News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Ford aiheiset videot, ja muut oikean automerkin valinneiden liittyvät itkut

Started by Pokerface, Sat 04.10.2008 00:03:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paavo

On se taidetta sovittaa kuorma-auton tehot pieniin kuoriin.

Itse tosiaan olen yhtä hymyä Sisun jäljiltä kuinka tuo Iveco laukkaa täysillä painoilla :psycho:

IsoPahaJolppi

:okahvi: Pitää kuulemma käydä erästä sedan-mallista henkilökujetuskikotinta koittamassa.
Penkissä on mitattu 470hp takapyöriltä, tosin ei oo voorrtti kyseessä...

Saattaahan se olla aika mieleenpainuva kokemus kokeilla, miten se liikahtaa, kun on tottunut tuollaisiin heposvoimamääriin 60t painoisella ajokilla.....  ::tuplao
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Niskatuki kuntoon ja kassit kannattaa asettaa jo valmiiksi persereiän tuntumaan ::tuplao

IsoPahaJolppi

:mosh: Jotenkin voisin kuvitella, etten ehkä runno sitä kaasupedaalia kovinkaan pitkälle sinne lattiamaton sisään...

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 06.04.2012 22:03:48 (UTC+0300)
:okahvi: Pitää kuulemma käydä erästä sedan-mallista henkilökujetuskikotinta koittamassa.
Penkissä on mitattu 470hp takapyöriltä, tosin ei oo voorrtti kyseessä...

Saattaahan se olla aika mieleenpainuva kokemus kokeilla, miten se liikahtaa, kun on tottunut tuollaisiin heposvoimamääriin 60t painoisella ajokilla.....  ::tuplao
Mikäs mikäs  :bounce:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

paavo

PajakkiVasseli.com

Quote from: IsoPahaJolppi on Sat 07.04.2012 14:14:13 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Sat 07.04.2012 11:05:26 (UTC+0300)

Mikäs mikäs  :bounce:

Ei se oo kun m5 e39 mihin on laitettu lastu ja putkisto + katit.
Tuleeko muka +70hp tuommosilla muutoksilla.Kuulostaa kyllä VeijoEssoilulta. :jees:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

Koko matkalta putkisto. Lastu on jostain jenkeistä kuulemma, läheltä ei saanut sopivampaa, kävi statissa toista viikkoa lastun kanssa säädöissä. Kai ne pisti kartat kaikki uusiksi. Sitä en tiedä onko suuttimia tms. vaihdettu.
Väitti että penkissä oli otettu se 470 renkaista, lappua en ole nähnyt....

Mutt silti bimmeri  :okahvi:

PajakkiVasseli.com

Kyllähän noista voimaa saa.400 hv jo vakiona.Kuulostaa vaan noin pikku modauksilla lähinnä tuommosilta mutu tuntuma persdynolta. :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview