News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Suuri huumekeskustelu

Started by peter, Thu 03.07.2008 18:49:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

D-ude

voi jeesus...

ja Miffy pysyy topicissa. Vittuilutriidi on toisaalla  :hahaa:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Miffy

Quote from: Gillian on Fri 04.07.2008 17:48:53 (UTC+0300)
Miffy, nyt on pakko..
Mitä sä haet tolla toisten nimittelemisellä?? hyväksyntää??? ihmisiä puolelles??
En henkilökohtasesti voi ymmärtää sua ja sun periaatteitas, mutta en mä silti turpaani soita täällä...sen verran pitää olla aikuinen.

Pistää vituttamaan, kun joku riemuidiootti tulee kertomaan mulle mun oletettuja motiivejani ja ties mitä paskaa. Onko se noin käsittämättömän vaikeaa uskoa, että joku saattaisi haluta ottaa toimivaa kipulääkettä tarpeeseen? Ja hei, minä vain vastasin siihen ensimmäiseen nimittelyyn. Arvaanko oikein, että kun vastustaa saatanallisia hUUUUUUmeita niin saa aukoa päätänsä ja on aina oikeassa, mutta kun ihan laitonta ainetta syystä tai toisesta ottaa niin HUI KAMALAA MITÄ SÄÄ OIKEEN YRITÄT häh?

En henkilökohtaisesti voi ymmärtää älykääpiöitä jotka innostuvat heittämään oikein kunnon haukkumisryöpyn toisen niskaan kun tämä kertoo ottaneensa kipulääkettä >_< Ei voi hyväksyy, vammanen asenne.
We are stardust
We are billion year old carbon

Siqqe

Saako kysyä sen verran, että kumpi on mukavampaa, ottaa tötsyjä jointista vai bongistä?  :serlokkismoke:

ps. np: Cypress Hill - Hits From The Bong [T-Rays mix] "Unrelased & Revamped"  :drag:

Lexa

Miffy voisi vähän tosiaan rajoittaa tuota henkilökohtaisuuksiin menemistä jookos.
Maijahan ei (ymmärtääkseni) tuossa viitannut sinuun niillä juuri murkkuiän ylittäneillä...
Tai muutenkaan käynyt henkilökohtaisuuksiin. :kahvi:

Quote from: D-ude on Fri 04.07.2008 17:50:15 (UTC+0300)
voi jeesus...

ja Miffy pysyy topicissa. Vittuilutriidi on toisaalla  :hahaa:
Eli näin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

daadaa

Quote from: maija on Fri 04.07.2008 15:13:09 (UTC+0300)
Lääkkeitä määrätään useimmiten jonkin taudin oireiden helpottamiseen, esim. vahvat särkylääkkeet.
Ja jos niiden avulla pystyy olemaan jopa töissä, niin hyvä on. Kaikkia vaivoja kun ei voi pysyvästi parantaa.

Mihin vaivaan sitä pilveä pitäis pössytellä? Vitutukseen, vai?

Miten ois vaikka kipulääkkeenä?

Nim, 'vahvat' kipulääkkeet pitää meikän 'about kuosissa ja toimintakykyisenä'.

edit: mutta itse en siis savuja harrasta, ei ole mun juttu, enkä kummosia kiksejä ole saanut, lähinnä jotenkin käy tupakoivan keuhkoille pahasti tuo..?  Mutta kenekään on turha jeesustella siitä mit Kannabis aiheuttaa, katsokaa vaikka päivän lehteä, mitä kaikkea tämä fiksu kansa on taas tehnyt alkoholipäissään? Harvemmin kun se on mitään kovin fiksua, useimmiten ruumiita saa jäljestäpäin keräillä.
Se että onko opioidit sitten sen parempi vaihtoehto kroonisessa kivunlievityksessä, en tiedä.

Odai

Ja mitä niistä psykooseista ja psyykkisistä ongelmista tuolla höpisty mitä lie... Niin kuka sen tietää.. Onko psykoosit/ongelmat kannabiksesta
vai johtuuko se holtiton kannabiksen poltto ja tarve niistä piilevistä psyykkisistä ongelmista tai taipuvuudesta psykooseihin...
:kahvi:

njoo tähän hyvä se vanha totuus heittää ettei tässä maailmassa ole absoluuttisia totuuksia. näissä saa aina
mietiskellä, että mikä on sitä totuutta sivuavaa faktatietoa ja mikä tiettyjen tahojen lobbaamaa faktatietoa.

Thrash

Joku oma sukulainen, oliskohan ollu serkku (ei oltu kauheen läheisiä) sairastui skitsofreniaan. Lääkärit syyttivät kannabista. En tiedä onko mahdollista, mutta näin ne väitti :kahvi:

pupa

Quote from: Thrash on Fri 04.07.2008 18:26:29 (UTC+0300)
Joku oma sukulainen, oliskohan ollu serkku (ei oltu kauheen läheisiä) sairastui skitsofreniaan. Lääkärit syyttivät kannabista. En tiedä onko mahdollista, mutta näin ne väitti :kahvi:
kyl varmaan jotain semmosii sivuvaikutuksia voi tulla, riippuu kai paljonko käyttää?!?

Poslari

Tietääkseni se on mahdollista.Mutta yhtälailla alkoholi saattaa aiheuttaa delirium tremensin.Turha se on kieltää etteikö molemmat aineet ole koukuttavia ja yhtälailla vaarallisia.Jos riskejä haluaa välttää pysyy raittiina.Ei sillä ettenkö itse alkoholia käyttäisi,joskus ihan hiukan vaan.
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Atomisaattori

Quote from: Poslari on Fri 04.07.2008 18:35:35 (UTC+0300)
Tietääkseni se on mahdollista.Mutta yhtälailla alkoholi saattaa aiheuttaa delirium tremensin.Turha se on kieltää etteikö molemmat aineet ole koukuttavia ja yhtälailla vaarallisia.Jos riskejä haluaa välttää pysyy raittiina.Ei sillä ettenkö itse alkoholia käyttäisi,joskus ihan hiukan vaan.
:blink: ..  :think:
sopivasti   ::hihsmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview