News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Quote from: omglolpoop on Tue 24.04.2012 11:56:07 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Tue 24.04.2012 11:54:59 (UTC+0300)
Pajarilla saa kyllä melkoisen inhottavat överit aikaiseksi, ei niin vaarallista kuin alkoholilla vedetyt överit mutta perin inhottavaa  :jees:
Seksiövereiden jäljiltä istuminen on vain hassun tuntuista. :psp:
Tiedän tunteen  :jepso:

Betonishamaani

Olin jo ollu valveilla n.5päivää,vetäny jupinaa joka päivä,aineet veteli viimeisiään,ja kaveri päätti tehä mulle ''kunnon'' töötit,eli sekotti jupinaa ja muistaakseni tenoxia/xanoria ja sano et tossa niin olo helpottaa,olin ihan innoissaan ja menin vessaan laittaan sen suoneen.Otin vielä kunnon pakit ettei mitään mee hukkaa,se oli virhe. Olo alko samantien kohentuun ja menin lattialle makaan patjalle.Kattelin lattiaa jota peitti sellanen muovimatto missä oli kaikenlaisia pilkkuja ja pisteitä yms.Hetken sitä tuijotin ja alko näkyyn niinku sen maton sisällä ois ollu hileitä ja vettä,ne kiilteli ja liuku toisiaan vasten.Sit tuli sellanen olo,et huh,nyt tais pärähtää ja lujaa..Olin sillä hetkellä yksin kaverin asunnossa kun se lähti hoitaan pisneksiä.Siellä oli peiton päällisenä semmonen missä oli ison tiikerin kuva,nousin patjalta ylös,ja kun katoin sitä peittoa niin sen tiikerin silmät alko pullistuun ulos niinku se ois ollu heräämässä henkiin sieltä peitosta..Sit tuli sellanen olo et huh huh,pakko päästä äkkiä ulos raittiiseen ilmaan,eteisessä oli patja seinää vasten pystys,ja kun menin eteiseen niin se patja rynkytti täysillä sitä seinää vasten ja sit alko skitsot!Kaverit tuli,kerroin tilanteeni.Siinä vähän aikaa tupistiin,katoin lattialla olevaa räsymattoa niin sieltä alko tuleen maton sisältä filttereitä niinku jotain matoja luikertelis,sanoin kaverille et kato tota,niin se sano että ne filtterit on ollu siinä koko ajan kun sillä levis ne lattialle.Lähettiin autolla liikenteeseen.Kaikki katulamput kumarteli mulle kun katoin niitä,ajettiin hautausmaan ohi ja näin että hautakivien päällä istuu niihin haudattuja ihmisiä,aikuisia ja lapsia.Ne seuras mua katseellaan.Oltiin hetki yhen kaupan parkissa,kun siel oli tyhjiä autoja ja niihin kun katto niin niissä muka istu ihmisiä(tosin niinku aaveita,niistä näky läpi),ja niitten autojen renkaat heilu niinku joku kääntelis rattia ees taas.No päästiin yhteen asuntoon,istuin sohvalle niin kauaksi aikaa kunnes se sohva alko jotenki muljuileen niinku sieltä sisältä ois ollu tulos jotain ulos.Telkkari oli kiinni,kun katoin siihen tummaan näyttöön,lattialla oli normisti peitto,mutta sen ruudun kautta näytti niinku sen peiton alla ois istunu joku.Menin takapihalle istuun,ja katoin naapuri asunnon takapihalle,siellä istu muka joku perhe seinään nojaten koska ne oli tappanu ittensä.Meinasin jo soittaa poliisit,mutta en voinu kun istuin ja katoin niitä varmaan tunnin.Menin sen jälkeen etupihalle missä oli joku jaliskenttä tms.Siellä kentän toisessa päässä seiso talvisodan aikanen armeijan miehistö rivissä,aseet olalla selkä minuun päin.Sit päädyttiin toiseen asuntoon,siellä mulle annettiin 10mg pami et rauhotun,istuin siellä vaan sohvalla ja tuijotin taas mustaa telkkarin ruutua joka näytti mulle et se asunto on täynnä istuvia ihmisiä,vaikkei meitä ollu siellä kun 4 henkilöä.Vessaan en uskaltanu mennä yksin,pelkäsin et suihkuverhon takaa tulee joku kun se heilu mulle koko ajan.Makuuhuoneen oven päällä oli peitto kuivumas,ja siellä peiton alla seiso joku,koko ajan.Loppujen lopuksi menin mutsin luo,sanoin et onko unilääkkeitä en oo nukkunu moneen päivään.Olihan niitä,vedin ne naamariin ja menin patjalle makaan minkä mutsi levitti lattialle.Siellä oli pikkusiskon keinuhevonen,semmonen karvanen,sen silmät alko kans pullistuun et se muka herää henkiin,se irrotti etukaviot siitä alustasta ja alko ottaan vauhtia niinku härkä joka hyökkää.Äkkiä silmät kiinni,olin niin tiiviisti peiton alla kun voi olla,onneksi nukahin,nukuin 9h putkeen ja kun heräsin ja katoin sitä hevosta,niin sen turkistä tuli valkosia ohuita matoja...sen jälkeen olo ja hallut alko helpottaan,mutta oli semmonen psykoosi etten toista halua kokea..Sellanen stoori
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Lutris=

Oli vissiin hyvä trippi  :blink:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Kastori

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

peter

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Bobo

En este mundo paz no existen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview