Mikä Virustorjuntaohjelma?

Started by eepee, Tue 13.05.2008 18:00:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Quote from: Tripod on Tue 27.01.2009 09:15:46 (UTC+0200)
Saako tuosta Fuck-Securesta säädettyä automaattista päivityksen hakua millään ? 
Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään toi paska  ::smoke

Jos siihen sais vaikka annettua jonkun kellon ajan milloin se hakee ne päivitykset...  en löytänyt sille muuta asetusta kuin päälle ja pois...

Vittu tässä olis muutakin tekemistä kuin katsella yli 8 minuttia kun toi ohjelma hakee
uusia virustunnisteita!!!  Ja sen aikana kone ei toimi ollenkaan.

::lsmoke   Ihana ohjelma 

Sulla on jotain vikaa siinä. Mulla ei mee ku 2-3 sekuntia kun hakee päivitykset, ja asentelee ne taustalla ihan huomaamatta.
Mutta joo, pitäis se saada säädettyä niin, että se ei hae niitä sillon kun nettiyhteyttä käytetään johonkin muuhun.

Riippuu versiosta tietty kuinka paljon siellä on niitä säätöjä...

EDIT:
Ja noin ihan infona, niin mulla 3,4GHz P4, 2Gb muistia, 500Gb kovotilaa, Win XP Pro SP3, F-Secure Client Security 8.0. Ja pelaa kun junan vessa! :good:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

koppis

Avasti kelpaa mulle... en ala maksamaan mitään mistää antibiootista :kahvi:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

79atanos

Vittujenvittu :angry:

Tuossa vetäsin koneeni taas tehdasasetuksille, kun nuo satunnaisesti esiintyvät Hardware Interrupts-ongelmat senkuin vaan jatkuivat (linkki tuolla aikasemmassa viestissäni). Kävin myös Murossa tästä kyselemässä, mutta ilman ratkaisua... :parku:
No kuitenkin, tässä koneessahan on esiasennettuna tuo Norton Internet Security 2007, joka on kyllä iso kasa paskaa, en ole toista samanlaista virustorjuntaa nähnyt, tää on... oksettava :puke:

Prosesseja ja Palveluja pyörii aivan uskomaton määrä, ja kone ei kyllä idlaa sekuntiakaan, prossu käsittelee koko ajan jotain dataa kun tämä norttoni skannailee jotain taustalla sekä pyörittää omia systeemejään :kerpele:

Vertailun vuoksi esim. Elisan Tietoturvapalvelu, joka sekin pyöritti jonkin verran prosesseja ja palveluita, ei tälläistä tehnyt, päin vastoin. Ja Kaspersky Internet Security 2009 pyöritti tasan yhtä prosessia + sen palvelu! Miten helvetissä joku norttoni voi olla niinkin suosittu ohjelmisto??? Onhan nuo uusimmat kyllä paljon kevyempiä kuin nämä vanhat, mutta noissa uusissa paskakasoissa on sitten noita vanhempiakin vaivaavat päivitysongelmat joihin ei auta mikään muu kuin täysin puhdas uudelleenasennus.

Joten norttonia harkitseville vinkiksi, että kannattaa miettiä tarkasti kannattaako tuollaiseen koskea... Toki on myös käyttäjiä jotka ovat olleet norttoniinsa tyytyväisiä ilman ongelmia, mutta aika harvoin he itsestään mitään ilmoittelevat. Itse en ainakaan aio suositella mitään Symantecin tuotetta kenellekään, ja samoilla linjoilla on myös kymmenkunta tuttuani joilla on samanlaisia kokemuksia noista tuotteista...

Lexa

Symantec on täälläkin melkolailla kirosana - sen kokemuksen perusteella mitä oman koneen mukana tulleen Nortonin kanssa ehdin kerryttää. En huolis takasin edes rahasta...

Lexa

Hei, lueskelin noita muron ja afterin ketjuja, niin saako udella miksi olet poistanut superfetchin käytöstä? :think: Vistahan ymmärtääkseni suorastaan elää tuon varassa. :think:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Señorita iCola

Quote from: Tuomari on Tue 27.01.2009 18:10:59 (UTC+0200)
Itsehän olen tyytyväinen Nortoniin  :jees:
Sama, lukuunottamatta sitä pikku vundoa mikä pääsi koneelle päivitysten välissä.  :psycho: Muuten vallan tyytyväinen olen.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kossu69

79atanos

Quote from: LexA on Tue 27.01.2009 15:39:35 (UTC+0200)
Hei, lueskelin noita muron ja afterin ketjuja, niin saako udella miksi olet poistanut superfetchin käytöstä? :think: Vistahan ymmärtääkseni suorastaan elää tuon varassa. :think:
Juu, tottakai saa udella :jepso:

Eli suljin tuon SuperFetchin ihan vaan kun piti kaikki mahdollisuudet kokeilla, eikä ainakaan minua haitannut vaikka joku ohjelma käynnistyikin aavistuksen verran hitaammin mitä se olisi käynnistynyt SuperFetchin avustuksella. Mutta tosiaan toi on kyllä kätevä ja nopeuttaahan se koneen toimintaa, nyt tällä asennuskerralla olen sen jättänyt päälle, samoin kuin kaikki muutkin toiminnot. Tosin Defenderin poistin käytöstä kun tuo norttonikin on olemassa (toistaiseksi).

Seuraavaa jumia odotellessa... ::nsmoke

Lexa

Ok, sen enempää en osaa myöskään arvailla syytä jumeihin, kun mitä murolla ja afterilla jo on tuotu esille. Ekaksi itsellä pistäisi mieleen joku laite- tai ajurivika...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview