News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Uskomattoman paskan jauhajat

Started by moppe, Sat 01.08.2015 09:41:34 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

moppe

Onko muillakin tullut vastaan näitä ihan uskomatonta juttua täysin vakavalla naamalla heittäviä tapauksia? Tai jos jotain juttua satut kertomaan niin nämä pistävät aina paremmaksi? Esimerkiksi olet tipahtanut kahdesta metristä ilman vammoja niin nämä sitten ovat pudonneet kymmenen kertaa korkeammalta ilman vammoja.

Itse olen saanut muutamaan tälläiseen tutustua, tässä ensi alkuun pari esimerkkiä.

-Sellaisessa miljoonan markan mersussa on sähköisesti tummennettavat ikkunat varusteena. Ne maksavat pelkästään jo satoja tuhansia.

-Ajettiin 70km matka takavetoisella vakio DX korollalla alle 20min. (keskinopeuden pitäisi olla pitkälti yli 200 km/h!)

-Ajoin auton metsään puunlatvoja hipoen, kaikki pellit ja yksi takapyörä lähti irti. Ajoin kolmella pyörällä kotiin. Seuraavana päivänä etittiin irtoosat tien varrelta ja laitettiin auto kuntoon. Näyttää edelleen täysin samalta kuin ennen onnettomuutta.

-Itse puhuin kerran että olisi mielenkiintoista ajaa soratiellä kovaa jos ei olisi vastaantulijoita. No toinen totesi välittömästi että voi niitä vastaan tulijoita olla kun oli olluna -80 luvulla Audi Quatron kyydissä kartanlukijana rallissa ja siviili sattui eksymään reitille. Eipä kyseisen hepun nimeä mistään rallihommista löydy ja muut jutut oli vieläkin käsittämättömämpiä.

Lexa

Quote from: moppe on Sat 01.08.2015 09:41:34 (UTC+0300)
Onko muillakin tullut vastaan näitä ihan uskomatonta juttua täysin vakavalla naamalla heittäviä tapauksia? Tai jos jotain juttua satut kertomaan niin nämä pistävät aina paremmaksi? Esimerkiksi olet tipahtanut kahdesta metristä ilman vammoja niin nämä sitten ovat pudonneet kymmenen kertaa korkeammalta ilman vammoja.

Itse olen saanut muutamaan tälläiseen tutustua, tässä ensi alkuun pari esimerkkiä.

-Sellaisessa miljoonan markan mersussa on sähköisesti tummennettavat ikkunat varusteena. Ne maksavat pelkästään jo satoja tuhansia.

-Ajettiin 70km matka takavetoisella vakio DX korollalla alle 20min. (keskinopeuden pitäisi olla pitkälti yli 200 km/h!)

-Ajoin auton metsään puunlatvoja hipoen, kaikki pellit ja yksi takapyörä lähti irti. Ajoin kolmella pyörällä kotiin. Seuraavana päivänä etittiin irtoosat tien varrelta ja laitettiin auto kuntoon. Näyttää edelleen täysin samalta kuin ennen onnettomuutta.

-Itse puhuin kerran että olisi mielenkiintoista ajaa soratiellä kovaa jos ei olisi vastaantulijoita. No toinen totesi välittömästi että voi niitä vastaan tulijoita olla kun oli olluna -80 luvulla Audi Quatron kyydissä kartanlukijana rallissa ja siviili sattui eksymään reitille. Eipä kyseisen hepun nimeä mistään rallihommista löydy ja muut jutut oli vieläkin käsittämättömämpiä.

1. Hinnoista en tiedä, mutta näitähän on olemassa oikeasti.

2. Ei ihan mahdoton, itse olen tällaisessa kyydissä ollut kerran - ja voin sanoa että pelotti saatanasti. EDIT: Ei tosin DX:llä, ja olihan se tiekin käytännössä suora koko matkan...

3. Tää alkaa olla aika legenda suoritus kyllä :psycho:

4. Paha tuosta on sanoa mitään, ohan noita ralleja - jopa avoimilla teilläkin sillon tällön, ja ei varmaan jokaista harrastajaa löydy mistään nopealla googletuksella. :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

moppe

Sen rallimiehen yksi toinen jutska meni siten että oli ollut jossain töissä missä oli ollunna vittumainen työnantaja. Työkaverilta oli katkennut sormi ja jäänyt nahanriekaleen varaan roikkumaan. Pomo oli katkaissut sivuleikkureilla nahanriekaleen, nakannu sormen hallin nurkkaan ja tuumannut että ei sitä kesken päivän töistä lähetä.

Parin muun esimerkin hepun isä on kuulemma käynyt auringossa, kyseinen heppu ampunut pumppuhaulikolla kymmenen pyytä kerralla samasta puusta jne.. :jepso:

Että uskottavuus on menetetty aikas hyvästi.. :psylach:

Lexa

nyyyps

Meillä oli töissä hetken aikaa myös semmonen satusetä.
Oli rattikelkalla hyppäyttäny 30 metriä. Ja työsuhteen alkaessa ennätyshauki oli ollut 19-kiloinen, mutta aikaa myöten kahvipöydässä kasvoi vielä 25-kiloiseksi. Oli gradua vaille maisteri.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Quote from: nyyyps on Sat 01.08.2015 09:57:02 (UTC+0300)
Meillä oli töissä hetken aikaa myös semmonen satusetä.
Oli rattikelkalla hyppäyttäny 30 metriä. Ja työsuhteen alkaessa ennätyshauki oli ollut 19-kiloinen, mutta aikaa myöten kahvipöydässä kasvoi vielä 25-kiloiseksi. Oli gradua vaille maisteri.
olisit suositellut poliitikon uraa  ::hihsmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Lexa

No kalajutut on kalajuttuja :psp: Tai näin mulle on kerrottu, en itse pahemmin ole kalastamista harrastanut.

nyyyps

Hitto, ku ei nyt muista kaikkia sen juttuja. Välillä oli vähän yliampuvaa tarinaa. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Noita paskanpuhujia on joskus ihan viihdyttävää kuunnella kun kuitenkin hyvää tarinaa tulee.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview