News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mikä digikameramalli ja miksi?

Started by jiidee, Sat 29.07.2006 21:55:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Puolimetristä järkkärin putkea on haasteellinen livahuttaa hississä hameenhelman alle salakuvaamaan. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Ostin ton pokkarin just sen takia et voi ottaa huoletta reissuille mukaan ja mahtuu pelkästään takin taskuun...helppo kantaa sitte mukana mihin vuan  :jepso:
Carpe Natem

Jack Sparrow

Itsellä oli nyt vuoden Sony a200 järkkäri jonka vaihdoin vähän aikaa sitten Canon PowerShot SX10 IS:iin..
Ihan sen takia että saa samalla otettua videokuvaa lapsista.
-20x optinen laajakulmazoom
-Videokuvaus stereoäänellä (optinen zoom toimii kuvattaessa)
-2,5 tuuman kääntyvä laajakulmanestekidenäyttö
-supermakro
tossa lähinnä syyt miksi tuohon päädyin.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nyyyps

Ihan puhtaasti intuitiivinen ei. :jepso:
Olen ihan tarpeeksi sonylaisista saanu, ainaki hetkeksi aikaa. Ehkä kymmenisen vuoden päästä uudestaan. :jepso:

Lexa

Okay, mä vaan ite diggaan Sonyn kameroita. Mutta noista muista vaihtoehdoista noin yleisesti - niissä on hirveän vähän eroja. Samsungin pokkareita oon kuullu kehuttavan siinä missä Canoninkin, mutta jos mun pitäis ite noista joku valita - menisin ehkä tämän perässä http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-kompaktkamera/X42BLACK/olympus-x-42
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jta

Kaverilla on tuollanen olympuksen kamera ja aika hyviä kuvia sillä tuntuu tulevan. Tosin kuvaaja on sellanen jokapaikan räpsijä että yli puolet kuvista epäonnistuu hosumisen takia.

nyyyps

Quote from: LexA on Fri 18.09.2009 17:48:48 (UTC+0300)
Okay, mä vaan ite diggaan Sonyn kameroita. Mutta noista muista vaihtoehdoista noin yleisesti - niissä on hirveän vähän eroja. Samsungin pokkareita oon kuullu kehuttavan siinä missä Canoninkin, mutta jos mun pitäis ite noista joku valita - menisin ehkä tämän perässä http://www.elgiganten.se/product/foto-video/digital-kompaktkamera/X42BLACK/olympus-x-42
Tuon Olumppuksen sais tällä hetkellä halvemmalla suomen puolelta. :blink:
Mutta sen takia joutuis ajamaan 130 kilsaa, että tiiä siitä halvemmasta.
Ja ei se olumppuskaan niin himottavalta kuulosta, siitä on jotenki huono kaiku, mutta halpaa kameraa jos laittaa, niin sama se sille, mikä se on. Ku vain olis sen verran mahollisuuksia, että pääsee hämärässäki ottamaan kuvaa, sais pitempää valotusaikaa ja herkkyyttä säätää (joka ei pikkupokkareissa ole muuta ku ohjelmallista gammakäyrän runkkaamista).

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview