News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

***Vesi on KAIKKI!

Started by TV:stä tuttu Arto., Fri 01.05.2009 19:33:20 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Komppaan paavoa tässä. Parempi olisi kaikille jos asiasta koitettaisiin puhua vähän kansantajuisemmin, ja vähemmän noita copy pastaa soossilla posteja...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Dimmu Burger

Alkaako kenestäkään tuntua trollilta? Ei kukaan voi olla noin kykenemätön keskusteluun :think:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Poslari

Myös minä toivoisin Artolta joskus edes yhden järkevän,OIKEIN perustellun lauseen!Ja vielä ihan maallikko kielellä!Jotenkin vaan tuntuu ettei Arto katkeruudeltaan siihen kykene!
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

nyyyps

Quote from: Poslari on Fri 08.05.2009 19:59:45 (UTC+0300)
Myös minä toivoisin Artolta joskus edes yhden järkevän,OIKEIN perustellun lauseen!Ja vielä ihan maallikko kielellä!Jotenkin vaan tuntuu ettei Arto katkeruudeltaan siihen kykene!
Juu, iteki olen useamman kerran pyytänyt kansantajuistamaan ilmaisuntaa, ja peräänkuuluttanut käytöstapoja. Ilmeisesti ne postaukseni hypätään vain ylitse, kun niihin ei voi vastata liirumlaarumilla ja haukkumalla gestapomodeksi tai ydinklingoniksi tai supolaiseksi tai muuksi. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Poslari

Quote from: omglolnoob on Fri 08.05.2009 20:18:28 (UTC+0300)
Juu, iteki olen useamman kerran pyytänyt kansantajuistamaan ilmaisuntaa, ja peräänkuuluttanut käytöstapoja. Ilmeisesti ne postaukseni hypätään vain ylitse, kun niihin ei voi vastata liirumlaarumilla ja haukkumalla gestapomodeksi tai ydinklingoniksi tai supolaiseksi tai muuksi. :think:
Sulle Noobi vois sopia tuo ydinklingoni titteliksi minä voin ottaa tuon gestapomoden.Johan meillä miliisi olikin!

Lexa

Quote from: Poslari on Fri 08.05.2009 20:26:33 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 08.05.2009 20:18:28 (UTC+0300)
Sulle Noobi vois sopia tuo ydinklingoni titteliksi minä voin ottaa tuon gestapomoden.Johan meillä miliisi olikin!
:moi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

No, avassahan sinulla on jo hyvin gestapomainen pukine, huppu on vain ekstraa. Että niinkös univormukin löytyy gestapomodeksi jo ennestään. :think:

Ja minun puheet kyllä on niin kummallisia ja sekavia, ja ulkomuotokin on niin sekasikiöinen, että kai klingonista käyn. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Poslari

nyyyps

Ja Paavollahan on paljon niitä antenneja, joita sitten voidaan tossautella soihduilla. :huraa:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview