News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Memme

Ekasta unesta muistan sen että mies oli joutunut linnaan. Kuulemma oli ruennu bisnestä pyörittämään. Muistan olleeni todella pettynyt. Itkin siinä unessa.

Ja toinen uni oli sellainen missä mun 2 serkkua paneskelivat (serkut isän ja äidin puolelta), eli ei mitään sukurutsia. Sitten mä olin jo pesemässä portaita jossa oli porrasmatot vielä paikallaan. Niitä ei tarvinnut ottaa pois...siis jostain kumman syystä.
Kai se oli yritys peittää jäljet serkkujen "ilottelusta". Ja siihen muuten liittyi jotenkin paistettu pekonin pala..  :blink:

Että sekounia pitkästä aikaa..

[:]Kylkiluu[:]

Olin perheineni exän ja exän perheen luona kylässä. Tunnelma ei ollut ihan ehyt, ei erottu mitenkään lämpimissä väleissä mutta jostakin syystä oltiin siellä yökylässä. Sängyn takana olevan seinän ja osan lattiasta oli tomaattimehu värjännyt tummanpunaiseksi, mun mies oli yöllä syönyt tomaatteja ja kylvänyt niitä pitkin lattiaa  :blink:
Ex kyseli, lähdenkö sen kanssa läheiselle luistelukentälle pelaamaan lätkää ja tajusin sen tykkäävän musta edelleen. Uni päättyi siihen, kun kävelin kotia kohti ja soitin puolueryhmäni puheenjohtajalle ja erosin ryhmästä. Toivotin hyvät jatkot kaikille

Bobo

En este mundo paz no existen.

GILlian

Sekopäistä unta autopesulasta, jonne ajettiin simmosta ihme labyrinttia pitkin...ja sit meitin auto katos sinne..

Kumimuna

Töistä näin unta, liippailipa jopa lähelle painajaista.
Saako tuosta kirjoittaa ylityölapun :think:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Kami

Elämä on osaksi sitä,mitä itse teet siitä
ja osaksi sitä,mitä valitsemasi ystävät
siitä tekevät.
                      -Tehyi Hsieh-

Memme

Quote from: Kami on Fri 02.04.2010 11:23:48 (UTC+0300)
Minä en suostu enää katteleen unia :hmph:
Se on siistiä katsella unia  :jepso:

Mut sellainen uni joka heräämisistä huolimatta vaan jatkuu ja jatkuu, eivät ole enää yhtään mukavia  :nope:  Varsinkin kun ne on yleensä ahdistavia ja kauhunsekaisia  :parku:

Bobo

italiassa oli tapahtunu maanjäristys tms ja jotai muuta semmosta.. :kahvi:
En este mundo paz no existen.

Milla Makia

Varastin jotain kaupasta ja jäin heti kiinni. En piitannu tippaakaan, kun tiesin ettei mua laiteta vankilaan vaan psykiatriseen hoitolaitokseen.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

GILlian

Ns.yöunillani näin unta yhestä miehestä, joka kuuluu elämääni oikeastikin...oltiin sen vanhempien luona ja meil oli herttasta..kunnes sinne tuli joku sen tutun porukka..kaikki hyvin kauniita naisia...sinne jäin sitten mää yksin kun se lähti yhen naisen matkaan..eikä sen äiti sanonu mitään sille, tuhahti minul vaa jotain, et ihan oikeen... :blink:

Nyt kun nukuin, näin unta, et minu piti jostain syystä mennä käymään amiksella..poika oli mukana ja sillä oli leikkiase..noo, mää mietin, et joku tulee ihan kohta ja luulee, et minul on oikee ase...olin ihan paniikissa..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview