News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Mullekin tuollaisia lääkkeitä. Tai no.. Ei toi seksi Lucius Malfoyn kanssa kylläkään kiinnosta, että sellainen vaara tuossa pyörii, muuttuu painajaiseksi.  :parku:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

=Juku=

Quote from: Milla Makia on Sun 24.01.2010 09:00:47 (UTC+0200)
Olin taika-asiatarkastaja. Kävin myymälöissä ja kirppareilla tarkastamassa, onko siellä laittomia taikaesineitä myynnissä ja puutuin myös taikavoimien väärinkäyttöön. Menin jostain syystä Malfoyn kartanoon keskellä yötä ratsaamaan Dracon huonetta. Huomasinkin, että Dracolla on insestinen suhde isänsä kanssa. Päädyin itsekin harrastamaan seksiä Lucius Malfoyn kanssa.
Kerro Potterille terveisiä jos näet!

Me first (rules of traffic)

Memme

Mä näin sellaista unta että oli pakko ottaa joltain suihin ja se maistu niin pahalle että yökkäsin. Mä kaikenlisäksi heräsin siihen yökkäykseen..

Kumimuna

Hiljasta ollu taas unisektorilla pitempään miulla :think:
Horatsu MauMau ::lsmoke

BarryCade

Viikonloppuna näin seuraavanlaisen unen.

Olin perheeni kanssa laivalla. Ei siis millään ruotsin tai tallinnalaivalla vaan oikealla risteilyaluksella.

Isommat lapset oli jo viety luistelemaan ja vaimokkeeni kanssa oli tarkoitus jättää kolmevuotias leikkitädin hoitoon. Täyttelin leikkipaikan tiskillä jotain lomaketta kun huomasin olevani yöpaidassa. Eli minulla oli iso t-paita päällä mutta toki sen verran lyhyt että heppi iloisesti kurkisteli paidan reunan alta. En tuosta kuitenkaan suuremmin hämmentynyt. arvelin ettei kukaan huomaa, jos en itse siihen kiinnitä huomiota.

Ainoa ihmetyksen aihe unessa oli se, että miten vaimokkeeni olikin minut päästänyt hytistä ulos sellaisessa varustuksessa.

Memme

Mulla oli pikku painajainen.

Oikeasti kun olen ampiaisille erittäin allerginen niin siinä unessa ne isot ampiaiset ajoivat mua takaa ja mä parhaani mukaan yritin pinkoa karkuun. Ne meni aina niin läheltä silmiä, että pystyin näkemään niiden silmät todella suurina.. Katsoivat mua vihaisesti..  :parku:

Milla Makia

Olin tutkijana Afrikassa. Tutkin jotain sairautta, joka tappoi paikallisia. Pieni neekeripoika teki mulle eväsleivän puusta.

Sitten jossain välissä olin prinsessa Leia. Olin Tatooinella, joka oli muutettu elokuvien menestyksen myötä turistirysäksi.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

jii

Olen kyllä katkera teille unennäkijöille. En näe juuri koskaan ja K-18 unet on tyystin ohittaneet mut.  :sdfg:

GILlian

Näin unta lottovoitosta ja silikonirinnoista.. ::lsmoke

Atomisaattori

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview