ihan tavallisia valokuvia mistä vaan

Started by =Juku=, Sun 22.08.2010 15:32:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

karhu säikähtää kun paljaan peban sille näyttää. Ähtärin tarhakarhuille ei sitten ehtineeet  ::osmoke
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Lutris=

:think:  Jos olisin nainen ja karhujen kiima-aika, niin en ainakaan uroskarhulle pebaani näyttäisi  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=

Quote from: per.saukko on Tue 14.06.2011 13:30:13 (UTC+0300)
:think:  Jos olisin nainen ja karhujen kiima-aika, niin en ainakaan uroskarhulle pebaani näyttäisi  :drag:
Tietysti peban voi näyttää vakuutellen, että ei nyt kun päätä särkee!

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Quote from: per.saukko on Sun 12.06.2011 18:06:33 (UTC+0300)
[kuva]

Näyttää vähän nistikimalaiselta  :psp:
Pikkasen liikaa kokkelia nokassa  :psp:
Mettiäisen nimi on Ozzy :mosh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Mulle ei käärmeet saati hämähäkit aiheuta kohtausta, mutta jumaliste, sudenkorennot  :parku:

Señorita iCola

Quote from: Kylkiluu on Tue 14.06.2011 17:17:31 (UTC+0300)
Mulle ei käärmeet saati hämähäkit aiheuta kohtausta, mutta jumaliste, sudenkorennot  :parku:
Mummulan pihalla viime kesänä yks ilta kahtelin kun kymmeniä jos ei satakuntakin korentoa lenteli talon yläpuolella ja alempanakin, joutui itikkalauma parempiin suihin  :drool: Nopeita ovat kääntyilemään, ei pienemmät ötökät pääse karkuun yhtään.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quote from: Lady iCola on Tue 14.06.2011 18:26:44 (UTC+0300)
Mummulan pihalla viime kesänä yks ilta kahtelin kun kymmeniä jos ei satakuntakin korentoa lenteli talon yläpuolella ja alempanakin, joutui itikkalauma parempiin suihin  :drool: Nopeita ovat kääntyilemään, ei pienemmät ötökät pääse karkuun yhtään.
Ihailtavan tehokkaita petoja ne ovat ja komeita kyllä katella... Pikkusiskoa puri vaan yhtenä kesänä n. 20 vuotta sitten päähän sudenkorento niin että hyvä ettei lääkäriin tarvinnut lähteä  ::osmoke Jäänyt vähän karmivana mieleen tuo, siitä pitäen oon karsastanut korentoja.
Paarmat ovat elukoista ehkä vittumaisimpia :kyrp:

Dakota

Quote from: Kylkiluu on Tue 14.06.2011 18:37:55 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Tue 14.06.2011 18:26:44 (UTC+0300)
Ihailtavan tehokkaita petoja ne ovat ja komeita kyllä katella... Pikkusiskoa puri vaan yhtenä kesänä n. 20 vuotta sitten päähän sudenkorento niin että hyvä ettei lääkäriin tarvinnut lähteä  ::osmoke Jäänyt vähän karmivana mieleen tuo, siitä pitäen oon karsastanut korentoja.
Paarmat ovat elukoista ehkä vittumaisimpia :kyrp:
minnuu puri lauantaina hämähäkki

Señorita iCola

Sehän kummallinen kun puraissut, ite joskus pienenä koitti kiinni ottaa ja sulkapallomailalla niitä hakata mutta ei ikinä osunut eikä käynyt päällekkään  :psp:

Paarmat kyllä on, niitä ei pääse karkuun mihinkään, pakko listiä jos eroon haluaa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Se olikin aika jännä juttu, en ollut aiemmin edes kuullut että ne voisivat purra noin vain. Sisko leikki hellepäivänä rantavedessä ja korento istahti päähän puremaan  ::osmoke Huusi niin että raikui koko Näsijärvi.

Hirvikärpäset  :drool:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview