News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Omia taiteellisia kuvia

Started by Sceme, Thu 09.07.2009 20:19:53 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Quote from: LexA on Mon 21.09.2009 13:44:35 (UTC+0300)
Sulla on nikonissa huono putki tai ISO asetukset pielessä. :think:
Ei oo ISO kohinaa. Oon kokeillu päivänvalossa pienimmälläki herkkyydellä ja sama juttu. N73 tuli samaa kohinaa kuvan reunoille, mutta nikonissa se tulee kuvan keskelle. Epäilinki, et putkessa on jotain vikaa (likaa?) Näkyvät kohat on kyllä puhtaat, mutta en tiiä mitä sisältä löytyy. Maanantai kappale? Ei mun iskä mitää vikaa siin huomaa, mutta mä oon niin vaativa kuvaaja.  :psycho:

EDIT Voin kotona linkittää tänne pari kuvaa jos muistan ni näätte.

AkR

Quote from: Sceme on Mon 21.09.2009 13:53:26 (UTC+0300)
Quote from: LexA on Mon 21.09.2009 13:44:35 (UTC+0300)
Sulla on nikonissa huono putki tai ISO asetukset pielessä. :think:
Ei oo ISO kohinaa. Oon kokeillu päivänvalossa pienimmälläki herkkyydellä ja sama juttu. N73 tuli samaa kohinaa kuvan reunoille, mutta nikonissa se tulee kuvan keskelle. Epäilinki, et putkessa on jotain vikaa (likaa?) Näkyvät kohat on kyllä puhtaat, mutta en tiiä mitä sisältä löytyy. Maanantai kappale? Ei mun iskä mitää vikaa siin huomaa, mutta mä oon niin vaativa kuvaaja.  :psycho:

EDIT Voin kotona linkittää tänne pari kuvaa jos muistan ni näätte.

Kenno irti/rikki ? ittellä oli aikoinaan Panan DMC-fz:ssa vastaavia ongelmia tippumisen jälkeen.
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon

Sceme

Vähä vaikee löytää sellasta kuvaa missä ei olis ketää ihmisii, mut täs olis yks. Ei toi nyt pahaa ole mutta ärsyttävää. Jotenki vaa epätarkka kuva, niinku noi on kaikki.. Ku vertaa esim tyttöystävän "saman tasosee" canonii ni ero on ihan käsittämätön.

Voi olla, että mulla heittää silmissäki.  :psycho: Oon niin vannoutunu tykittäjä että ei noi muun merkkiset iske muutenkaa..

Arathon

Jos ei vika korjaannu ni voit sanoa niinkuin me lahjattomat, että "tää on mun tyyli"  :jees:
Tule hyvä kakku.

pahasusi

Quote from: Sceme on Mon 21.09.2009 19:39:54 (UTC+0300)
Vähä vaikee löytää sellasta kuvaa missä ei olis ketää ihmisii, mut täs olis yks. Ei toi nyt pahaa ole mutta ärsyttävää. Jotenki vaa epätarkka kuva, niinku noi on kaikki.. Ku vertaa esim tyttöystävän "saman tasosee" canonii ni ero on ihan käsittämätön.

Voi olla, että mulla heittää silmissäki.  :psycho: Oon niin vannoutunu tykittäjä että ei noi muun merkkiset iske muutenkaa..

eikös tässä kuitenkin ole tuon nikonin kohdalla kysessä tavallinen pokkari eikä järjestelmä tai superzoom?

Sceme

Normi pokkari jep.. En nyt muista tarkempaa merkkiä.

AkR

In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon

Sceme

Quote from: AkR on Tue 22.09.2009 10:26:53 (UTC+0300)
No on kyllä ihmeellisen epätarkka kuva
En siis ole ainoa joka näin luulee?
Spoiler
:notworthy:
[close]

Lexa

Oikeastaan kun tota katsoo lähempää, niin ei se ole kokonaan epätarkka.

On ihan kuin siinä olisi monipisteinen automaattitarkennus, eikä kuvaaja ole sitä osannut käyttää - ja on napannut tuon aidan oikean laidan tarkennuspisteeksi,
tai sitten kun on luonnonvalossa otettu, niin on vaan tärähtänyt hieman - onko samanlainen jos ISO asetus on automaatilla tai reilusti korkeammalla?
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sceme

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview