Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

ja ei ilmeisesti saa myöskään ymmärtää sitä että se laite on eri ku perhetila-auto..

The Änes

Quote from: Kastori on Thu 31.10.2013 22:12:26 (UTC+0200)
ja siis tuossa kun siellä lofooteilla käväsin niin tuli yhdessä mäessä tuollain puoliperävaunu rekka peruutellen mäkeä alas.. jäljistä päätellen oli semmosen puol kilometriä tullu silleen perruutellen kymmenen metriä liinat kiinni ja viiskytä metriä ohjailua ojien välissä.. luulen että siinä lähellä huippua kun vetävät pyörähti tyhjää ni ois kuski ihan muutaman kilometrin toivonu lisää vauhtia vielä..
toki tyhjällä autolla ei moiseen maastoon kandeis lähteä mutta se ei aina ole kuskienkaan päätettävissä..
Eri asia jos on iso ja liukas mäki, mutta tarkoitin nyt näitä kuskeja jotka ottavat joka helvetin nyppylään vauhtia :jees:

Mutta niinkuin jo sanoin, sitä pitää ymmärtää vaikka tulis päälle :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

paavo

Kuskeissa on vikaa, se on selvää mutta kalustokin on monella tapaa kirjavaa ja se vaatii omat metkunsa jos meinaa selvitä liukkaalla.
Kesällä ei haittaa jos hyytyy mäkeen tai käy jotain vaihtamisen kanssa.

The Änes

Quote from: Kastori on Thu 31.10.2013 22:13:52 (UTC+0200)
ja ei ilmeisesti saa myöskään ymmärtää sitä että se laite on eri ku perhetila-auto..
No kyllä minä sen tiedän. :jees:

Ja olen samaa mieltä että monet yksityisautoilijat eivät tajua antaa tilaa isolle autolle, eivät tajua joustaa.
Mutta koitinkin tässä hieman sanoa vain sitä, että on niitä kusipäitä rekkakuskejakin yllättävän paljon :jees:

Vai väitätkö siihenkin vastaan?

Kastori

no siinä 80 alueella puhutaan jo yksittäisistä kilometreistä lisäyksenä tuntinopeuteen, että se rekka jo alkaa jäämään, että mikä on pilkunnussimista ja mikä ei..

Quote from: The Änes on Thu 31.10.2013 22:15:50 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Thu 31.10.2013 22:13:52 (UTC+0200)
No kyllä minä sen tiedän. :jees:

Ja olen samaa mieltä että monet yksityisautoilijat eivät tajua antaa tilaa isolle autolle, eivät tajua joustaa.
Mutta koitinkin tässä hieman sanoa vain sitä, että on niitä kusipäitä rekkakuskejakin yllättävän paljon :jees:

Vai väitätkö siihenkin vastaan?

yhteen kusipäähän, ihan niikus ihmisenä oikeasti, olen henk.koht. tutustunu kun noiden rattimattien kanssa työkseni touhusin että totta kai niitä on.. niinku kauppojen kassoillakin ja ompelijoissa.. mutta siis pääsääntöisesti ne on enempi tyhmiä vaan..  :psp:

The Änes

Quote from: Kastori on Thu 31.10.2013 22:20:16 (UTC+0200)
no siinä 80 alueella puhutaan jo yksittäisistä kilometreistä lisäyksenä tuntinopeuteen, että se rekka jo alkaa jäämään, että mikä on pilkunnussimista ja mikä ei..
No niinno.. itellä oli eräässä mäessä kotikonnuilla n.85-90 (ottaen huomioon corollan mittavirheen) ja rekka pöhötti perseeseen kiinni puolivälissä mäkeä, että en sitten tiä kuinka monta yksittäistä kilometriä siinä oli :psp:

Mustis

Firman kuorkilla, kun ajelen maantiellä, niin kruisessa on 82 km/h. Tulee muuten satkun alueellakin perkeleesti henkilöautoja perä edellä vastaan. Yritäppä ajaa ohitte tuollaisesta perus pumppukaasusta joka ajelee 72 - 83 suurimman osan ajasta kylläkin tuolla likempänä 70 ku 80  :pokeri:

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

The Änes

Sen ymmärrän että alinopeutta ajava vituttaa, mutta mitens kun suoralla tielläkin olen kokenut sen että pientä ylinopeutta ajaessa on tullu rekka perään. Niinkuin mainitsemassani eilisessä tapauksessa. :pokeri:

Mustis

Jos siinä kuorma-ajokissa on peukaloimaton rajotin, niin meno hiipuu 88 - 89 tasolla radikaalisti.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

The Änes

Quote from: Mustis on Thu 31.10.2013 22:44:07 (UTC+0200)
Jos siinä kuorma-ajokissa on peukaloimaton rajotin, niin meno hiipuu 88 - 89 tasolla radikaalisti.
Quote from: The Änes on Thu 31.10.2013 21:27:06 (UTC+0200)
70km/h nopeusrajoitus, minä ajoin 75-80km/h.
Joo-o :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview