News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Pukeudu Punaiseen Päivä 23.9

Started by peter, Wed 22.09.2010 18:33:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Kylkiluu on Wed 22.09.2010 20:11:00 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 22.09.2010 20:07:30 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Wed 22.09.2010 20:02:31 (UTC+0300)
Jokin siinä vain on, että punainen paita ja erityisesti tummansiniset farkut ovat aivan vastustamaton yhdistelmä  :jees: Herättää oitis voimakkaan mieliteon riisua rytkyt miehen yltä alta aikayksikön
Tuosta tulee mieleen entistä vahvemmin avuttomat äidin/vaimonpukemat tossukat, ja se kuinka äidit pukee väkisin poikalapsiaan joulujuhliin. Ja myyntiedustajat ja muut, joillaki on punanen työpaita ja mie niitä rassukoita säälin. :psycho:
Hauska miten erilaisia mielikuvia syntyy  ::hihsmoke Mulle tulee mieleen voimakkaita mielipiteitä omaava ihminen, joka ei pelkää tuoda esiin perusteltua kantaansa. Ja joka on myös peto sängyssä  ::osmoke
Sulla tulee justiinsa se mieleen, minkä mie kaikista vähiten liitän punaseen paitaan.
Tosin, jos se on punanen teinihuppari, niin se on vain velttoa luonnetta ja lusmuilua.
Punainen neule on äitin/vaimonpukema tossukka ja punainen kauluspaita epävarmuudelle haiseva arka joo-mies. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Mä yhdistän mielikuvan vaimonpukemasta tossukasta laivastonsiniseen kauluspaitaan  :jees: Sellaisista tyypillisistä dressmann-slipovereista ja murretun sinisen sävyistä syntyy assosiaatio hajuttomaan ja mauttomaan vässykkään

nyyyps

Laivastonsinisestä neuleesta tulee mieleen isomahaiset konekuskit sundiksissa. :think:
Ja tietenki taas myyntiedustajat, joilla on univormuna tummansininen kauluspaita.
Ja tossukat kans laivastonsininen kauluspaita
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Yksi punainen t-paita "nike" tekstillä ja yhdet punaiset bokserit näytti kaapista löytyvän.  :bounce:

=Lutris=

Quote from: Kylkiluu on Wed 22.09.2010 20:19:41 (UTC+0300)
Mä yhdistän mielikuvan vaimonpukemasta tossukasta laivastonsiniseen kauluspaitaan  :jees: Sellaisista tyypillisistä dressmann-slipovereista ja murretun sinisen sävyistä syntyy assosiaatio hajuttomaan ja mauttomaan vässykkään
Mulla on sinisiä kauluspaitoja  ::hihsmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Lutris=

Ai että pitää pukeutua punaiseen.  Voisin hommata huomiseksi punaisen nenän  :psp:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quote from: per.saukko on Wed 22.09.2010 20:49:54 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Wed 22.09.2010 20:19:41 (UTC+0300)
Mulla on sinisiä kauluspaitoja  ::hihsmoke
Veikkaan että monella muullakin on, vaikkeivät täyttäisikään tossukan/vässykän määritelmää  ::hihsmoke
Valkoinen kauluspaita on  :drool:

nyyyps

Valkoinen kauluspaita on neutraali. Se liittyy niin moneen, ettei erikseen voi tossukoita tai muita laittaa.
Mutta lusmua se on kuitenki. Istutaan vain paikoillaan ettei paita rypisty ja kädet on nätimmät ku naisella.
Miehen tulee olla sen näkönen, että on jotain tehny. Arvet käsissä on komiaa.

Kyllähän sellainen tietynlainen työperäinen arpisuus ja kuluneisuus viehättää  :jepso:

=Juku=

Punainen on hyvä reissutakki!  Kioto viime keväänä

terveiset Keski-Euroopasta lentokentältä (tällä hetkellä)

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview