News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

maija

Quote from: panza on Fri 04.07.2008 17:00:51 (UTC+0300)
Elämä ei mee kaikil iha niiku su pumpulimaailmas pitäs mennä. Enpä ny täs eriksee käy selostaa kelle tää o tarkotettu.

Mää en elä enkä oo saanu koskaan elää "pumpulimaailmassa." Valitettavasti.
Oletan että tää oli mulle tarkotettu, kun kehtasin sanoa, että pää joillain on tarpeettoman heikko....

seppo rotta

Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla.

Thrash

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 17:05:21 (UTC+0300)
Elämä ei mee kaikil iha niiku su pumpulimaailmas pitäs mennä. Enpä ny täs eriksee käy selostaa kelle tää o tarkotettu.

Oletan että tää oli mulle tarkotettu, kun kehtasin sanoa, että pää joillain on tarpeettoman heikko....
Se on niin yksilökohtaista. Jollekkin teinille viikkorahan menetys voi olla tarpeeksi suuri tragedia tähän :jees:

McCLANE

puolin ja toisin hyviä ja mielenkiintoisia näkö kantoja on tullut esille.
jossain tuolla jo olikin kirjoitettu että ihmisten asenteissa ois korjattavaa, se että käyttää kannabista, ei pitäisi olla syy
miksi toista aletaan heti syyllistämään huumeiden käytöstä, samaan kuulunee myös alkoholi, josta ei kumminkaan vähäisen käytön takia
aleta syyllistämään ja arvioimaan henkilöä ihmisenä.
laki on laki, epäkohtia löytynee ja rangaistus ei aina vastaa rikosta, pitäisi olla johdon mukainen siinäkin asiassa, mitä se sit oliskaan.

jos kannabis tulis lailliseksi päihteeksi, helpoin ja nopein ja luultavasti halvin olisi sijoittaa se alkon tuotevalikoimaan ja tietysti k18
raja. jaa miksi, onhan alkoholilla ja tupakallakin.
se vähentäisikö se ongelmia, en osaa kyllä sanoa, muuttuvia tekijöitä mukana jotka vaikuttaa mahdollisesti myöhemmin, mitä ne on, enpäs osaa
sen paremmin selittää. järjen käyttö on sallittua tässäkin asiassa.

jokainen vastaa omasta kehostaan ja mitä sille tekee, kyllä näin, mutta se vahingon teko, rikokset, ne on rikoksia oli aineissa tai ei.
rikoksia tehdään selvinpäin samalla tavalla. kyllä ihmiset osaa riehua ja tapella ja tappaa toisiaan ilman päihteitäkin, mutta lisääkö
päihteet rikoksia, kyllä. vähäisellä käytöllä/kohtuu käytöllä, ei taida paljon jos ollenkaan.

itse en ole käyttänyt muuta kuin alkoholia ja tupakkaa, muihin en koske, sen rajan olen päättänyt jo teini iässä ja jos alkaa tekee mieli muuta
lopetan kokonaan, vaarallisempaa kuin kannabis? mitä sitte, minähän siitä päätän mitä käytän mitä en.

ja jos tästä saa joku jotain selvää, en kirjoittanut turhaan  :jippii:
ask a stupid question - get a stupid answer.

seppo rotta

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 16:56:30 (UTC+0300)
Quote from: Miffy on Fri 04.07.2008 16:44:40 (UTC+0300)
Quote from: maija on Fri 04.07.2008 15:13:09 (UTC+0300)
Mihin vaivaan sitä pilveä pitäis pössytellä? Vitutukseen, vai?

Se on ihan helvetin tehokas kipulääke, ihan huomattavasti parempi kun vaikka opioidipohjaiset paskat jotka eivät edes lievitä kipua. Mulla oli tossa jokunen aika sitten selkälihas tulehtunut yli kahden viikon ajan, ja ainoat toimivat lääkkeet olivat kannabis ja voltaren.
Se kun lässytetään siitä miten lääkäri kyllä tietää mitä lääkettä määrätä ja että itselääkintä on riski ja blaablaa niin sanonpa vaan että tunnen oman kroppani paremmin kuin lääkärit ja tiedän tasan tarkkaan mikä mulla mihinkin vaivaan auttaa. Huonolla tuurilla olisin pahimmillaan saanut johonkin tramadoliin respan :P

Diclofenaakki ( siis Voltaren) ei ole huumaava aine ja auttoi silti sua. Mulle on ihan turha vääntää legendaa kivuista ja kannabiksesta, uskon että se tehoaa, koska opiaatitkin tehoaa. Mut just murkkuiän ohittaneet kärsii varsin harvoin kroonisista kovista kivuista. Kyllä ne haluaa vaan päänsä sekaisin.
Toiset ihmiset hakeutuu kummasti kaiken maailman myrkkyjen pariin just sekoilutarkoituksessa. Ja jää koukkuun.
Turha puolustella täällä niiden oikeutusta, jos on niin helvetin heikko pää, ettei kestä todellista maailmaa kuin jonkun marisavun läpi.

Hyvä maija! :good:
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla.

Odai

Tä menee nyt sinne toisen topicin piikkiin eikä liity muuhun kuin hamppuun..
Eniten vituttaa se miten hävyttömästi Suomenkin koulujärjestelmässä (sensuroidaan) jätetään historian opetuksessa
kertomatta lähimenneisyydessäkin älyttömän tärkeänä hyödykkeenä pidetystä kasvista sen takia että se on laitonta
ja ettei herätetä hämmennystä nuorissa vaan hoidetaan sen nuorison hämmentäminen väärän informaation kautta.

Pössytelköön kuka mitä haluaa kunhan sen tekee siellä missä se on soveliasta, ts. kotonaan tai syrjässä niistä ihmisistä
kun ei halua olla sen asian kanssa mitenkään tekemisissä. Samat mielipiteet minulla siis liittyy niin alkoholiin, tupakkaan ja
kaikkiin muihinkin päihteisiin minkä alaisena tai käytön takia joku voi olla muille häiriöksi.
:kahvi:

Ja jos on koko ikänsä tupakoinut ja saa keuhko/suusyövän niin ainakin minun mielestäni kohtuutonta lähteä vaatimaan
yhteiskunnan varoja sellaisen hoitamiseen. Oli sitten miten tärkeä ja rakas ihminen perheelleen ja tutuilleen.
Tai jos maksa pettää koko eliniän kestäneen raskaan juopottelun takia. Buranaa laastarin alle, mitä turhaa siinä
kohtaa yrittää alkaa rahalla kuolemaa huijaamaan jos se on tietoisesti ennenaikaiseksi itse aiheutettu.

Nykyisin noiden aineiden mahdolliset seuraamukset kuitenkin sen verran hyvin tiedossa ettei tarvitse valittaa ettei tiennyt.

D-ude

Quote from: seppo rotta on Fri 04.07.2008 17:08:14 (UTC+0300)
Quote from: Miffy on Fri 04.07.2008 16:44:40 (UTC+0300)
Quote from: maija on Fri 04.07.2008 15:13:09 (UTC+0300)
Mihin vaivaan sitä pilveä pitäis pössytellä? Vitutukseen, vai?

Se on ihan helvetin tehokas kipulääke, ihan huomattavasti parempi kun vaikka opioidipohjaiset paskat jotka eivät edes lievitä kipua. Mulla oli tossa jokunen aika sitten selkälihas tulehtunut yli kahden viikon ajan, ja ainoat toimivat lääkkeet olivat kannabis ja voltaren.
Se kun lässytetään siitä miten lääkäri kyllä tietää mitä lääkettä määrätä ja että itselääkintä on riski ja blaablaa niin sanonpa vaan että tunnen oman kroppani paremmin kuin lääkärit ja tiedän tasan tarkkaan mikä mulla mihinkin vaivaan auttaa. Huonolla tuurilla olisin pahimmillaan saanut johonkin tramadoliin respan :P

Diclofenaakki ( siis Voltaren) ei ole huumaava aine ja auttoi silti sua. Mulle on ihan turha vääntää legendaa kivuista ja kannabiksesta, uskon että se tehoaa, koska opiaatitkin tehoaa. Mut just murkkuiän ohittaneet kärsii varsin harvoin kroonisista kovista kivuista. Kyllä ne haluaa vaan päänsä sekaisin.
Toiset ihmiset hakeutuu kummasti kaiken maailman myrkkyjen pariin just sekoilutarkoituksessa. Ja jää koukkuun.
Turha puolustella täällä niiden oikeutusta, jos on niin helvetin heikko pää, ettei kestä todellista maailmaa kuin jonkun marisavun läpi.

Hyvä maija! :good:
UGH  :kahvi:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Miffy

No voi herranjumala. Enpäs olis tajunnutkaan että joku ei-huumaava aine voisi toimia lääkkeenä! Kauheaa! Eipä se sitten varmaan toimi.
Hyvä muuten että sä tiedät mun haluavan pistää pääni sekasin kun kärsin kivusta. Hallelujaa, sullahan taitaa olla siellä kristallipallo! Enpä ole tällaista yliluonnollista kykyä ennen tavannut! Pitäisipä varmaan kieltää kaikki toimiva kipulääkitys ihmisiltä ettei niillä mene pää sekaisin. Sehän rikkoo kristillistä moraalia vastaan ja Jahve heittää helvettiin. Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat.

Tietenkin olisi ihan hyvä tietää mitä "myrkky" tarkoittaa, ja jos olisit lukutaitoinen, olisit ehkä saattanut huomata että kerroin jo aiemmin hankkineeni aikanaan vittumaisen koukun kannabikseen. Mutta voi kamalaa, enhän minä ressukka heikkopäinen ymmärrä että todellisuuttahan minä vain pakenen!

En osaa ilmaista tätä tämän kauniimmin: olet ylivoimaisesti typerin tapaus joka tässä threadissa on sormensa mennyt laskemaan näppikselle.
We are stardust
We are billion year old carbon

Miffy

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 17:05:21 (UTC+0300)

Ohohohoooo :DD "Minä olen kärsinyt niin paljon että olen parempi kuin te kaikki muut yhteensä!"

Kyllä mulla sen verran heikko pää on, että kun kaksi viikkoa kärsii helvetillisestä kivusta niin mielummin otan jotakin mikä helpottaa tuskaa kuin kärsin. Voi anteeksi, etten ole yhtä vahva ja täydellinen ihminen kuin sinä.
* Miffy palvoo
We are stardust
We are billion year old carbon

GILlian

Miffy, nyt on pakko..
Mitä sä haet tolla toisten nimittelemisellä?? hyväksyntää??? ihmisiä puolelles??
En henkilökohtasesti voi ymmärtää sua ja sun periaatteitas, mutta en mä silti turpaani soita täällä...sen verran pitää olla aikuinen.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview