News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Mitä unta...

Started by Memme, Mon 14.09.2009 09:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

morkkis

täl viikol näin yhden unen jonka muistan edelleen ::osmoke

olin jossain likaisessa vessassa(joka on muuten esiintyny muissakin unissa :psp: ) mun kanssa oli joku n.35-40v nainen, jonka kanssa mun piti harrastaa seksiä, mutta yhtäkkiä se päätti lähteä pois..tän jälkeen olin yhtäkkiä hotellin(tai jonkun vastaavan laitoksen) aulassa, siel oli sellanen yks tyyppi jonka näin viimeksi yläasteella.. se tuli juttelemaan mulle, seuraavaks se makas kirjaston(?) lattialla ja sen korvalehti oli halki.. verta lensi ihan helvetisti :psp: kysyin siltä, et pitäskö sil korvalle tehä jotain, mut se vaan totes, et kyl se veri loppuu aikanaan :psp: sit olin taas siel samas aulassa ja koitin kysellä joltain siitä naisesta.. yhtäkkiä se nainen oli taas mun vieressä ja antoi mulle lapun jossa oli osoite ja puhelinnumero.. sit se sanoi mulle, et varmaan vois pyytää mua kylään :psp:

edit. kyl huomaa, et musta tulee datanomi ku en saa ees unissa :psycho:

NaiNeN

Quote from: Kylkiluu on Fri 09.07.2010 12:39:08 (UTC+0300)
Olin puolivälissä raskaana ja ultrassa, lääkäri kertoi vauvan kuolleen  :sorry: Puin sairaalapaitaa päälle ja valmistauduin synnytyksen käynnistämiseen.
Hyi kamala  :sorry:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Bobo

Perus kännikoomaa... pääkalloja,verta,suolen pätkiä.. kuoleman ajatuksia.. ::smoke
En este mundo paz no existen.

Memme

Quote from: NaiNeN on Fri 09.07.2010 12:55:17 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Fri 09.07.2010 12:39:08 (UTC+0300)
Olin puolivälissä raskaana ja ultrassa, lääkäri kertoi vauvan kuolleen  :sorry: Puin sairaalapaitaa päälle ja valmistauduin synnytyksen käynnistämiseen.
Hyi kamala  :sorry:
Nuo on todella inhottavia unia..
Itse nään sellasia unia vauvoista et oon synnyttäny niit ihan hirveen määrän ja sitten ne melkein kaikki on hävinnyt. Minä sitten hädissäni niitä etsiskellyt..
Ei kivaa  :nope:

Bobo

ammuin jotai tyyppii lähietäisyydeltä (5 - 7 m) katkastulla haulikolla päähän..
tuli vähä ketsuppia ja sitä sitte siivoiltii ja piilotettii se jäbä johonki komeroon kaverin kanssa..
ja sitte pakenin poliiseja johonki juna-asemalle mistä ne nappaski mut kiinni ja vei takas kattoo sitä paikkaa....
tjms.....uni loppu siihen.. ::osmoke  :kahvi:
En este mundo paz no existen.

morkkis

ens siinä oli joku tietovisa jossa olin osallisena juontaja oli japanilainen hermafrodiitti ja niin edelleen :psp: sit yhtäkkiä olin koneella ja yhtäkkiä aukes mesekeskustelu jossa oli vanha luokka.. ne kyselivät, et haluanko osallistua johonkin tapaamiseen jossa varmaan ryypätään ja muistellaan vanhoja..

äsken ainut noista vanhoista luokkalaisista jonka meseosoite mulla on otti muhun yhteyttä pitkästä aikaa ja kyseli kuulumisia :blink:

nyyyps

Painajaisia siitä, että kouluun pitää mennä takaisin.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Olin baarissa enkä löytänyt ulos sieltä  :blink: Kaikki neuvoivat eri suunnan uloskäynnille

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Kylkiluu on Thu 15.07.2010 09:16:58 (UTC+0300)
Olin baarissa enkä löytänyt ulos sieltä  :blink: Kaikki neuvoivat eri suunnan uloskäynnille
Otitko sitten "neuvoa-antavia"?  ::hihsmoke

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: jurve on Thu 15.07.2010 11:59:26 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Thu 15.07.2010 09:16:58 (UTC+0300)
Otitko sitten "neuvoa-antavia"?  ::hihsmoke
Haeskelin vain lisääntyvässä paniikissa narikkaa  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview