News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Postaa kun lukitset avaimet auton sisään.

Started by omglolnoob, Tue 15.08.2006 22:47:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-

Turkale

Kovinkin uus auto? Jokos sait poikkeen? Muorilta kerran tais jäädä avaimet autoon, mutta eiköhän vaan ollut palomies tai joku kun tuli sorkkimaan oven auki. Raotti oven kulmaa ja jonkunlaisella hakasella avas lukon.

paavo

Kahdesti olen menny em. tavalla omaan autooni. Vahingossa painuu nappi alas ja keskuslukko vetää kaikki ovet kiinni. Siinä sitten ihmetellään.
Sisusta piti irrottaa takalasi ja sitä kautta kepillä sorkin oven auki.

Chevy Vanista piti porata tuuletusikkunan saranat irti...

jiidee

Kannattaa kuitenkin olla paljastamatta täällä parhaita vinkkejä ettei alalle eksy uusia harrastajia...  :jepso:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lexa

Samaa mieltä jiideen kanssa... Kyllä niitä konsteja on tullut nähtyä / kokeiltua,
mutta ehkei kannata ruveta mainostamaan...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Hanzuu

Vanhaan mazda 323 menen sisään vaikka silmät kiinni,sen verran helppo tapaus murtautua  ::hihsmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

jiidee

Vanhoissa autoissa on usein lukoissa haittalevyt jämähtäneet siihen avaimen muotoon, joten niihin pääsee usein jollain jäätelötikkua muistuttavalla, esim. toisenmerkkisen auton avaimella.

Niille lukoille kannattaa tehdä pieni voitelu ohuella öljyllä eli öljyä lukkoon ja avaimeen ja sitten useita kertoja avain lukkoon ja välillä voi vaikka pyyhkiä sitä avainta. Hälytin on hyvä hankinta, varsinkin jos asuu slummissa.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nyyyps

Tein sen eilen illalla, joten tänään piti kävellä aamulla kouluun, mutta nyt on sillä aikaa kaveri käyny avaamassa hitsauslangalla sen, siinä listassa näkyy jäljet, kun se on ennenkin avattu jekkulankapatentilla. Hitottaa vain kun sinne jäi melko lailla kaikkea oleellista sinne autoon, ja kahelta se pitää luovuttaa velipojalle, kun se on velipojan auto ja se pääsee intistä lomalle. Eilen ei vain ollu sopivan muotosia avaimia, joilla olis voinu kokeilla, että aukeaako.

Sen auton avaimella on kyllä kokeiltu, että sillä pääsee sisään kuuteentoista autoon, ja käyntiin saa niistä 10. Vanha japsi :D

Kaikkea sitä.

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Diver

Quote from: omglolnoob on Wed 16.08.2006 12:34:19 (UTC+0300)
Tein sen eilen illalla, joten tänään piti kävellä aamulla kouluun, mutta nyt on sillä aikaa kaveri käyny avaamassa hitsauslangalla sen, siinä listassa näkyy jäljet, kun se on ennenkin avattu jekkulankapatentilla. Hitottaa vain kun sinne jäi melko lailla kaikkea oleellista sinne autoon, ja kahelta se pitää luovuttaa velipojalle, kun se on velipojan auto ja se pääsee intistä lomalle. Eilen ei vain ollu sopivan muotosia avaimia, joilla olis voinu kokeilla, että aukeaako.

Sen auton avaimella on kyllä kokeiltu, että sillä pääsee sisään kuuteentoista autoon, ja käyntiin saa niistä 10. Vanha japsi :D

Kaikkea sitä.

Siis täh?  :shock:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview