News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Nellyn musiikilliset projektit

Started by Nelly, Sat 25.09.2010 21:54:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nelly

En mä tota kovin tosissani tehnyt  :psycho:
Tuli kokeiltua erilaista laulutyyliä mutta kyllä se tosiasia on ettei musta mitään iskelmäprinsessaa/surfmammaa saa tekemälläkään joten kyllä siellä rockin juurilla tullaan pysymään, anteeksi.

http://youtu.be/UhbCZaBl1xw

Nelly

Piti sanomani ettei nämä kaikki bändin kanssa ole tehtyjä kun arvoisa Kastori tuolla kyseli eikö bändistä löydy parempaa laulajaa.
(Onhan toki monta kokoonpanoa missä olen menossa mukana ja siksi tämä ehkä sekottaa kun kaikki on ympätty samaan ketjuun)
Osan olen äänitellyt ihan itsekseni kämppästudion hämärässä yksinäisinä iltoina  :psycho:
Kritiikkiä otan mielelläni vastaan, toki tiedän etten mikään huippu ole ja eiköhän kaikilla ole aina parantamisen varaa. Onneksi omaan myös sellaisen luonteenpiirteen ettei tuo keltainen neste pääse nousemaan nuppiin mikäli joskus vahingossa joku sattuu positiivisen palautteen heittämään. Erilaisia tyylejä olen etsiskellyt mutta aina se vaan on todettava että tuonne räkäiseen rockiin palaan :spite:
Josko sitä joskus tästä kehittyisi.

Esiintyminen on mulle äärimmäisen tärkeetä. Yleisö, musiikki, valot, kaikki se jännitys mikä keikkailuun liittyy, saa veren kiertämään eikä ehdi kalkkeutuu. Vaikken mä mitään olekaan, pitää olla haaveita ja uskoa tulevaisuuteen. Elämä on kuitenkin lahja. Aika kauheeta jos tullaan kylmiksi ja annetaan periksi ajatellen et päin helvettiä kaikki kumminkin menee.  Rockia tää on kehdosta hautaan. Edestakas nykimistä. Näin mä ajattelen :jepso:

peter

The Änes

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Masa

Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !

Tosi huono karaokelaulaja

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Nelly

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-

Nelly

Rokin räimettä välillä. Yks lemppari bändeistä kautta aikojen tämän kyseisen biisin "äiti"  ::lsmoke
(Omaperäisenä omana versiona)

http://youtu.be/fxjUZpK1Yw0

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview