on vaikka muille jakaa.
koska toinen oli selkeesti suunnitelty familonin tyynykuljetuksiin, ni tää varmaan on suunniteltu kuskaa lyijyllä täytettyjä kassakaappeja  :think:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Quote from: omglolnoob on Tue 21.10.2008 19:19:06 (UTC+0300)
Mimmosta autoa sie sitten normisti ajat?
Wulva FL6 14 tonninen 220 HV laiska ku mikä mutta kaikinpäin sopivan kokonen,
hesassa vaan 3 tunnelii johon en pääse, toisaalta niistä vaan yhteen niistä saattaa kerran vuodessa olla asiaa.

paninhan mä sen vikalistan tonne muutama sivu taaksepäin... muistaakseni  :think:

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

unikeko

Huomisesta tulee mielenkiintonen, pitää leikkii kolmea eri henkilöä  :think: saa nähä mitä käy

"Ensimmäinen henkilö alkaa"
Aamulla, lastataan 1 auto jaetaan puolet, toimitetaan varikolle toiselle kuskille.
"ensimmäinen henkilö loppuu"

"Toinen henkilö alkaa"
Aamupäivällä Otetaan varikolta toinen auto, Lastataan se, jaetaan.

"Kolmas henkilö (minä) alkaa"
Haetaan oma "alotus" nouto, viedään terminaaliin, otetaan oma jakokuorma, jaetaan.
Hetaan "toisen henkilön" iltanoudot
Haetaan omat iltanoudot
Terminaaliin tyhjentämään
"toinen henkilö loppuu, oma loppuu"

Suapi nährä mitä tästäkin tulee, onneks on ollu suht hiljasta ni kai ton kerkee tekemään. :drag:

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: unikeko on Tue 21.10.2008 22:46:19 (UTC+0300)
hesassa vaan 3 tunnelii johon en pääse, toisaalta niistä vaan yhteen niistä saattaa kerran vuodessa olla asiaa.

paninhan mä sen vikalistan tonne muutama sivu taaksepäin... muistaakseni  :think:
Minä en mahdu edes joka kohdasta motarilla ::nsmoke 7  tiellä karhulan kanjonista ei pääse 4,60m korkealla autolla, pitää kiertää keskustan kautta :kerpele:

onneksi niin isoja rulla tarvii harvoin siitä viedä ja 4,50m korkea mahtuu niukun naukin :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

nyyyps

:lach:

Tässä kun rakkaallani oli taloudellisen ajon näytöt, oli vastuukouluttaja itse suunnitellut reitin. Eihän se sitä ollu ajamassa käyny tai kellottamassa, kuhan oli kartalla kattonu. Reitti kulki kahen sillan alta, josta 4,3 korkea kaania ei mahtunu. Ammattitaito kunniaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

unikeko

Quote from: koppis on Thu 23.10.2008 06:15:33 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Tue 21.10.2008 22:46:19 (UTC+0300)

Minä en mahdu edes joka kohdasta motarilla ::nsmoke 7  tiellä karhulan kanjonista ei pääse 4,60m korkealla autolla, pitää kiertää keskustan kautta :kerpele:

onneksi niin isoja rulla tarvii harvoin siitä viedä ja 4,50m korkea mahtuu niukun naukin :jees:

Nooh, mää oon vaan jakelukuski, toimenkuvana paikata niitä jotka ei kerkee, tai ei oo tavara mahtunu kyytiin. Pääasiallisesti DPD jakelua, mutta sitten omalla firmalla on 20 autoo ni saatan lähtee paikkaa ihan mitä vaan niistä.

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: omglolnoob on Thu 23.10.2008 12:00:38 (UTC+0300)
:lach:

Tässä kun rakkaallani oli taloudellisen ajon näytöt, oli vastuukouluttaja itse suunnitellut reitin. Eihän se sitä ollu ajamassa käyny tai kellottamassa, kuhan oli kartalla kattonu. Reitti kulki kahen sillan alta, josta 4,3 korkea kaania ei mahtunu. Ammattitaito kunniaan.
Eihän se saisi olla kun 4,20 korkea :blink:
meillä on tuossa erikoiskuljetuslupa että saadaan ajaa kapellit ylhäällä kun on rullat liian isoja kyytiin :jees:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

:think: Onko ne tehtaalta hommanneet teille oikein korkoluvat? Ne ei kans ole kovin halpoja. Vai pitikö isännän hommata itse.

Eikä siinä lapussa ole muuta, kun reittimerkintä ja kiertopaikat, ainakin niissä mitä minä olen nähnyt.

Joku pikkuvirkamies tulostaa lapun koneelta, ottaa siihen suttusen kopion 20v. vanhasta kartasta liitteeksi, pistää pari rastia ruutuun ja veloittaa 278 tuhatta euroa moisesta raskaasta työstä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

nyyyps

Matalalle veturille tehty se vaunu, ja korkiammalla veturilla vetävät sitä ni se on vinkkelissä niin että etuosa tulee 10 senttiä liian korkealle.
Taas tätä JAKK laatua.

Voi että mie sitten jaksan kehua tuota firmaa. ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview