News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Plussamammalle/heppatytölle sulhanen/toyboy/platoninen ystävä

Started by [:]Kylkiluu[:], Thu 03.05.2012 23:23:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

astrolabe

Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 15:01:40 (UTC+0300)
Quote from: astrolabe on Fri 11.05.2012 14:44:23 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 10:02:40 (UTC+0300)
Quote from: astrolabe on Fri 11.05.2012 09:55:47 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 09:52:21 (UTC+0300)
Mielenkiintoinen näkökanta ja järkeenkäypä sellainen. Mutta oletko feministi jotenkin sellainen kaiku tuosta vähän jäi.

Niin yrittänyttä ei laiteta vai oliko se panna... Pidän diktatuuriani yllä osoitteessa Iso Roobertinkatu 1 / Blackdoor perjantaisin ja lauantaisin. Mukavalla luonteella ja hyvillä jutuilla pääsee myöskin jo pitkälle.

Haluaisin ajatella itseäni sukupuolirealistina
Niin tervetuloa joku viikonloppu sitten kokeilemaan onnea.

Ihan vaan näin mielenkiinnosta että miten vanhan ajan hyvät käytöstavat suhteutuvat tähän. Monesti vaan nykyään törmää siihen että olet sovinisti sika jos avaat oven naiselle tai maksat laskun ravintolassa jne.

Mie taas otan mieluusti nuo vastaan. Tavallaan ajattelen, että naisena mulla on kiva mahdollisuus saada miehistä huomiota ovenavauksen muodossa. Se on huomaavaisuutta minulle, ei keino alistaa minua.

Olen kasvanut kolmen veljen kanssa, ei siskoja. Kotini oli autokorjaamon yläkerrassa muksuna. Miehet eivät ole vihollisiani, mutta tiedän, ettei min keuhkokapasiteetti sukeltaessa ole sama kuin veljieni. Se on fakta, jolle en voi mitään. Mutta toisaalta taas, minun on helpompi itkeä veljiäni apuun, jos joku tuhma kiusaa kuin heidän itkeä apua toisltaan. :D

Jokaisessa sukupuolessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Rooleja sukupuolen sisällä voi myös kovasti venyttää. Jos joku tahtoo pitää minun ylläni sateenvarjoa kurjalla ilmalla tai jotain, niin otan ne mieluusti vastaan. Miksi kieltäisin mieheltä sen mukavan olon, että hän tehnyt jonkin pienen ystävällisen palveluksen minulle? :tähän sellainen naisellinen silmienräpsräps -hymiö:
Pitkästä aikaa tulee vastaan sellainen naisihminen omaa ikäluokkaani taikka nuorempi joka osaa arvostaa hyviä käytöstapoja. Moni niin moni kokee tuollaiset asiat naisen alistamisena. Ei ole aina helppoa kun on kasvatettu herrasmieheksi kun siitäkin tulee sormille. Arvostan!

Vanhempihan mie oon ku sie.
Nai Anar caluva tielyanna.

olio

Ziperia

[:]Kylkiluu[:]

olio

nimen alla lukee että tuoretta lihaa.
en mä kyllä tällä iällä kovin tuore enää ole  :psylach:

olio

Nikin perusteella  :umn: Minä muistan sinut, ratsumies  :jepso:

Oletan, että olet ratsumies  :think:

Ishtar

Ei välttämättä. Voisi olla iän perusteella se yksi tuhannen ja yhden nikin mieskin.

Jospa onkin nussijamestari, joka tahtoo jokaisen foorumin naisen panorinkiinsä  :runki:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview