News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

IRC Quotes (Irkissä puhuttua...)

Started by jiidee, Sat 24.06.2006 14:07:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Merovingi

<ffdr> lähen käymää mäkis ja haen olutta :D

Kolmisen tuntia myöhemmin:

<ffdr> huh huh, tultiin just kaverin kanssa ulkoa
<ffdr> tuli sielläki häröiltyä oikein kunnolla sitte :D
<Tosha> Noh, kerros toki meillekin? :P
<ffdr> jostai metsästä löydettiin joku totaalisesti tuhottu radio, noh me otetaan se siitä mukaan, ja laitetaan jonku kerrostalon etuovelle
<ffdr> sitte mä sain sellasen neronleimauksen, etittiin joku sopivalla korkeudella oleva ikkuna, jossa on vielä valot päällä ja joku hyvä datis koodaamas jotai ikkunan vieressä
<ffdr> ku meillä oli vielä yks bicmac mukana, ni heivattiin se bigmac-laatikko täyteen pikkukiviä, teipattiin se umpeen, ettei varmasti aukea (burgeri sisällä siis) ja viskattiin se siitä ikkunasta sisään :D
<Tosha> Mitä vittua :D:D
<deReD> voi jeesus jätkät xD
<ffdr> jätkä oli vähä hiljentyny, nous vaa kattoo et wtf, ja me lähetää juoksee iha kauheeta kyytiä jonneki metsään

Noin tuntia tätä aiemmin:

<D-moN^> siis ei saatana!!
<D-moN^> ette usko mitä vittua just äsken kävi!!
<DaRkki`_-> voin yrittää jos kerrot :D
<D-moN^> mun ikkunasta lens just bigmac sisään!! o.O
<DaRkki`_-> mitäh?!?! :DD
<D-moN^> no joo joo, joku helvetin nutipää viskas mun ikkunasta läpi bigmaglootan, joka oli teipattu kiinni, ja avatessani sen löysin vitusti pikkukiviä ja sen bigmachampurilaisen!
<DaRkki`_-> no just joo :DD
<D-moN^> saakelin älykääpiöt lähti juoksee ennenku ehti mitään sanoa
<D-moN^> leffakin jäi kesken...

En sitten osaa sanoa, että mitä tuossa sitten kävi, kun D-moN^ille pastesin tuon ffdr:n jutun ja päinvastoin, että ottivatko toisiinsa yhteyttä... Huvittava juttu silti. :D

:lach: :lach: :lach:

Merovingi

Joulutunnelmia..

<Xm4s4k3> hööhöhöööö asun tällaisessa pienkerrostalossa. Kävin äsken ulkona ja kellään muulla ei oo valoa ikkunas ku mulla, eli oon yksin täällä :) Äsken kävin vain kalsarit jalassa juoksemassa käytävällä ja oon pyärittäny pesutupaa yksin kokopäivän :DDD en tietenkään oo merkannu siihen kalenteriin, ku se maksaa 1e/krt, oon pessu kaikki tekstiilit pyyhkeistä verhoihin. BUAHHAHAHA!
<Xm4s4k3> joulusta voi nauttia myös toisellaki tapaa.
<XmasSimo> :D
<XmasKiEpO> sicko
<XmasSimo> Oma pesukone rokkaa
<XmasSimo> ;)
<Xm4s4k3> nii rokkaa, mut enoo saanu aikaseks. Kohta käyn munasillaan käytävällä. Toivon todellakin, että täällä ei oo muitaku minä, mutta tykkään tehä tämmöstä kiellettyy, mitä ei vois normaalitilanteissa tehdä.
<XmasSimo> Haha
<Joulumoni> :D
<XmasKiEpO> oot aika rebel
<Makezy> :DD
<Xm4s4k3> Tai sit voisin tehä kepposia...Mulla asuu yläkerras rokkari, vinguttaa sähkökitaraa aamust iltaan, yöstä aamuun, voisin kostaa ja kusta sen postilaatikosta sisään, mutta silloinkin täytyy todella toivoa, että se ei ole kotona.
<XmasSimo> :D
<Jaska_T> :D
<Joulumoni> Mene sinne käytävään alasti ja huuda jotain vitun kovaa, esim. HYVÄÄ JOULUA ja kato aukeaako ovia
<Xm4s4k3> tuon voisin tehdä!!!!!
<Xm4s4k3> Miettikää minkä näköstä jos kattelisit tuulikaappiin ja yks'kaks karvanen muna tulis sieltä ja rupeis kusemaan kynnysmatolle(?)

Niinpä miltä tuntuisi kun jonkun karvanen muna tulisi yht'äkkiä kusemaan sun tuulikaappiin.  :think:

<_Pe-Te_> sit yhdelle toiselle kaverille tehtiin kunnon källi ku ne polttarit oli oikeesti just ennen häitä.. kaveri heräs aamulla käsiraudoista oulun junasta. oli kuulemma hieman ollu hiilenä. yks jannu odotteli oulussa avaimen kanssa ja sieltä lentokentälle ja lentokoneella helsinkiin niin että JUST ehti häihin.
<_Pe-Te_> jätkä oli pari tuntia ehtiny miettiä että miten vittu tämänkin selittää eukolle ;)
<_Pe-Te_> ja sitä miten se kaverit tappaa.
[<knopex> hehe
<knopex> vois vähän vituttaa junassa
<_Pe-Te_> niinpä. ne jätti sen sinne oikeesti ihan yksin .. kalsareissa.

Kivat polttarit.   :psycho: :drunk: :lach:

kenny

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

koppis

Quote#EradE (364) [95843]
<havinnyt> meinasin runkkaa äske koska meinasin että se vies vitutusta
<havinnyt> no
<havinnyt> homma loppu siihen ku alko vituttaa kun on pieni muna :f

Vaikka mulla on pieni mut ei se sentäs tollee vituta
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Sauva

Odai

Löylyttäjä

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview