News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nahkaparturi

Jotain perinteisen sekavaa. Olin ryyppyreissulla jossain vuorotelle Kuopiota, Lontoota ja Joensuuta muistuttavassa kaupungissa. Yritin nukkua bussipysäkillä, mutta ei siitä mitään tullut. Sitten oli joku blackout siinä unessa ja seuraavaksi taisin tappaa jonkun ihan vieraan tyypin puukkotappelussa (jota en ihe aloittanut). Lopuksi sain joltain naiselta, minkä ihan varmasti tunsin, mutten kuitenkaan tiennyt kuka se oli enkä enää edes ollut minkäänmuotoisessa kaupungissa ja taisin olla vielä tekemässä lähtöä sotaan... Joskus se ei tunnu tuo unettomuus ihan niin pahalta asialta :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Bobo

En este mundo paz no existen.

GILlian

Kaikkea ikävää tapahtu...jollain tavalla olin keskellä jotain taistelua..meillä oli siellä kissat mukana, joista nuorempi oli kadonnut..tiesin, että jos minut löydetään, kissaa kidutetaan ja tapetaan, joten halusin tappaa sen itse..otin puukon ja pistin..ja sitten pidin sylissä ja hautasin..aivan kauhee uni.  :sorry:

NaiNeN

hyi kamala tuota G:n unta  :shock:  :cray:

Mie näin viime yönä unta et matkustin bussilla johonkin ja bussin pysähtyessä pikku tauolla kuski ilmoitti paikan olevan olevan "joku pikkukylä Savossa". Tosi ammattitaitonen kuski tais olla...  :lach:
Niin ja arvoitukseksi jäi sekin että mihin lie olin matkalla  :think:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Löylyttäjä

Vittumaisesta katsastusinsinööristä ja kauniista tytöistä jotka sanoi ottavansa yhteyttä minun IP-osoitteeseen. Samassa unessa ::osmoke

Memme

Viimeyönä mies petti mua jonkun ihan tuntemattoman nuoren naisen kanssa. Siinä ne irvailivat mun ulkonäköä ja nimittelivät läskiksi..
Eivät olleet huomaavinaankaan mua kun ohimennen tervehdin.
Tuollaiset unet ne vasta laskevat mun itsetuntoa entisestään...  :sorry:

Mut aamulla mies sitten lohdutti mua ja veti kainaloonsa. Sanoi että "mä olen sen elämänsä rakkaus ja se ei siitä miksikään muutu".
Eikä sen mielestä ulkonäöllä ole niin merkitystä. Sitten se laittoi oman kämmenensä mun sydämen kohdalle ja sanoi "että täällä on kaikki se mikä tekee minusta sen niin ihanan naisen"!! Se taas ei kuulemma ymmärrä et mitä niin hyvää se on tehnyt että on ansainnut minut itselleen.. Ihana mies  ::lsmoke

=Juku=

Me first (rules of traffic)

NaiNeN

Päikkäreillä näin unta että harrastin seksiä naisen kans   :drag:

Ja, ai että se oli seksikäs eukko  :drool:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Donkey

Quote from: NaiNeN on Tue 16.02.2010 21:55:31 (UTC+0200)
Päikkäreillä näin unta että harrastin seksiä naisen kans   :drag:

Ja, ai että se oli seksikäs eukko  :drool:
Voi perkule, multa kopsasit unen.  :kerpele: Just näin tollasta unta viimeyönä, ja heräsin siihen kun emäntä tarttu kädellä heppiin aika tiukasti kiinni.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

[:]Kylkiluu[:]

Viimeöisiä tapahtumia en muista, mutta toissayönä olin pitkästä aikaa lapsuudenkotini pihalla. Siitä lähtien kun tuo koti myytiin v. 2003, oon nähnyt säännöllisin väliajoin tätä samoja teemoja sisältävää unta. Seison talon etupihalla ja katselen pihalla leikkiviä vieraan perheen lapsia. Keittiön ikkunasta katsoo vieras nainen ja talon uuden isännän kanssa keskustelen siitä, onko mulla oikeutta seistä pihalla vai ei  ::osmoke Välillä olen pikkutyttö ja välillä nykyinen aikuinen itseni ja mua itkettää tajuta, etten voi enää mennä sisään tuohon taloon  ::nsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview