Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Onneksi en vittuillu sille pahasti, kohta olis ransitin kylki samanlainen

nyyyps

Quote from: jta on Thu 06.08.2009 22:01:08 (UTC+0300)
Quote from: paavo on Thu 06.08.2009 21:36:16 (UTC+0300)
Onneksi en vittuillu sille pahasti, kohta olis ransitin kylki samanlainen
Mun auton kohalla tuo vaan parantais ulkonäköä...  :psycho:
Mutta kiiltävä Lada on kuitenki komia lada, punainen tai sininen, se ja sama, kunhan kiiltää ja on komia. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

koppis

Otimpa kuvan mittaristosta töissä, mitä niillä mittarin valoilla tekee ::nsmoke Enkä vielä ole keksinyt miten mittariston saisi repästyä irti :kerpele:

Ja kilometritkin pääsee ihan kohta miehen lukemiin, pari sataa kilsaa valaa miljuuna ::lsmoke

[attachment deleted by admin]
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

unikeko

Tuo kertoo paljon  :jepso: oisitpa ajellu sillä Volvolla millä mä aikanaan ajelin, vain varotusvalot näky, niistäkin tosin puolet oli pimeenä  :jepso:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: unikeko on Wed 12.08.2009 22:18:30 (UTC+0300)
Tuo kertoo paljon  :jepso: oisitpa ajellu sillä Volvolla millä mä aikanaan ajelin, vain varotusvalot näky, niistäkin tosin puolet oli pimeenä  :jepso:
Varotus valot näkyy pelaan tuossakin, absien merkkivalo palaa aina silloin tällöin ja turvavyö on rikki :psp:
tosin nyt vasta äsken kuvasta huomasin et absien valo palaa :blink:

unikeko

Quote from: koppis on Wed 12.08.2009 22:23:14 (UTC+0300)
Varotus valot näkyy pelaan tuossakin, absien merkkivalo palaa aina silloin tällöin ja turvavyö on rikki :psp:
Sitä se munkin volvo huuteli vähänväliä, toisaalta kuskin puolella edessä ei ollu jarruja ollenkaan, ja apparipuolella eessä hyvin heikot... talvella jokanen jarrutus oli "kässärikäännös"   :lach:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin

Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

koppis

Quote from: unikeko on Wed 12.08.2009 22:30:08 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Wed 12.08.2009 22:23:14 (UTC+0300)
Sitä se munkin volvo huuteli vähänväliä, toisaalta kuskin puolella edessä ei ollu jarruja ollenkaan, ja apparipuolella eessä hyvin heikot... talvella jokanen jarrutus oli "kässärikäännös"   :lach:
Toi ei onneksi ole vanhemi kuin -04 niin jarrut pelaa vielä, kärri on sentäs -07 melli niin siinä ei juuri isompaa ole :jepso:

jta

Tuntu olevan joo tuo absin valon poltto ihan normaalia volvossa. Kerkes herjailla pari kertaa mullakin tuota. Buuttia välillä niin viat on sillä kuitattu..  :psp: Se millä ajoin niin muuten melkein samat lukemat mittarissa mutta yks nolla vaan vähemmän.. Ei ihan 100 000 oltu ajettu. Ja joka volvossa jotain pieniä vikoja mitä tuossa talossa oli. Vuoden vanhoja vehkeitä.  :facepalm:

Kuulostaa ihan samalta kuin yksi työajokki oli. No onneksi kesällä ei pahemmin mitariston valoja tarvinu.  :psp:

koppis

Mitähän nuo miliisi setät sanoo jos ajelee ilman tikitiki korttia tikitiki piirturi autolla :think:

Joko unohin sen kotiin tai sitten se on unohtunut hukkaan :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview