News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

102 . .. ...

Started by artopaananen, Tue 10.03.2015 11:44:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

tarvinneeko edes mainita että löytyy niitä sekopäitä naisissakin..  :psp:
varmasti löytyy sekin jolle ei tarvi kuin kuiskata korvaan, että haluaisin sujauttaa laavaduffini litoraanihautavajoamaasi, niin valahtaa haarukka märäksi..  :psp:

Handuusi

Sudellahan noista on kokemusta
Before you can see the light, you must die.

paavo

Parin kahelin kanssa olen puuhastellut, on se melkoista pommin purkamista :okahvi:

=Juku=

Quote from: paavo on Fri 03.04.2015 22:51:13 (UTC+0300)
Parin kahelin kanssa olen puuhastellut, on se melkoista pommin purkamista :okahvi:
Koskaan ei tiedä mikä menee normileikeissä pieleen tai saa ikuisen oveenkolkuttajan  ::hihsmoke

Me first (rules of traffic)

paavo

Pahimmillaan mieli muuttuu kesken puuhailun aivan toiseen suuntaan :blink:

artopaananen

Näyttää tällä SUPO:n KYBERSOTAYKSIKÖN jäsenistöllä olevan ankstit päällä?

Varmaankin, koska TVO/Fortumilta saatu korruptio on laskenut RÄJÄHDYSMÄISESTI!

Keväästä asti TVO/ Posiva potkineet plutoniumorjiaan ulos SATAMÄÄRIN. Ja kun tämä tapahtuu nimenomaan ydinvoiman kannattavuuden romuttumisen johdosta. Vetää kyllä verorahoistamme miljoonapalkatut ydinlobbaamiseen palkatut sinisontiaiset näkyvästi ankstille...  :jippii: :dance2:
------------
Valkean viivan salaisuus alkaa raottua
alkaa alkaa alkaa alkaa

* Erittäin mielenkiintoista mitä alkaa paljastua maaliskuun lopussa ionisaatioon räjähtäneen koneen taustoilta. Chemitrailaamisesta vastaava USA salainen erikoisryhmä oli selvästikin tietoinen siitä mikä kasvavasti oli alkanut uhata siellä liikkuvia lentokalustoja. Nyt kuulette aivan uutta dataa siitä kuinka alueella lentäneitä koneita oli selkeästi alettu huolestuneena asettaa erityisseurantaan. Ennen näkemämme täystuhon iskua.

IL- Foorumi
03.04.2015 21:22
Foilair
Tuosta valkeasta raidasta. Se on ollut lyhyen aikaa ainakin toukukuussa ja ehkä kesällä 2014 koska jo syyskuu kuvissa se kone on taas ilman raitaa. Lieneekö juhlittu tai kunnioitettu jotakin tapahtumaa raidalla. Kovin olikin heikosti peittävää maalia kun punainen kuumotti alta. 
---

* Ja kuten AINA SUPO- kybersotayksikköjen hädissään tekaisemat valheet valkoisen raidan pelkkänä HEIJASTUKSINA selittelyt tutusti silkkaa osastolaisten sekopäisen paniikin harhaa!.. KUKAAN tuskin yllättyi siitä?)

Sen raidan tekeminen kerrotusti JUURI onnettomuuden alla kavaltaa sen  ydinkuolemaa uhmaavasta tarkoitusperästään samalla. Itseänikin ihmetytti alkuun MIKSI raita oli noin huonosti kuvista huomioitavassa kuosissa?

Näkee kyllä varsin suoraan, että se on TARKOITUKSELLA paikassaan. Merkki ja koodi siitä, että tuhokoneen kuvat asiaan VIHKIYTYNEET suoraan näkevät, että säteilyionisaatioon tuhoutunut kone EI ole lehdistöön nyt annetuissa kuvissa.

Viiva LUONOLLISESTI ei ole pelkkä maaliraita.!
Vaan kyseessä on lentokoneen pitkäaikaisempaan satelliittiseurantaan, ilman näytteenoton harkittuun keräilyyn tarkoitetun chemitrail laitteiston oheis systeemi. Viivalla on ihanteellisin paikka juuri koota ohjaussiiven edessä ilmanäytteet itseensä jälkitarkastukseen siitä mitä ilmassa oikeasti reitin varrella on uhkaamassa. Suomeksi sanottuna chemitrail laitteistoja huoltavan armeijaosaston tekosista kyse.

Aina kun reiteillään eri lentokoneissa aletaan huomata sen käyttämillä reiteillä kasvanutta Pu-239 ionisaation erosoitumista. Koneita huoltavan osaston tehtävänä on niihin asentaa noita USA:n armeijan käyttämiä tarkennettuja seurantayksikköjä, ja näytteenottimiaan. Chemitrailaaminen on globaalin tason jatkuvaa ja aktiivista tuhansien lentokoneitten seurantaa. Ydinturvaosastojen tehtävänä kun on ilmoittaa niin chemitrailyksiköilleen, kuin myös HAARP kalustojen Pu-239 ionisaation poistopuhaltajille kaikki ne lentokonelinjat. Joissa alkaa näkyä hälyttävimpiä merkkejä KASVAVISTA ydinvoimalapäästöistä alati lisää huonontuvista maailman reaktoreista.

Ja tuo, että nauha tulee ja menee poliisien IL- foorumiin kokoamien tietojen mukaan.  Kertoo kattavasti muutakin. Sillä siis MYÖS näytetään otettavan näytteitä eri lentokoneitten reiteistä. Että ydinvoimaloitten kasvavat Pu- 239 vuotamiset osattaisiin tarkkaan mm. sijoittaa siihen vaarallisimmin vuotavaan reaktoriyksikköön. Joka tuonkin Alpeilla tuhoutuneen Germanwingsin koneen täystuhon takaa löytyy. Näyttäisi näytteenkeräin jo kauemmin Alpeilla koonneen raskauttavan datansa juuri noihin täällä aiemminkin mainittuun kolmeen ranskalaisreaktoriin!

Kaikille lentokoneisiin vielä uskaltautuville. Seuratkaa koneittenne peräsimen eteen tulevaa valkeaa ohutta raitaa. Sen kiinnittäminen kun kertoo 100% varmasti, että USA armeijan johtama chemitrail seurannan osasto on jo havainnut reitillä kuoleman vaaraa!

http://kuvapilvi.fi/k/ySbf.jpg

---------------
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Lexa

Hei laukkaa ratsu jne.. :psp: Nyt menee lujaa kun yhteen onnettomuuteen liitetään kaikki mahdollinen Arton vuosien aikana säveltämä materiaali samaan pakettiin :psycho:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

=Juku=

Tietoa enemmän kuin ensyklopedia britannicassa

Encyclopædia Britannica

Me first (rules of traffic)

artopaananen

Täällä puhuttiin siitä työn määrästä, mitä kukin saittiin ahtaa. :bonjour:

Koittakaas muuten nettikyberyksikössänne tehdä EDES YKSI tuollainen Arton, vielä jopa tekstitetty 30min video. Niin ymmärrätte kuka tässä OIKEASTI lahjoittaa ihmiskunnan käyttöön aikaansa, rahaa, ja sydänvertaan! :nunu:
----------
-----------------

FB. J.R. 04.2015
Nyt on kyse perämiehen hengityksestä ei kapteenin joka oli virallisen tarinan mukaan käymässä vessassa. Hengitysääni ei kuulu headsetin mikrofonista jos moottorit ovat käynnissä. Joten jos hengitys kuului moottorit olivat sammuneet. Unohtiko joku tankata koneen, kun törmäyspaikalla ei ole palon jälkiä juuri lainkaan... .. ..

* Onko J.R. tosiaan noin, että koneet olisivat olleet pysäyksissä? Tuo on tärkeä tieto! Silloin myös väitteet perämiehen koneen nopeuden lisäämisistä laskun aikana ovat täysin perättömiä! Tämä tarkoittaa myös sitä, että tilanne oli 100% sama, kuin Arto Lauri 96 Ionic air Yotube videossa. Jossa lentokoneen moottorit kaikki sammuivat. Kun kone iskeytyi reaktorien Pu-239 ionisaatiopilviin. CIA/IAEA vedättää kansaa tässä systemaattisesti.
--------------
Kaikki teksteissä esiintyvät väittämät, laskelmat ja päätelmät ovat AMATTIMAISTA 30v TVO/ASEA YDINALAN SISÄPIIRIN kokemuksen käsialaa.

Yhtenevälsyydet todelisten, dokumentoitujen tapahtumien, oikeiden matemaattisten kaavojen tai muiden todennettujan faktojen kanssa ovat niinikään TÄYSIN TOTTA.

Handuusi

Quote from: artopaananen on Sat 04.04.2015 20:04:50 (UTC+0300)
Koittakaas muuten nettikyberyksikössänne tehdä EDES YKSI tuollainen Arton, vielä jopa tekstitetty 30min video. Niin ymmärrätte kuka tässä OIKEASTI lahjoittaa ihmiskunnan käyttöön aikaansa, rahaa, ja sydänvertaan! :nunu:


Skitsofreniaa pukkaa...  :foliopipo:
Before you can see the light, you must die.