News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

"Sormet korviin ja lää lää lää -argumentti" -kortti. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Mulle sopisi vallan mainiosti, että kaikki aineet tupakasta lähtien kiellettäisi. Tupakan aiheuttamia haittoja joudutaan koko ajan ilmaisesta terveydenhuollosta kustantamaan. MINÄ maksan verorahoistani sen paskan.  :kahvi:

Sceme

Enpä minäkään hanttiin pistäis. Ei alkoholinkaa täyskielto mun elämään vaikuttais, mut tappelukshan se menis..

Quote from: omglolpoop on Wed 18.04.2012 17:43:40 (UTC+0300)
"Sormet korviin ja lää lää lää -argumentti" -kortti. ::hihsmoke
Toivottavasti et oikeasti luokittele kannabiksen käyttäjiä narkkareiks..

Betonishamaani

Ihmiset, jotka jostain luovuttuaan jeesustelevat muille :hahaa:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Sceme

Mulle on aivan sama jos joku polttaa 3 askii päivässä. Kunhan se ei tapahdu mun vieressä. Mua ei myöskään haittaa jos joku juo pullon kossua varje dag kunhan sama jätkä ei sen takia ala haastaa riitaa kaupungilla.

Tän takia en todellakaa ymmärrä ihmisiä jotka esin ilmiantaa naapurinsa kannabiksen hajun takia. Vittuako se niitten ongelma on...

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Löylyttäjä

Quote from: omglolpoop on Wed 18.04.2012 17:13:00 (UTC+0300)
Kannabiksen laillistaminen ei missään vaiheessa poistais ihmisten hinkua viinaan.

Toisaalta jos kanavoitais varoja siihen, että poistetaan tarve keinotekoiselta vintin sumentamiselta ja jokainen hoitais vinttinsä kuntoon niin että kestää elämänsä aitona ja selvin päin. :serlokkismoke:

Eeei, se on liian vaivalloista, ei ihmisistä vain ole siihen että ottais itteensä rotia. :psp:
Miten koko ajan selvinpäin oleminen tekee elämästä aidompaa kuin satunnainen päihteiden käyttö :serlokkismoke:

Hiivatulehdus

Quote from: Bobo on Wed 18.04.2012 14:10:49 (UTC+0300)
Ei tarvita lisää sosiaalisesti hyväksyttyjä päihteitä  tajuutko pointin?

40,00 jukkapoikaa on ihan tarpeeksi.
Liikaa jukkapoikia :psylach:
Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Betonishamaani

Quote from: Löylyttäjä on Wed 18.04.2012 18:12:35 (UTC+0300)
Quote from: omglolpoop on Wed 18.04.2012 17:13:00 (UTC+0300)
Kannabiksen laillistaminen ei missään vaiheessa poistais ihmisten hinkua viinaan.

Toisaalta jos kanavoitais varoja siihen, että poistetaan tarve keinotekoiselta vintin sumentamiselta ja jokainen hoitais vinttinsä kuntoon niin että kestää elämänsä aitona ja selvin päin. :serlokkismoke:

Eeei, se on liian vaivalloista, ei ihmisistä vain ole siihen että ottais itteensä rotia. :psp:
Miten koko ajan selvinpäin oleminen tekee elämästä aidompaa kuin satunnainen päihteiden käyttö :serlokkismoke:

No pakkohan ihmisessä jotain vikaa on olla, jos haluaa päätään vapaaehtoisesti sekoittaa :psp:

Sceme

Quote from: Tuomari on Wed 18.04.2012 18:10:45 (UTC+0300)
No esim se haju :jees:
Satunnainen polttelu? Haju tuskin kantautuu naapurin asuntoon. Korkeintaa rappukäytävään ja sen ei pitäis olla häiritsevä haju..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview